عرضه مستقیم خاویار تاس ماهی

خاویار محصولی به شکل دانه است که از درون شکم ماهیان خاویاری تولید می شود، ماهیان خاویاری گونه ای از تاس ماهیان هستند که دارای ارزش بسیار بالایی از نظر تغذیه ای می باشند، خاویار تاس ماهی در کشورمان نیز عرضه می شود زیرا تولید کننده این محصول با استفاده از بهترین تاس ماهیان بومی اقدام به تهیه و عرضه این محصول کرده است لازم به ذکر است خاویار ایرانی بهترین گونه خاویار در سطح دنیا می باشد.

عرضه مستقیم خاویار تاس ماهی

از خاویار چه می دانید؟

از خاویار چه می دانید؟ خاویار به دانه های ریز و درشتی گفته می شود که از درون شکم انواع تاس ماهیان یا ماهی های خاویاری به دست می آید، خاویار دارای انواع مختلفی می باشد که بر حسب نوع ماهی و تغذیه ای که ماهی دارد دسته بندی می شوند اما این گونه از ماهیان خاویارهای خود را در رنگ های مختلف، مشکی، قهوه ای، طلایی و… تولید می کنند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، خاویار محصولی بسیار پر ارزش از نظر غذایی نیز محسوب می شود زیرا این محصول دارای انواع ویتامین های آ،ب، سی، دی و ای می باشد همچنین در این محصول مواد معدنی و اسید های چرب مفید بسیار زیادی وجود دارند که باعث شده اند از نظز ارزش غذایی در سطح بالایی قرار بگیرد.

خاویار برای زنان باردار بسیار مفید است بسیاری از پزشکان به زنان باردار توصیه می کنند در 9 ماهه آخر بارداری خود از این محصول استفاده کنند و اگر توانایی مالی زیادی برای خرید این محصول ندارند حتی الامکان در 3 ماهه آخر بارداری خود نسبت به تهیه و مصرف این محصول اقدام کنند البته دقت داشته باشید حتما از خاویارهای طبیعی استفاده کنید نه خاویارهای مصنوعی که در بازار وجود دارند.

خاویار به شدت سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری ها تقویت می کند ضمن این که به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 3 بهترین محصول برای درمان بیماری های قلبی به شمار می رود ضمن این که این محصول دارای خواص ضد سرطانی نیز می باشد.

قیمت انواع خاویار تاس ماهی

قیمت انواع خاویار تاس ماهی در کشورمان انواع خاویار های مختلفی تولید می شوند که بستگی به نژاد و گونه های مختلف این ماهی ها دارد، خاویار خزر صادراتی از بهترین گونه های خاویار موجود در دنیا می باشد که خرید و استفاده از این محصول را به شدت به شما توصیه می کنیم برای خرید این محصول کافی است به سایت مراجعه و محصولات خود را ثبت سفارش دهید به این صورت در کمترین زمان ممکن محصولات را به دست شما خواهیم رساند. نرخ خاویار تاس ماهی با توجه به نوسانات بازار متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما