خرید عمده خاویار بلوگا ایرانی

خاویار بلوگا ایرانی دارای ارزش خوراکی فراوانی می باشد و با توجه به ویژگی هایی که دارد، افراد زیادی آنها را خریداری می‌کنند و در برنامه غذایی خود قرار می‌دهند. خرید عمده خاویار بلوگا ایرانی به صورت عمده و مستقیم برای خریداران گزینه انتخابی مناسبی خواهد بود، به دلیل این که برای خرید آن قیمتی مناسب پرداخت خواهند کرد.

خرید عمده خاویار بلوگا ایرانی

5 ویژگی مهم خاویار بلوگا دریایی

5 ویژگی مهم خاویار بلوگا دریایی در این قسمت قصد داریم، در رابطه با خواص درمانی خاویار صحبت کنیم، با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید:

  1. خاویار دارای ارزش خوراکی فراوانی می باشد و استفاده از آن می‌تواند، بسیاری از نیازهای بدن را تامین کند، از این رو از دیرباز در کشورمان مورد استفاده قرار گرفته است و با توجه به این که کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خاویار است، هموطنان ما در تهیه آن هیچ گونه مشکلی نداشته اند. آشنایی با این نمونه ها می تواند، به شما کمک کند که بتوانید، نوع با کیفیت آنها را خریداری کنید.
  2. با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، دارای ترکیبات ارزشمندی است که استفاده از آن می‌تواند بسیاری از نیازهای بدن را فراهم سازد و بدن بتواند، به خوبی فعالیت های خود را انجام دهد، و وقتی که فعالیت‌های بدن به شکل صحیح و سالم صورت گیرد، بسیاری از مشکلاتی که باعث بیماری ها می شوند، از بین می‌رود، از جمله، آلزایمر که یک بیماری است که در اثر سردی ها به وجود می‌آید و تاثیرات بسیار بدی در زندگی افراد دارد.
  3. با این نمونه و طبع گرم آن، این بیماری قابل کنترل است و انواع ویتامین هایی که در این نمونه وجود دارد، می‌تواند بر این بیماری تاثیر مثبت داشته باشد و طبع گرم آن نیز می تواند، عوارض بیماری را از بین ببرد.
  4. مواد معدنی موجود در آن، افسردگی را از بین می برد و هنگامی که افسردگی پیشرفته می شود، در بدن افراد به صورت آلزایمر خود را نشان می‌دهد و با درمان افسردگی، از آلزایمر پیشگیری می شود.
  5. اگر میزان نمک موجود در خاویار بلوگا دریایی کم باشد استفاده از آن برای افرادی با فشار خون بالا بسیار مناسب بوده زیرا پتاسیم موجود در خاویار باعث کاهش فشار خون می گردد و باعث می شود تا فشار خون در این افراد مبتلا تا حدودی کنترل گشته و دغدغه بالا رفتن فشارخون را نداشته باشند.

شاخصه های بارز خاویار بلوگا طلایی

شاخصه های بارز خاویار بلوگا طلایی خاویار یکی از مرغوب ترین و خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و همین طور دریایی محسوب می شود مدل های مختلفی دارد که می توان به بنگاه آسترا سوگا و بری اشاره کرد که هر کدام شان ارزش غذایی خاص خود را دارند و خاویار در رنگ های طلایی، خاکستری، سیاه ،سرخ دیده می شود هرچه رنگ خاویار متمایل به طلایی باشد خاویار بهتر و خوشمزه تر است خاویار دریایی طلایی از مهم ترین و محبوبترین خاویار های ایران به شمار می‌رود که از دل ماهی خاویاری بیرون کشیده می شود این خاویار به قدری پرنور و درخشنده است که به آن لقب الماس را دادند.

خاویار بلوگا طلایی یک ماده ارزشمند و گران قیمت بوده که به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارد مصرف آن بسیار پایین می باشد به طوری که این محصول از خواص اعجاب آوری برخوردار بوده و می تواند برای درمان و پیشگیری از عارضه های بسیاری موثر باشد، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خوردن خاویار تنظیم فشار خون می باشد.

در دریای خزر بیشتر خاویار های دنیا رو در خود جا داده است خاویار طلایی به علت اینکه بسیار نایاب است قیمتش بالاتر از سایر خاویار ها است این خاویار رنگ‌ قهوه ای روبروش ندارد به همین دلیل به آن خاویار بلوگا طلایی می گویند.

مشخصات قابل توجه خاویار بلوگا رویال

مشخصات قابل توجه خاویار بلوگا رویال

از آنجا که خاویار بلوگا رویال جز مشهور ترین و محبوب ترین نوع خاویار و در عین حال از نمونه های گران‌ قیمت در میان انواع خاویار محسوب می شود تولید و تهیه آن نیز با درجه سختی صورت می گیرد چرا که ویژگی های قابل ملاحظه و نکته های مهم زیر در میزان عرضه و تقاضا برای آن دخیل بوده و آن را در زمره نایاب ترین و نادر ترین نوع خاویار قرار داده است.

باید متذکر شد که صید این نوع خاویار به دلیل اینکه غیر قانونی است و نسل این گونه نادر در حال انقراض است، ممنوع بوده و علت کمیابی آن نیز همین دلیل مهم است و هم چنین سطح کیفیت بسیار بالای آن که شامل رنگ بسیار زیبا و جذاب طلایی آن و نیز سایز درشت تخم های آن نسبت به سایر نمونه های مشابه خاویار باعث شده است که به مراتب از قیمت بیشتری برخوردار باشد.

شایان ذکر است که طعم و مزه متفاوت آن نسبت به دیگر انواع خاویار وجه تمایز آن محسوب می شود هر چند که ارزش غذایی و درمانی آن با دیگر انواع خاویار یکی است و این باعث نشده تا تفاوتی در مصرف آن ایجاد کند.

یکی از مهم ترین مواد مغذی درون خاویار پروتئین می باشد که این ماده مغذی، جذب عضلات و ماهیچه ها می شود و آن ها را به خوبی تقویت می کند که این خوراکی بهترین گزینه برای ورزشکاران می باشد که می توانند به عنوان مکمل بعد از ورزش استفاده کنند تا عضلاتشان تقویت یابد و بهتر است به جای مکمل های شیمیایی از خاویار بلوگا تازه استفاده کنند.

صادرات انواع خاویار بلوگا ایرانی

صادرات انواع خاویار بلوگا ایرانی خاویار بلوگا یکی از محصولات ویژه دریای شمال بوده و خاویار بلوگا دریای خزر از لحاظ کیفیت و مرغوبیت در سطح دنیا حرف اول را می زند به طوری که این محصول ایرانی در بازارهای جهانی جایگاه ویژه ای یافته و زبانزد خاص و عام می باشد. شرکت عرضه انواع خاویار بلوگا صادراتی این محصول را در بسته بندی های متنوع و در حجم های گوناگون به مشتریان خود ارائه می دهد تا مشتری بتواند با توجه به نیاز خود آن را در بسته بندی های مختلف به صورت کلی و جزئی خریداری کند، لازم به ذکر است و بدانید کلیه محصولات موجود در این شرکت مورد تایید وزارت بهداشت و سلامت بوده و در تولید آن تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شده است.

مرکز عرضه برای این که اعتماد افراد را به خود جلب نمایند می تواند انواع خاویار را برای عرضه به بازار داشته باشند و روی بسته ارزش غذایی، خواص و فواید آن، شرایط نگه داری، طرز تهیه، موارد مصرف، مواد مغذی و… را درج نمایند تا افراد با بررسی بهترین و باکیفیت خاویار را سفارش دهند.

صادرات خاویار بلوگا در کشورمان توسط مراکز معتبری اعمال می شود و شما می توانید با خیالی آسوده از این مراکز خاویار را تهیه کنید. این مجموعه جز برترین مراکز صادرات خاویار تازه بوده که همواره کیفیت محصولات را در اولویت کار خود قرار داده است.

2

  1. سلام خدمت مجموعه بزرگ مهر خاویار. میخواستم ببینم تو سفارشای عمده آیا از قیمت کلی کم میشه یا فرقی نداره؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما