فروش انواع خاویار بری صادراتی

خاویار بری صادراتی محصولی است که به طور گسترده در غذاهای لذیذ مورد استفاده قرار می گیرد تا به دستور العمل ها جلوه ای منحصر به فرد بدهد. برای جشن ها نیز ایده آل است. خاویار غذایی است که از تخمهای ماهیان خاویاری تهیه می شود. می توان آن را به تنهایی مصرف کرد و یا به آن تخم مرغ اضافه کرد.

این اصطلاح از معادل خاویار ونیزی معادل caviale ایتالیایی گرفته شده است. خاویار یک محصول غذایی است که با عصاره ماهیان خاویاری تهیه می شود، ماهی که در مناطقی مانند تالاب های بزرگ اروپای شرقی و آسیای میانه زندگی می کند.

اولین افرادی که آن را به طور منظم مصرف می کردند مردم فارس بودند، آنها معتقد بودند که خاویار قدرت و مقاومت جسمی را افزایش می دهد. شرکت خاویار پرورشی ما قیمت ارزان خاویار پرورشی در ایران را ارائه می دهد.

فروش انواع خاویار بری صادراتی

نگاهی اجمالی به خاویار بری

نگاهی اجمالی به خاویار بری جذابیت ماهیان خاویاری به زمان پارس ها، یونانی ها و رومی ها برمی گردد، زمانی که فلاسفه بزرگ باستان در نوشته های خود از آن یاد می کردند. این ماهی بیش از 250 میلیون سال است که روی سیاره زمین است و عصای تولید شده توسط ماهیان خاویاری ماده هنوز ماده اولیه یک “گنج” سیاه است: خاویار.

دومی با قلم (تخم مرغ) ماهی خاویاری که با نمک بهبود یافته تولید می شود. خاویار اروگوئه در محیط طبیعی خود بدست می آید. ریو نگرو از دما و خلوص ایده آل آب برای پرورش ماهیان خاویاری برخوردار است. علاوه بر این، جریان زیاد آنها باعث می شود که در حالت حرکت مداوم در برابر جریان شنا کنند، همانطور که در حالت وحشی خود انجام می دهند.

خاویار در سراسر جهان به عنوان یک غذای ظریف تصفیه شده و مورد پسند خوراک های خوشمزه شناخته می شود، که یکی از نمادهای لوکس پیچیده ترین مواد غذایی سنتی است. این شهرت برای شخصیت ظریف، ایده آل برای جشن ها شناخته شده است و قیمت بالای آن وضعیت خاصی را فراهم می کند. تفاوت آن با بقیه با رنگ طلایی شدید، با عطر و طعم خامه ای اما ترد هنگام شکستن قاقه قهوه ای است.

ماهی که می تواند به سن 140 سال برسد، اندازه آن تا 6 متر است. طولانی است، وزن طبیعی آنها 40 تا 300 کیلو است اگرچه بعضی از آنها ممکن است بیش از 1000 کیلوگرم باشد. مقدار خاویار بدست آمده با 15٪ وزن آن مطابقت دارد

بهترین خاویار و البته گران ترین است. از اندازه مرواریدهای 3 تا 4 میلی متر بسیار استقبال می شود.، با بافتی نرم و لطیف، صاف و کره ای، رنگ آن از خاکستری روشن، تقریباً شفاف تا خاکستری تیره متفاوت است. ماندگاری آن در دهان به این خاویار طعم “منحصر به فردی” می بخشد. در قوطی های آبی بسته بندی شده است. ما برترین ارائه کنندگان خاویار پرورشی وارداتی در بازار خاویار پرورشی ایران هستیم

معرفی انواع خاویار بری

دریای سیاه و خزر عمده ترین مناطق تولید خاویار در قرن نوزدهم بودند. از شیشه های خاویاری یا یخچال ها، ماهیان خاویاری به ویژه به ایران، روسیه و رومانی صادر می شوند. در قرن بیستم است که از حمل و نقل هوایی استفاده می شود و به سایر کشورها اجازه می دهد تا تجهیزات خود را تهیه کنند.

تا پایان این قرن، روسیه، آذربایجان، قزاقستان و ایران بزرگترین تولید کننده خاویار بودند. وزن این ماهی 20 تا 80 کیلوگرم و ابعاد آن 70 تا 130 سانتی متر است. این ماهی خاویاری سفید بومی آمریکای شمالی است. به طور معمول آنادروم، می تواند به راحتی به زندگی در آب شیرین عادت کند.

طعم خاویار آن بسیار شبیه به Osciètre است، کیفیت آن استثنایی است. دانه های آن تیره و بزرگتر از دانه های بائری است. عطر و طعم این خاویار کاملاً ید دار است و دارای نت های میوه ای است. این گونه نادرترین، با ارزش ترین و در نتیجه گرانترین گونه محسوب می شود. اندازه بلوگا برای وزنی بین 1.5 تا 6 متر است که بین 100 تا 1000 کیلوگرم متغیر است.

این یکی از بزرگترین ماهی های جهان است. دانه های آن بزرگ، به رنگ خاکستری روشن تا خاکستری تیره با غشایی بسیار نازک است، آنها سفت و خوب جدا شده اند. نحوه نگهداری خاویار در قلع اصلی خود، خاویار را می توان تا یک سال نگه داشت تا زمانی که زنجیره سرد حفظ شود.

پس از انتقال به قوطی های مخصوص مصرف خانواده یا ترمیم، میزان حفاظت از آن به 40 روز کاهش می یابد. از آنجا که بعد از آن زمان، حتی اگر در دمای 3 درجه سانتیگراد تا 3 درجه سانتیگراد نگه داشته شود، منقضی نمی شود اما کمی طعم و ظاهر اولیه خود را از دست می دهد.

روش صحیح سرو خاویار ظرافت را باید در یک ظرف شیشه ای عمیق قرار دهید، که در بالای ظرف دیگری قرار می گیرد که ما یخ خرد شده توسط دستگاه را در آن قرار می دهیم. تزئین شده با گیاه شاهی. ما در کنار پرورش اقدام به واردات خاویار پرورشی خارجی درجه یک و لوس نیز نموده ایم

خواص درمانی خاویار بری

خواص درمانی خاویار بری اگرچه تا 25 نوع مختلف ماهیان خاویاری وجود دارد، اما فقط سه نوع آنها خاویار تولید می کنند:

• خاویار Sevruga (نام علمی: Acipenser Slellatus): به 1.5 متر می رسد. طولانی و وزن متوسط 30/40 کیلوگرم. سن او به طور متوسط 30 سال است. این خانواده از خانواده ماهیان خاویاری گسترده ترین است.

تخمین زده می شود که نیمی از تولید خاویار از Sevruga بدست می آید. به همین دلیل ارزان ترین این سه مورد است اما برای این بدترین نیست. عصای آنها کوچک است و اندازه آن بین 2 تا 2.5 میلی متر است. قطر به رنگ خاکستری روشن تا خاکستری تیره. عطر و طعم دریایی شور، تأکید شده و طولانی مدت، با ترکیبی از فندق. در قوطی های قرمز فروخته می شود.

• خاویار قهوه ای: Souls به معنی الماس است (ترجمه از روسی). این خاویار از آلبینو بلوگا (یک اختلال ژنتیکی است که در صورت عدم وجود ماده شیمیایی ملانین مسئول رنگ آمیزی طبیعی) ظاهر می شود. بسیار نادر است. رنگ آن زرد روشن، تقریباً شفاف است. عطر و طعم صاف و ظریف.

در قوطی های طلای 24 عیار بسته بندی شده است. قیمت ها بسته به کشور مبدا، ایالت (وحشی یا اسیر)، اندازه مرواریدها، رنگ آنها، شفافیت، عطر و البته عطر و طعم آنها متفاوت است.

• خاویار بائری: از گونه های ماهیان خاویاری منشا سیبری (Acipenser baeri)، که بیشترین گونه کشت شده در فرانسه در حوضه آکویتین است، به دست می آید. دانه های آن ریز و تیره است. توزیع خاویار پرورشی در انواع مختلف توسط ما انجام می شود.

نحوه تولید خاویار بری

خاویار که به عنوان یک محصول لوکس و معمولی برای محیط های خاص دیده می شود، غذایی است که به دلیل گرانی معمولاً وارد رژیم روزانه نمی شود. این به دلیل این واقعیت است که ماهیان خاویاری، ماهی که از آن قورباغه استخراج می شود، گونه ای است که به دلیل صید بی رویه تعداد آنها کاهش یافته است.

با این حال، این گوی های سیاه کوچک غذایی غنی از پروتئین و ویتامین ها هستند. نواحی دریای خزر، دریای سیاه، ایران و رومانی عمده ترین تولید کنندگان خاویار هستند که مصرف آنها از قرون وسطی به عنوان یک غذای خوشمزه در بین اشرافیت تولید می شود. با این حال، در اسپانیا مزارع پرورش ماهیان خاویاری نیز وجود دارد که در آن غذا تهیه می شود که با لمس نمک همراه است.

اول از همه خاویار مالوسول وجود دارد، روشی که متخصصان ترجیح می دهند. این به معنای “کمی نمک” یا “کمی نمک” است و به یک خاویار تازه 5٪ sa. نوع دوم خاویار “نمک خاویار” است که گاهی اوقات “خاویار نیمه حفظ شده” نامیده می شود.

حاوی 8٪ نمک است. هرچه آب شور بیشتر باشد عمر محصول بیشتر خواهد بود، اگرچه ممکن است طعم آن به خطر بیفتد. نوع سوم خاویار فشرده ساخته شده از قلیه بسیار نرم، شکسته یا آسیب دیده یا بیش از حد رسیده است. این قدیمی ترین تکنیک برای حفظ خاویار است. عطر و طعم آن بسیار شدید، شور و قوی است.

این خشک تر از انواع قبلی است. اما به دلیل عطر و طعم غلیظ آن (برای تهیه 1 کیلوگرم. شما به 1.8 کیلوگرم خاویار نیاز دارید) یک غذای خوشمزه است. به قوطی های خاکستری تقسیم می شود. آخرین مورد خاویار پاستوریزه است.

میزان مصرف خاویار بری برای اقشار مختلف

میزان مصرف خاویار بری برای اقشار مختلف برای اولین بار، باید خود را به سمت یک دانه و عطر و طعم متناسب با ذائقه و حساسیت خود سوق دهید. هنوز مهم است که با طعم ضعیف شروع به کار کنید و از طعم و مزه ید برجسته پرهیز کنید. خاویار یک غذای استثنایی با ویژگی های منحصر به فرد باقی مانده است. به این دلیل نیست که شما صدف ماهی و صدف های دیگر را دوست دارید که خاویار را به همان روش بخورید.

بنابراین، دانه های کم و بیش سفتی وجود دارد و ممکن است احساس دهان در اولین چشیدن غافلگیر شود. خواص خاویار قبل از هر چیز تخم مرغ است، بنابراین به طور طبیعی سرشار از پروتئین است. فراتر از طعم های خارق العاده اش، خاویار از ویژگی های غذایی استثنایی برخوردار است.

این ماده غنی از نمک های معدنی و ویتامین ها (A ،E ،C ،B6) است اما همچنین دارای اسیدهای چرب اشباع نشده (امگا 3)، عناصر کمیاب و آنتی اکسیدان ها است. محتوای کولین آن نیز به آن اثر ضد خماری می بخشد. خاویار سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که به دلیل نقش آنها بسیار مشهور است.

آنها سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهند و سطح کلسترول خوب را افزایش می دهند. مصرف امگا 3 همچنین می تواند بر روی زوال عقل و به ویژه بیماری آلزایمر اثرات پیشگیرانه داشته باشد. خاویار برای پوست نیز بسیار مفید است و بسیاری از مارک های لوازم آرایشی از روغن خاویار برای کرم های خود استفاده می کنند (کرم معروف خاویار دشت) زیرا باعث بهبود بافت و خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

خاویار یک ماده غذایی غنی از مواد مغذی است بنابراین مصرف آن – اگرچه قیمت آن زیاد نیست اما در رژیم غذایی مفید است. این عصای سیاه حاوی درجه بالایی از پروتئین است بنابراین یک متحد ایده آل برای رشد عضلات است.

علاوه بر این، خاویار حاوی کلسیم است که به تقویت دندان و استخوان کمک می کند. به همین ترتیب، سهم آهن این غذا برای درمان کم خونی و همچنین برای کسانی که فعالیت بدنی زیادی دارند، درمان خوبی است . از طرف دیگر، خاویار حاوی ویتامین A است که از بروز سرطان جلوگیری می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

همچنین ویتامین E به همراه آنتی اکسیدان ها و مفید برای عملکرد مناسب سیستم گردش خون فراهم می کند. بازرگانی خاویار بری این محصول را با قیمت مناسب به بازار پخش خاویار بری ارسال می نماید.

انواع خاویار بری برای مصارف درمانی

تخم بسیاری از ماهی ها برای تهیه خاویار در جهان مورد استفاده قرار می گیرند ولی در کشور ما تنها تخم هایی که از ماهیان خاویاری گرفته می شوند، خاویار نامگذاری می شوند. تخم هایی که از گونه های خاص ماهیان استخراج می شوند از ارزش غذایی بالایی بر خوردار می باشند، از این رو خواهان زیادی در سراسر جهان دارد.

ارائه کنندگان خاویار بری، این محصول را در کیفیت ممتاز روانه بازارهای داخلی و خارجی می کنند تا نیاز مردم جهان به این محصول تامین گردد. همان طور که می دانیم کشور ایران بزرگترین منبع ماهیان خاور در دنیا می باشد که حدود 93 درصد از این ماهیان در آب های عمیق دریای خزر زندگی می کنند.

ایران به تنهایی حدود 90% از نیاز خاویار به جهان را تامین می کند از این رو می توان گفت که بخش اعظم این خوراکی به خارج از کشور صادر می گردد. توزیع خاویار بری در جهان در انحصار کشور های ایران و روسیه می باشد.

البته سایر کشور های خارجی نیز به پرورش خاویار مصنوعی روی آورده اند که کیفیت و خصوصیات خاویار تولید شده به این روش، به پای خاویار ایرانی نمی رسد. کشور های زیادی خواهان خاویار می باشند از این رو این محصول همواره باید در کیفیت درجه یک فرآوری و بسته بندی گردد.

متقاضیان خاویار می توانند این محصول را در قیمت مناسب و کیفیت عالی از طریق این مرکز سفارش دهند. ثبت سفارشات این محصول به طور مستقیم و آنلاین توسط کارشناسان ما انجام می گیرد. خرید خاویار بری از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

فروشنده انواع خاویار بری صادراتی

فروشنده انواع خاویار بری صادراتی ما برترین مرکز خاویار بری در ایران هستیم. ماهیان خاویاری آبزی پروری مورد استفاده قرار می گیرند و یا با شبکه اسیر می شوند. در صورت وحشی بودن، به محض دستگیری، آن را زنده به مزرعه پرورش ماهی می برند. برای تشخیص انواع خاویار، ابتدا باید به ترکیب آن توجه کنیم. خاویار می تواند ماهیان خاویاری، ماهی قزل آلا یا پایک باشد. قیمت خاویار بری در این مجموعه امکان پذیر است.

همچنین ما مرکز فروش خاویار پرورشی به صورت حضوری و غیر حضوری هستیم. از نظر محتوای مواد معدنی، خاویار سرشار از سدیم (1500 میلی گرم در هر 100 گرم قسمت خوراکی)، منیزیم، کلسیم و آهن (80/11 میلی گرم در هر 100 گرم قسمت خوراکی) است. علاوه بر این که حاوی پتاسیم (181 میلی گرم در هر 100 گرم قسمت خوراکی)، روی و فسفر است. برای ثبت سفارش این غذای ارزشمند با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما