بازار خرید خاویار سوروگا رقم 2

خاویار غذایی ارزشمند در سبد غذا های دریایی بوده که طرفداران زیاد و مخصوص خود را دارد. که خواهان کیفیتی دقیق، محصولی مرغوب و اصالت ماندگار هستند.

تولید کننده ما در این مجموعه تمام سعی خود را برای این دارد تا با کاهش قیمت خاویار سوروگا رقم 2 آماده برای شما عزیزان یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب را به شما عرضه کند تا شما پس از مصرف آن رضایت کامل و کافی را از محصول تولید شده در کارخانه ما داشته باشید و یک مشتری ثابت برای مجموعه ما شوید. از همین رو شما نیز می توانید اقدام به خرید عمده این محصول از ما کنید.

بازار خرید خاویار سوروگا رقم 2

مشخصات مهم خاویار سوروگا دریایی

مشخصات مهم خاویار سوروگا دریایی خاویار سوروگا دریایی معمولاً از داخل بدن ماهیان خاص استخراج می شود و به شکل دانه‌ ها ی مروارید مانند به رنگ های طلائی، مشکی، نارنجی و … وجود دارد که بسیار خوش طعم است و کوچک و بزرگ طرفدار آن هستند زیرا که یک غذای بسیار عالی و مقوی مخصوصاً برای کودکان و دیگر اعضای خانواده است.

این محصول از آنجایی که از قیمت بالایی برخوردار است و به طور معمول تهیه آن برای افرادی که سطح مالی پایین تری برخوردار هستند امکان پذیر نیست، معمولاً افراد ثروتمند و اشرافی که درآمد بیشتری دارند از آن استفاده می‌کنند و از همین رو خاویار به عنوان یک غذای اشرافی شناخته می شود.

سرو این غذا در تمامی وعده های غذایی صورت می‌پذیرد و در میز صبحانه به کثرت به چشم می‌خورد. و یک محصول بسیار مقوی و مفید که سرشار از ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان و مواد مغذی است محسوب می شود.

نکاتی در خصوص خاویار سوروگا سیاه

نکاتی در خصوص خاویار سوروگا سیاه نکاتی مهم در انتخاب خاویار سوروگا سیاه وجود دارد که با توجه به این نکات و اصل بودن و مزایای قابل توجه آن پی ببرید:

۱. توجه به قیمت آن است. امروزه با زیاد شدن خاویار های غیر طبیعی و تقلبی در بازار قیمت نوع تقلبی آن بسیار کمتر از نوع اصلی است و نمی تواند یک خاویار مرغوب و اصل باشد.

۲. نکته دیگر در انتخاب خاویار این است که خاویار طبیعی از شکل و ظاهری منظم برخوردار است ولی در حالی که خاویار های غیر طبیعی و تقلبی موجود در بازار با توجه به اینکه در قالب ها ریخته می‌شوند از شکل های نامنظمی تشکیل شده اند که این شکل های نامنظم به شکل های هندسه ای و گوشه دار است.

۳. در مورد انتخاب خاویار حالت لیز بودن و ژله ای بودن آن است. خاویار طبیعی نسبت به نوع تقلبی زیاد لغزنده و ژله ای نیست در حالی که خاویار های غیر طبیعی و مصنوعی موجود بسیار ژله ای است.

۴. قابل توجه است که خاویار را در بسته بندی های بهداشتی و مورد تایید سازمان بهداشت کشور باید خریداری کرد و در هنگام خرید به نکاتی از قبیل تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنید.

۵. تفاوت دیگر این دو نوع خاویار در طعم آن است که شباهت های زیادی به هم ندارد و از دو طعم متفاوت برخوردار هستند که در غذاهای دریایی طعم مواد غذایی بسیار تاثیرگذار بر کیفیت آن است.

۶. همچنین براقیت خاویار مصنوعی خیلی بیشتر از نوع طبیعی آن است که نکته های بارز در تشخیص آن به حساب می‌آید.

و که با توجه به‌ موارد ذکر شده می توانید به اصل بودن خاویار موجود در بازار پی ببرید.

ویژگی های خاویار سوروگا ژله ای

ویژگی های خاویار سوروگا ژله ای خاصیت و ویژگی های مهم خاویار سوروگا ژله ای به شرح زیر است:

۱. افرادی که فشار خون دارند این محصول به کاهش و بهبود فشار خون به دلیل پتاسیمی که دارد کمک می کند.

۲. خاویار توسعه و تقویت کننده ماهیچه های بدن است. برای خانم های باردار، کودکان و نوجوانان زیاد توصیه می شود.

۳. در دوران بارداری کلسیم مادر کم شده و استخوان ها هم ضعیف می شوند. به دلیل کلسیم بالایی که در خاویار موجود است برای خانم های باردار پیشنهاد می کنیم تا کلسیم بدن تامین شود و مادر ضعیف نشود.

۴. ویتامین D موجود در خاویار باعث حفاظت و نابودی ویروس های بدن می شود و از سیستم ایمنی بدن محافظت می کند.

۵.عزیزانی که از بیماری قلبی، سرطان، افسردگی و آلزایمر رنج می برند با خوردن خاویار طلایی می توانند از شر این بیماری ها خلاص شوید.

۶. برای انتخاب رابطه جنسی لذت بخش و خوب خاویار نوش جان کنید. دارای پروتئین کم چرب بوده تا پروتئینی که هنگام رابطه از بین رفته به سر جایش بر گردد.

۷. دارای ویتامین، کلسیم، سدیم، آهن و… است که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

بازرگانی فروش خاویار سوروگا رقم 2

بازرگانی فروش خاویار سوروگا رقم 2 خاویار سوروگا را می‌توان به صورت مستقیم و با حجم بسیار بالایی تهیه نمود و با خرید به این صورت شاهد کاهش قیمت خاویار جنوب بود. که این خرید بیشتر توسط هتل داران و رستوران های دریایی و لاکچری که نیازمند این محصول در منوی غذایی خود هستند خریداری می شود تا به مشتریان خاص خود عرضه نمایند.

ما در هنگام تولید و مراحل عرضه این محصول اصول مهمی را چون بهداشت و کیفیت در کار رعایت می‌کنیم که خروجی منحصر به فرد برای شما عزیزان حاصل شود و از جهت بهداشت در کار این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که این محصول را در نهایت بهداشت و زیر نظر سازمان جهانی بهداشت کل کشور و سازمان استاندارد جهانی تولید و به دست شما می رسانیم تا بتوانید یک محصول مرغوب را برای خود تهیه و از خواص بسیار بالای آن برخوردار شوید.

تولید کننده خاویار دریایی در این عرصه بسیار در رقابت با رقبای بازار های داخلی و خارجی خود در حال فعالیت است، در تلاش تحویل محصولی با بهترین متد های روز دنیا در عرضه خاویار به مشتریان می باشد تا لبخندی رضایت بخش بر لبان شما مشتریان عزیز پدیدار شود. افرادی که به دنبال محصول ما هستند می توانند به صورت مستقیم با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشند و از ارزان و مناسب بودن قیمت محصول اطمینان حاصل کنند.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید می توانید با کادر مجرب و مشاوران ما که 24 ساعته و شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و شبهات شما عزیزان و مشتریان گرامی هستند که بیشترین سعی خود را دارند در کمترین زمان ممکن به سوالات مطرح شده شما پاسخ دهند و شما را در آن زمینه آگاه و مطمئن کنند در ارتباط باشید.

همچنین تولید کنندگان ما کلیه سعی خود را دارند که پخش و فروش خاویار سوروگا را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای و از همه مهم تر به صورت عمده به سراسر کشور ارسال کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما