عرضه مستقیم خاویار ژله ای طلایی پخته

امروزه عرضه مستقیم خاویار پخته از نوع ژله‌ای طلایی در بهترین کیفیت ممکن به دو صورت بسته بندی و فله ای از سوی عرضه کنندگان آن که اغلب همان تولید کنندگان اصلی می باشند، در سطح داخلی و خارجی صورت می‌گیرد.

در این شیوه به دلیل قطع نمودن دست واسطه های سودجو از داد و ستد این محصول با ارزش غذایی بی نظیر توانسته در روند کاهش قیمت آن نقش بزرگی را ایفا نماید و آن را در نازل ترین قیمت به دست مصرف کننده برساند.

عرضه مستقیم خاویار ژله ای طلایی پخته

مزیت های خاص خاویار ژله ای

مزیت های خاص خاویار ژله ای

از ویژگی ها و مزیت های ویژه و پر خاصیت خاویار ژله ای می توان به فواید بسیار ارزشمند و گران بهای دارویی و غذایی آن اشاره نمود که در تضمین سلامت بدن افراد نقش بسزایی را ایفا می نماید که شامل موارد ذیل می باشد:

  1. در این نوع محصول وجود انواع ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ، امگا سه، کلسیم، فسفر، آهن و غیره به وفور یافت می شود.
  2. درمان کننده آلزایمر به دلیل وجود فسفر و آهن در آن است که افراد زیادی بر اثر کهولت سن به آن مبتلا می باشند.
  3. آنتی اکسیدان آن در جلوگیری و پیشگیری انواع سرطان مانند سرطان خون، سینه، پروستات، رحم و غیره موثر و مفید واقع می گردد.
  4. انواع ویتامین موجود در آن از پیری زود رس و وجود مشکلات پوستی ممانعت می نماید.
  5. علاوه بر موارد ذکر شده بالا این نوع خاویار نقش بسزایی در برطرف سازی امراض دیگر هم چون: ضعف عمومی بدن، فشار خون، قلب و عروق، گوارش و کبد، پوست و مو، پوکی استخوان، درد های مفاصلی، چشمی، نازایی، زود انزالی، سنگ کلیه و مجاری ادراری، آسم و غیره دارد.

البته ناگفته نماند که مصرف هر ماده غذایی باید بر طبق رعایت اصول و قواعد باشد یا به اصطلاح بهینه مصرف گردد تا مصرف کننده دچار مشکل و عوارض ناشی از سوء مصرف آن، نگردد.

باید متذکر شد و خاطر نشان کرد که مصرف خاویار برای افراد با تمامی رده های سنی و نیز داشتن فعالیت های جسمانی و فکری هیچ گونه منعی نداشته و آنها می توانند به راحتی از آن استفاده و از خواص ارزشمند این محصول بهره مند گردند.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار پخته

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار پخته

همواره فرآیند تولید خاویار پخته به دلیل فساد پذیری زود هنگام آن کاری بسیار سخت بوده و نیازمند نگهداری آن در بالاترین درجه دقت تا زمان مصرف می باشد که به طور حتم مورد توجه تولید کنندگان این محصول نیز قرار می گیرد.

ابتدا پس از مراحل عمل آوری و نیز جداسازی و سورتینگ نمودن تخم های خاویار و شستشوی آنها، اقدام به پخت در حداقل زمان ممکن به صورت تفت دادن می‌کنند یا آن را کنسرو می کنند تا افراد بتوانند به راحتی از آن بهره مند گردند و از آن در پخت املت، کوکو، یا به همراه انواع ماکارونی و خورشت در وعده های گوناگون غذایی خود استفاده نمایند.

همانطور که گفته شد خاویار پخته زود خاصیت خود را از دست داده و به سمت فاسد شدن پیش می رود بنا بر این باید آن را در یخچال و در دمای مناسب قرار داد تا از این عارضه ممانعت به عمل آورد و آن را در صحت و کیفیت بسیار مطلوب به دست مصرف کننده رساند.

باید اظهار داشت که تولید کنندگان خاویار توصیه می کنند که آن را به صورت خام مصرف نمود تا بتوان از طعم و خواص آن به صورت مطلوبی بهره مند گردید.

نکات مهم در انتخاب خاویار طلایی

نکات مهم در انتخاب خاویار طلایی

آنچه که امروزه دغدغه بسیاری از مصرف کنندگان انواع خاویار می باشد تهیه آن در نوع اصلی است که بسیار حائز اهمیت است که همیشه باعث سردرگمی آنها شده تا در انتخاب این محصول دچار تردید کردند ما در اینجا به اختصار چند نکته را در انتخاب خاویار طلایی بیان می کنیم که امیدواریم توانسته باشیم به شما در انتخاب و خرید خاویار با کیفیت کمک کرده باشیم.

برای انتخاب این نوع خاویار ابتدا باید:

  1. مراجعه به مراکز معتبر عرضه و فروش این گونه محصولات که شامل نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز و نیز سایت اینترنتی منحصر به فرد آن می باشد.
  2. دقت در بسته بندی و نحوه عرضه آن که باید اظهار داشت که نوع تقلبی آن از بسته بندی های پر نقش و نگار و نیز حروف خارجی تا خوانا برخوردار بوده که به راحتی مشخص نیستند.
  3. دقت در سایز و یک دست بودن قطر تخم های خاویار
  4. رنگ زرد طلایی این تخم بسیار مورد توجه است چرا که بدون کوچکترین پس دهی رنگ و نیز براق بودن آنها می توان به راحتی آن را تشخیص داد و نیز رنگ نوع تقلبی آن از رنگ طبیعی کم رنگ تر می باشد.
  5. طعم و بوی منحصر به فرد که اغلب طعمی مشابه با گردوی تازه داشته که به راحتی قابل تشخیص است
  6. قیمت آن که باید اعتراف نمود که به دلیل محدودیت در تولید و نیز مراحل تولید سخت آن در کنار زمان بر بودن از قیمت بسیار بالایی برخوردار بوده که کمتر کسی قادر به خرید آن را وزن بالا می باشد.

مراکز تولید خاویار ژله ای طلایی پخته

مراکز تولید خاویار ژله ای طلایی پخته

امروزه مراکز تولید خاویار ژله ای طلایی پخته آن را در بهترین کیفیت و بسته بندی کاملا بهداشتی تولید کرده و آن را با قیمتی بسیار منصفانه و عادلانه در دسترس مشتریان داخلی و خارجی این محصول قرار می دهند که توانسته تا حدود زیادی رضایت مندی آنها را جلب نماید.

لازم به ذکر است که این مراکز تولید سعی نموده اند تا از دانش روز دنیا در کنار استفاده از دانش و تخصص افراد حاذق در این امر این نوع خاویار را در کیفیتی قابل قبول تولید کنند که بتواند بازار مصرف این ماده ارزشمند غذایی را به خوبی و به راحتی به اختصار خود در آورد.

اغلب این مراکز تولید خود تامین کننده بازار این نوع خاویار در سطح جهانی و داخلی هستند که توانسته اند ضمن کسب سود و درآمد خالص بسیار برای خود گام مهمی نیز در رشد و توسعه اقتصادی کشور بر دارند.

همواره این مراکز با بهره مندی از تبلیغات مجازی و به روز توانسته اند خاویار ژله ای پخته را از طریق سایت اینترنتی منحصر به فرد آن به دنیا معرفی نموده تا مصرف کنندگان این محصول بتوانند با چند کلیک ساده و دید و بازدید از این سایت آن را در تنوع کیفیت، بسته بندی و قیمت مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود و سرمایه در اختیار داشته آن را ثبت سفارش نموده تا در اسرع وقت در محل تعیین شده از سوی خود با همان کیفیت و نازل ترین قیمت تحویل گرفته و به مصرف برسانند.

2

    • سلام علی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما