بازار خرید خاویار آسترا گرمی

همانطور که می دانید خاویار آسترا گرمی یکی از گران ترین و با ارزش ترین مواد غذایی بوده که ارزش غذایی بسیار زیادی را نیز به همراه دارد و دارای انواع مختلفی می باشد، که در بین آن ها بیشترین تولید را خاویار آسترا به خود اختصاص داده است و از آنجایی که بزرگترین تولیدکننده خاویار کشور ایران بوده، لذا صادرات عمده خاویار گرمی آسترا از این کشور به سایر کشورها صورت می گیرد.

بازار خرید خاویار آسترا گرمی

مشخصات مهم خاویار آسترا طلایی

مشخصات مهم خاویار آسترا طلایی خاویار آسترا در واقع تولید شده از تخم خاویاری ماهیانی چون فیل ماهی و قره برون می باشد که این نوع ماهیان بزرگ ترین گونه های ماهی خاویاری در دریای خزر می باشند که دارای طول 1 الی 1.5 متر هستند و همچنین دارای درشت ترین نوع تخم خاویار می باشند. از این رو تولیدکنندگان سالانه پس از برداشت تخم خاویار، انواع این محصول را در بسته بندی های مختلفی قرار داده و با توجه به نوع و کیفیت محصول آن را قیمت گذاری کرده و در بازار مصرف به فروش می رسانند.

در واقع خاویار دارای رنگ های مختلفی بوده که بهترین نوع خاویار دارای رنگ مشکی می باشد و رنگ های دیگر گونه های تخم خاویار شامل: رنگ صدفی، رنگ طلائی، رنگ زرد می باشند که هر کدام آن ها با توجه به کیفیت و نوع ماهیان خاویار بدست آمده و قیمت گذاری می شوند. و اما در بین تمامی تخم های خاویار، محصول خاویار آسترا گرمی را به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مناسبی که نسبت به سایر تخم خاویاری داشته افراد بسیاری این محصول را می پسندند و آن را خریداری می کنند.

همچنین 3 نکته مهمی که افراد پس از خرید خاویار آسترا می بایست رعایت کنند شامل: هنگام باز کردن، درب بسته بندی نباید به صورت مستقیم و کامل در معرض هوا قرار گیرد پس از هر بار مصرف درب ظرف می بایست بسته شود در مدت زمان تعیین شده می بایست محصول را استفاده کرد، زیرا ماندگاری به مدت زمان طولانی موجب فاسد شدن خاویار می شود.

نکاتی در خصوص خاویار آسترا پرورشی

نکاتی در خصوص خاویار آسترا پرورشی در حال حاضر در شمال کشور ما در سواحل دریای خزر بازار فروش خاویار آسترا به صورت گرمی به دلیل کیفیت بالایی که به همراه دارند، بسیار افزایش یافته و تولیدکنندگان این محصول را به صورت بسته بندی های مختلف و با تاییدیه سازمان بهداشت جهانی به سراسر دنیا عرضه کرده و به فروش می رسانند. محصول تخم خاویار را اصولا به دلیل قیمت بسیار گرانی که به همراه دارد از گذشته تا به امروز در تمام دنیا بیشتر ثروتمندان و پادشاهان در وعده های غذایی خود از جمله در وعده صبحانه استفاده می کنند. خاویار آسترا پخته شده کارایی زیادی دارد. خاویار آسترا طلایی در مدل های زیادی وجود دارد.

یکی از مهم ترین محصولات صادراتی در بخش شیلات کشور، خاویار به شمار می آید. یکی از کار های پر درآمد در حوزه ی خاویار، صادرات خاویار ایرانی می باشد. کشور های زیادی خریدار خاویار ایرانی اصل هستند، از جمله این کشور ها می توان کشور های همسایه و کشور های اروپایی را نام برد. برای پرورش ماهی خاویاری مرغوب باید فاکتور های زیادی رعایت شود، تولید کنندگانی که با رعایت کامل این نکات خاویار را تولید کنند می توانند ادعا کنند که خاویار با کیفیتی را تولید کرده اند.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار آسترا

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار آسترا ایران از بهترین تولید کننده های خاویار در جهان است که به دلیل بالابودن کیفیت و خوشمزه گی خاویارهایش شهرت جهانی یافته است, خاویار ایرانی در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و ایران درصد بالایی از خاویار سایر کشور ها را تامین می کند, از 27 گونه ماهیان خاویاری 6 گونه اصیل آن متعلق به کشور عزیزمان ایران می باشد و در آبهای دریای خزر زندگی می کنند, فیل ماهی, تاس ماهی و ماهی ازون برون سه نوع از این ماهیان می باشند.

تاس ماهی یک ماهی خاویاری کمیاب و اصیل می باشد که در اعماق دریای خزر زندگی می کند و خاویاری که از آن بدست می آید بسیار خوش مزه و خوش طعم بوده و فواید بی شماری دارد این محصول با ارزش خاویار آسترا مرغوب نام دارد که حاصل استحصال تاس ماهی می باشد و دارای طیف رنگی قهوه ای روشن تا نزدیک به بژ می باشد به همین دلیل به خاویار آسترا صادراتی معروف است.

طعم و مزه ایی خاص و شبیه گردوی تازه دارد و از این جهت بسار متمایز است همچنین دانه هایی در اندازه ای درشت و رنگی روشن دارند که ظاهری زیبا و جذاب به آن می بخشد, این نوع خاویار حاوی پروتیئین های زیادی است که انواع اسید آمینه مورد نیاز بدن را تامین می کند.

یکی دیگر از ویژگی های عالی این خاویار این است که برای عملکرد معده و دستگاه گوارش بسیار مفید است و از قابلیت هضم بالایی برخوردار می باشد به طوری که بعد از مصرف آن احساس سنگینی و ناخوشایند به سراغتان نمی آید و در عین حال مواد مغذی و مفید آن به راحتی جذب بدن می شوند و بر عملکرد مطلوب آن, افزایش قدرت سیستم ایمنی و افزایش انرژی در بدن تاثیر می گذارند.

بازرگانی فروش خاویار آسترا گرمی

بازرگانی فروش خاویار آسترا گرمی تولید خاویار آسترا جیوه ندارند و برای تقویت مادر و جنین و در دوران بارداری بسیار توصیه می شود.بهترین زمان مصرف خاویار در دوران بارداری در ماه های ۶ تا ۹ است، ولی اگر از ابتدای بارداری مصرف شود برای تقویت مادر و جنین موثرتر است. از نایاب ترین و مرغوب ترین خاویار اصل صادراتی ایران می توان به خاویار آسترا اشاره کرد، که این محصول را خاویار طلایی می نامند.این محصول از تولیدات استان مازندران می باشد که به دو صورت دریایی و پرورشی عرضه و در گونه های مختلف بسته بندی می شود.

البته قیمت نوع دریایی این محصول بالاتر بوده و نایاب تر از خاویار آسترا پرورشی می باشد. خواص بی شمار خاویار برای جنین در دوران بارداری: استخوان بندی جنین را محکم می کند. بسیار پر انرژی ودارای طبع گرم است. دارای امگا ۳ فراوان می باشد. برای افزایش هوش جنین فسفر فراوان دارد. در افزایش وزن جنین موثر است. غنی از ویتامین دی، سی و آهن می باشد. دانستن جنسیت جنین برای والدین هیجان انگیز بوده و باعث می شود آن ها خود را برای شرایط بهتری آماده کنند.

اگر والدین تمایل دارند فرزندشان پسر باشد، خوب است مادر چند ماه قبل از باردار شدن مصر کلسیم، پتاسیم و سدیم و مصرف ویتامین های گروه E، B، C را شروع کند، که یکی از مواد غذایی که دارای تمام این ویتامین ها است می توان خاویار را نام برد. مصر این ماده غذایی برای والدین نتیجه بخش خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما