قیمت انواع خاویار صنعتی ایرانی

خاویار صنعتی ایرانی به عنوان یکی از موادی که قیمت بسیار گرانی دارد در رنگ‌های متفاوتی مانند سیاه، قرمز و غیره وجود دارد. انواع خاویار با توجه به رنگ، سایز دانه و بسیاری از عوامل دیگر دسته بندی می‌شوند که در ادابه به بررسی تفاوت‌های آن‌ها می‌پردازیم.

قیمت انواع خاویار صنعتی ایرانی

خصوصیات قابل توجه خاویار رنگی

خصوصیات قابل توجه خاویار رنگی خاویار رنگی که می‌تواند هر رنگی مانند طلایی، قرمز، سیاه، جگری، زرد و غیره داشته باشد در بسیاری از موارد کاربرد دارد. مواردی که رنگ تخم‌های خاویار را متفاوت می‌کند نوع ماهی خاویار همچون فیل ماهی، قره برون، شیب، استرلیاد و غیره است.

از نظر خواص خاویار‌هایی به رنگ تیره فروش بیشتر و قیمت کمتری نسبت به رنگ‌های روشن دارند. خاویار‌های رنگی اصل دارای ویژگی‌هایی هستند که باید در هنگام خرید به آن دقت کرد تا گول کلاهبرداران موجود در بازار را که تخم‌های نامرغوب را رنگ کرده و به جای خاویار می‌فروشند نخورد. خاویار اصل دارای ظاهری دایره‌ای شکل، سایز‌های مطابق با نوع ماهی بکار برده شده و فاقد هیچ نوع رنگ شدیدی هستند.

از خاویار رنگی می‌توان به عنوان ماده غذایی کامل که توانایی رساندن همه ویتامن‌ها و مواد معدنی لازم را به بدن دارد، استفاده کرد. این محصول همه ویتامین‌های آ، ب، ث، د، کا، آهن، فسفر، فیبر، منیزیم، پتاسیم، کلسیم، سدیم، منگنز، پروتئین، اسید چرب و غیره را در خود جا داده است. به عبارتی هر یک از مواد تشکیل دهنده که در خاویار رنگی وجود دارند قادر به تاثیر مثبت روی هر یک از ارگان‌های بدن هستند.

تعدادی از ویژگی‌هایی که خاویار رنگی خوشمزه در بدن دارد عبارتند از: عملکرد قلب به صورت روان و عالی، افزایش انرژی، فعال کننده‌ای برای رشد ذهن و جسم کودکان و غیره.

همه چیز درباره خاویار صنعتی پاستوریزه

همه چیز درباره خاویار صنعتی پاستوریزه خاویار صنعتی پاستوریزه به عنوان یکی از محصولات دریایی گران قیمت در بازار عرضه می‌شود. این ماده غذایی در طی فرآیند تولید به وسیله دستگاه‌های ویژه‌ای شستشو داده می‌شود تا همه مواد و آلودگی‌های موجود بر روی سطح آن از بین رود. همچنین پس از شستشوی دانه‌های خاویار به آزمایشگاه منتقل شده و توسط متخصصان مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا از سلامت آن اطمینان حاصل شود.

خاویاری که در تهیه آن از همه نکات بهداشتی استفاده شده است و هیچ گونه مشکلی ندارد تنها از طریق مشاهده مجوز وزارت بهداشت که نمایانگر بررسی‌های آن توسط متخصصان ویژه‌ است، قابل شناسایی خواهد بود.

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار سیاه صنعتی

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار سیاه صنعتی خاویار سیاه صنعتی به دسته‌ای از خاویار می‌گویند که با عطر و طعم بالایی که دارد توانسته است خود را از تخم ماهی‌های خاویاری دیگر جدا کند. این محصول از توانایی بالایی در مبارزه با بیماری‌های خطرناک جسمی بهره مند است. کاربرد‌های خاویار سیاه برای بدن شامل موارد زیر می‌شوند.

  • درمان مشکلات عصبی، امگا ۳ داروی مناسبی در مقابله با ضعف‌های عصبی و بیماری افسردگی است.
  • خاویار سیاه در بدن نقش محرکی برای تحریک مغز را دارد تا بتواند از آلزایمر، کند ذهنی و غیره در افراد مختلف به خصوص کودکان و سالمندان جلوگیری کند.
  • تصفیه خون: برخی موارد ممکن است بدن با بیماری‌هایی که دلیل آن خون آلوده است مواجه شود. مصرف خاویار سیاه قابلیت این را دارد که خون را تصفیه کرده و ا لخته شدن آن مقابله کند.
  • فقر آهن: کمبود آهن در بدن انسان‌ها به خصوص زنان مشکلات جدی را در بر دارد که می‌توان با مصرف خاویار سیاه این مشکل را حل کرد.

مراکز پخش خاویار صنعتی ایرانی

مراکز پخش خاویار صنعتی ایرانی خاویار صنعتی در بازار توسط مراکز متعددی تولید و در بازار به فروش می‌رسد. اما خرید آن از مراکز متفرقه صحیح نیست و باید مستقیما از فروشگاه‌ها پخشی که دارای برندی معروف هستند، اقدام به خریداری آن کرد. گروه‌های تجاری با سابقه کاری بالا و معرف حضور همه مردم از نظر کیفیت عالی در همه موارد به نظر مشتری توجه می‌کنند.

قیمت و کیفیت این محصول در صورت تهیه مستقیم از تولیدی‌های پخش خاویار صنعتی می‌تواند از نظر اقتصادی کمک زیادی به خریداران کند. این مراکز در صورت تولید کالای مرغوب از رضایت مشتریان برخوردار هستند و دیگر خریداران می‌توانند این مورد را نیز در انتخاب مرکز خرید خاویار لحاظ کنند.

2

  1. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما