بازار خرید خاویار سیاه دریای خزر

بازار خرید خاویار سیاه دریای خزر همیشه پررونق بوده است. یکی از مهمترین دلایل فروش بالای خاویار سیاه خزر بالا بودن کیفیت آن است. همانطور که می دانید بهترین نوع خاویار جهان در کشور ایران و از دریای خزر به دست می آید.

خاویار این منطقه به دلیل شرایط اقلیمی و نوع آب و هوا علاوه بر طعم و مزه از نظر ویژگی های ظاهری هم بسیار مطلوب است. جمع همه این عوامل سبب گردیده تا خرید آن همیشه از رونق خوبی برخوردار باشد. امروزه برای عرضه بهتر، فروش به صورت غیرحضوری هم انجام می گیرد.

بازار خرید خاویار سیاه دریای خزر

مشخصات مهم خاویار بری سیاه

مشخصات مهم خاویار بری سیاه

خاویار انواع مختلفی داشته و زیستگاه بهترین نوع آن در سواحل جنوبی دریای خزر واقع شده است. خاویار بری سیاه بومی خزر نبوده اما به دلیل شباهت های ظاهری نام خاویار به آن داده شده است. در واقع خاویار بری بومی منطقه سیبری روسیه می باشد.

از مهمترین مشخصه های خاویار بری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • خاویار بری بیشتر به رنگ خاکستری تیره دیده می شود. به طور کلی رنگ آن در طیف رنگ های خاکستری قرار دارد.
  • از نظر درجه بندی در رتبه ای پایین تر از انواع خاویار رویال قرار می گیرد.
  • بسته بندی آن به صورت شیشه ای و در وزن های مختلف صورت می گیرد.
  • طعم آن نیز متفاوت از انواع خاویارهایی است که از دریای خزر به دست می آید.

خاویار بری سیاه در ایران بیشتر به صورت پرورشی به عمل می آید، چرا که بومی منطقه ایران نبوده و تخم آن به صورت صادراتی وارد کشور می شود. این نوع خاویار دانه هایی ریزتر از انواع خاویار بلوگا دارد و به راحتی از انواع خاویارهای خزری قابل تمایز می باشد.

بازرگانی فروش خاویار سیاه دریای خزر

بازرگانی فروش خاویار سیاه دریای خزر

بازرگانی فروش خاویار سیاه دریای خزر را در بسته بندی های بسیار شیک و در اوزان مختلف به خریداران در سراسر کشور عرضه می کند. به دلیل کیفیت خوب خاویار سیاه علاوه بر بازار داخلی، خریداران خارجی زیادی نیز طالب خرید این نوع خاویار از ایران هستند.

به همین دلیل فروش و صادرات خاویار سیاه به کشورهای دیگر هم صورت می گیرد. امروزه برای تسریع در امر فروش و دسترسی بهتر خریداران، بهترین نوع خاویار سیاه به صورت اینترنتی هم عرضه می شود.

در این روش فروش مشتری می تواند بدون مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهد. اگر از مصرف کنندگان یا خریداران عمده خاویار دریای خزر هستید و می خواهید سفارشات خود را آنلاین ثبت کنید، می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. فروش مستقیم و بی واسطه انجام می گیرد و شما می توانید با قیمت بسیار مناسبی خاویار مورد نیازتان را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما