فروشندگان انواع خاویار الماس طلایی

خاویار یکی از غذاهای لوکس و لاکچری محسوب می‌شود که دارای مواد مغذی فراوان است و بسیاری از متخصصین به استفاده از آن تاکید های فراوانی دارند این محصول بی نظیر تمامی خاص موجود روی کره زمین را در خود جای داده و می تواند بهترین گزینه برای درمان بسیاری از بیماری‌ها باشد به همین خاطر است که فروشندگان انواع خاویار الماس طلایی این محصول را با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

فروشندگان انواع خاویار الماس طلایی

نکات کلیدی در انتخاب خاویار الماس تازه

نکات کلیدی در انتخاب خاویار الماس تازه خاویار انواع مختلفی دارد و بسته به نوع تولیدی آن می‌توان گفت که دارای قیمت و کیفیت های بسیار متفاوت و گوناگونی است این محصول بی نظیر به دلیل داشتن انواع ویتامین‌ها و ریز مغذی ها در بین مردم دنیا بسیار پرطرفدار بوده و به همین خاطر است که جزو غذاهای نایاب و لاکچری محسوب می‌شود.

علت گران بودن قیمت خاویار کمبود این ماده خاص در دنیا بوده و به همین خاطر است که کشور ایران در رتبه اول تولید خاویار در دنیا را دارا می باشد. کیفیت خاویار ایران بسیار زیاد بوده و طرفداران پروپا قرصی در سراسر دنیا دارد در هنگام انتخاب خاویار الماس تازه شما باید به نکاتی دقت کنید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

  1. خاویار طلایی اصل در رنگ های طلایی روشن تا قهوه ای تیره دیده می شود.
  2. خاویار طلایی اصل مزه گردوی تازه می‌دهد.
  3. . گاهی این خاویار به رنگ زیتونی نیز دیده می‌شود.
  4. سایز دانه های خاویار طلایی متوسط است.
  5. طعم بی نظیر و منحصر به فرد این محصول برای افراد آن را استفاده کرده‌اند بسیار عالی گزارش شده است.

اطلاعات مختصری در مورد خاویار الماس طلایی

اطلاعات مختصری در مورد خاویار الماس طلایی امروز ایران به عنوان یکی از برترین کشورهای صادر کننده انواع خاویار به خصوص خاویار طلایی است که جزء گرانترین و لوکس ترین خاویار های مصرف شده در دنیا محسوب می‌شود. خاویار طلایی با توجه به داشتن رنگ طلایی و اندازه های یک دستی که دارد و خوراک اکثر افراد ثروتمند محسوب شده و بهترین مواد مغذی دنیا را در خود جای داده است.

این محصول یکی ازگران قیمت ترین خاویاری های ایرانی که البته قیمت هر کیلو از این محصول دارای قیمت متفاوتی می باشد. این خاویار که از شکم و دل فیل ماهی خارج شده و به بازار عرضه می‌شود. این خاویار از رنگ بسیار روشنی مانند الماس برخوردار است و دارای مرغوبیت زیادی نیز می باشد. البته بهتر است بدانید دلیل گران بودن این خاویار یک، کمیاب بودن خاویار و شفافیت و مرغوب بودن خاویار می باشد.

فیل ماهی دارای نام دیگری چون بلوگا است که در آب های تمیز و عاری از هر گونه آلودگی دریای خزر رشد می کند و به همین دلیل می تواند به تولید خاویار با ارزشی چون الماس بپردازد. در مورد تولید کننده اصلی خاویار الماس ایرانی یعنی فیل ماهی می توان گفت که این ماهی حدود ۱۰ الی ۱۵ سال به طول می انجامد تا خاویار تولید کند. از دیگر انواع خاویار ایرانی می توان به سوروگا و آسترا اشاره کرد ولی نوع بلوگا از بهترین خاویار می باشد و دارای مرغوبیت بیش تری نیز است.

عرضه بدون واسطه خاویار الماس طلایی

عرضه بدون واسطه خاویار الماس طلایی عرضه بدون واسطه خاویار الماس طلایی توسط برند ما باعث استقبال بسیاری از متقاضیان داخلی و خارجی شده؛ و ما توانستیم این محصول را با کیفیت و قیمتی بسیار بی نظیر و منحصر به فرد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. عرضه خاویار الماس در تناژهای بالا انجام گرفته و این محصول با توجه به گران بودن جزء محصولات صادراتی لوکس محسوب می‌شود و ارزآوری بسیار بالایی برای کشورمان دارد.

برند ما توانسته است در زمینه فروش انواع خاویار به خصوص خاویار طلایی جزء مجموعه های برتر و صادرکنندگان مهم کشور در عرضه این محصول محسوب شده و توانایی صادرات آن را به سراسر دنیا دارد. کشورهای مقصد خاویار ایرانی شامل کشورهای اروپایی و عربی هستند که در تناژهای بالا این محصول را خریداری و مورد استفاده قرار می دهند. این نوع خاویار در رستوران ها و هتل های شیک سرو شده و برند ما توانسته است با عرضه مستقیم و بدون واسطه به این مراکز نیاز آنها را نیز تامین کند.

1

  1. سلام وقتتون به خیر
    خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما