تولید کننده خاویار آسترا گرمی

خاویار آسترا گرمی یکی از مشهورترین و با کیفیت ترین خاویارهای تولید شده در جهان است، این محصول از ماهیان خاویاری دریای خزر تولید شده و شامل انواع مختلفی می شود که هر کدام خصوصیات خاص خود را داشته و علاقمندان ویژه خود را دارند، پخش کننده خاویار آسترا ایرانی این محصول را با کیفیتی فوق العاده برتر و قیمتی استثنایی در بسته بندی های شکیل و جذاب عرضه کرده و امکان سفارش آنلاین آن را به صورت عمده مهیا کرده است.

تولید کننده خاویار آسترا گرمی

ناگفته ها در مورد خاویار آسترا طلایی

ناگفته ها در مورد خاویار آسترا طلایی خاویار از جمله محصولات غذایی منحصر به فردی است که به عنوان یکی از بهترین محصولات غیر نفتی و صادراتی کشور محسوب می شود، ایران تولید کننده انواع متنوعی از خاویار می باشد مانند خاویار بلوگا، بری و… ، یکی از معروف ترین خاویارهای تولید شده خاویار آسترا طلایی نام دارد که محبوبیت فراوانی در بین مشتریان خارجی و ایرانی دارد، خصوصیات مهم خاویار آسترا طلایی موارد زیر را در بر می گیرد:

  • یکی از بارزترین خصوصیات این خاویار رنگ آن می باشد، شاید برخی از افراد با توجه به اسم این خاویار فکر کنند که رنگ این خاویار روشن و طلایی است، اما باید بگوییم که رنگ خاویار آسترا قهوه ای تیره بوده و فقط به دلیل بسته بندی قدیمی و ماندگار این محصول که به رنگ زرد است به نام خاویار آسترا طلایی مشهور شده است.
  • بیشتر بخوانید: خاویار الماس
  • خاویار آسترا از گونه ای ماهی خاویاری به اسم تاس ماهی بدست می آید که از جمله ماهیان دریای خزر است، امروزه بسیاری از تولید کنندگان این ماهی را به صورت پرورشی در مزارع نگهداری آبزیان پرورش می دهند.
  • از دیگر ویژگی های مهم این خاویار باید به طعم فوق العاده و کیفیت بالای آن اشاره کرد، خاویار آسترا ارزش غذایی بسیار زیادی داشته و سرشار از امگا 3 و 6 می باشد که به عنوان اسیدهای چرب مفید خاصیت فراوانی برای سلامتی مغز و بدن دارند.

همینطور این مرکز عرضه خاویار بلوگا طلایی دریایی را با کیفیت عالی و مرغوبیت بسیار بالا در بسته بندی های مناسب و در وزن های دلخواه شما به شما عرضه می دارند و شما می توانید با خیال راحت خاویار مرغوب خود را از این مرکز تهیه کنید.خاویار آسترا پاستوریزه مدل های زیادی دارد خاویار آسترا دریایی بسیار لذیذ است قیمت خاویار آسترا بسیار مناسب است

باکیفیت ترین انواع خاویار آسترا دریایی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خاویار آسترا دریایی کدامند؟

  • خاویار آسترا دریایی انرژی بسیار زیادی دارد و به ورزشکاران و سالمندان و کودکان توصیه شده که حتماً از خاویار و خواص بسیار زیاد آن در تغذیه و خوراک روزانه خود بگنجانید تا بتوانید انرژی مورد نیاز بدنتان را با خوردن این خوراکی گران و تامین کنید.
  • همینطور خاویار سرشار از امگا ۳ طبیعی است که این امگا ۳ تقویت کننده قلب و عروق از از گرفتگی قلب جلوگیری می کند.
  • یک جوان کننده پوست می باشد و از پیری زودرس افراد جلوگیری می‌کند.
  • بیشتر بخوانید: خاویار ایران
  • خاویار بلوگا آهن بسیار زیادی و طبیعی دارد به کسانی که دچار بیماری کم‌خونی یا فقر آهن هستند توصیه می‌شود که برای تامین خون و آهن مورد نیاز بدنشان حتماً از خوردن خاویار غافل نشوند و آن را در مصرف روزانه خود قرار دادند تا بتوانند به راحتی از خونساز بودن این ماده گرانبها بهره ببرند.

باید یادآور شوم که ایران قطب مهم تولید خاویار در جهان میباشد که سالانه خاویار زیادی را از دریای خزر برداشت می‌کنند و صادرات بسیار زیادی سالانه به کشورهای اروپا و حوزه خلیج فارس دارد که می‌توانند هر داوری بسیار زیادی برای کشورمان داشته باشند کشورهای خارجی طالبه خاویار ایرانی می باشد.

3 نکته در مورد خاویار آسترا ژله ای

3 نکته در مورد خاویار آسترا ژله ای

  1. خاویار آسترا ژله ای یکی از خوراکی های بسیار گران قیمت و اشرافی می باشد که به آن غذای اشرافی لقب داده اند چرا که برای استفاده از این محصول با کیفیت و مرغوب باید بهای سنگینی را بابت آن پرداخت کنید اگر توانایی خرید خاویار بلوگا را دارید باید بدانید که این محصول بسیار پرفایده پرخاصیت و مفید برای بدن است و هر گرم آن سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.
  2. خاویار آسترا ژله ای آهن بسیار زیادی و طبیعی دارد به کسانی که دچار بیماری کم‌خونی یا فقر آهن هستند توصیه می‌شود که برای تامین خون و آهن مورد نیاز بدنشان حتماً از خوردن خاویار غافل نشوند و آن را در مصرف روزانه خود قرار دادند تا بتوانند به راحتی از خونساز بودن این ماده گرانبها بهره ببرند.
  3. این نوع خاویار از فیل ماهی استیصال می شود که کیفیت فوق العاده ای دارد. مراحل و فرآیند تولید خاویار بلوگا نقش مستقیمی در تضمین کیفیت و جلوگیری از له شدن آن حین بسته بندی دارد. برای این منظور پس از برش دادن شکم فیل ماهی و خروج خاویار از آن، باید مراحل شستشو و جداسازی خاویار توسط افراد حرفه ای و متخصص صورت گیرد. بلافاصله بعد از بیرون آوردن تخم فیل ماهی، آن را در سطل هایی حاوی آب سرد می ریزند تا بافت اولیه خود را از دست ندهد. سپس به وسیله دست هر گونه ناخالصی موجود را از آن جدا کرده و خاویارها در صافی مخصوص برای خارج کردن آب اضافی انتقال می دهند.

مراکز فروش خاویار آسترا گرمی

مراکز فروش خاویار آسترا گرمی برای اینکه خاویار مورد نظرتان را تهیه کنید باید به این موارد توجه کنید که در مرز مراکز معتبر خاویار تان را تهیه کنید تراکت می خوام یار به دلیل اینکه عده‌ای سودجو خاویار های تقلبی را جایگزین خاویار اصل می‌کند از ما در اینجا مرکزی را به شما معرفی می کنیم که می توانید با خیال راحت گرمیه بدی را تهیه کنید و همینطور این مرکز به شما راهنمایی می کند که چه خاویاری مناسب شما می باشد این مرکز با کیفیت ترین خاویار را با قیمتی پایین تر از قیمت بازار عرضه می دارد.

قیمت انواع خاویار آسترا ایرانی را می توانید به راحتی در هر کجایی که هستید از طریق این مرکز معتبر استعلام نمایید، این مرکز عرضه کننده باسابقه مجهز به سایت تخصصی فروش خاویار ایرانی می باشد که تمام نمونه ها و قیمت های خاویار آسترا را می توانید در آن مشاهده کنید، لیست قیمت ها کاملا به روز بوده و همراه با تغییرات ایجاد شده در نرخ این محصول تغییر می کند.

قیمت فروش خاویار آسترا بستگی به عواملی مانند هزینه های رشد و پرورش ماهی خاویاری، هزینه های حمل و نقل و میزان نرخ ارز در کشور دارد، تمام این فاکتورها تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی این خاویار گذاشته و سبب نوسانات نرخی آن می شوند، در این میان با توجه به صادراتی بودن خاویار آسترا، نوسانات قیمت ارز اثر بیشتری بر نرخ خاویار می گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما