بازار خرید خاویار صنعتی ایرانی

یکی از موضوعاتی که امروزه در صنعت خاویار اهمیت دارد، تولید آن به صورت صنعتی ست.

باید خاطر نشان کرد، صنعت کمک زیادی به استخراج خاویار ایرانی و بازار خرید خاویار با کیفیت کرده است و بدلیل اطمینان از کیفیت خاویار صنعتی ایرانی ، تقاضا کنندگان بسیار زیادی در کشور و خارج کشور وجود دارد و برای تهیه خاویار مرغوب می توان با مراجعه به سایت های معتبر و فروشگا های فروش خاویار، آن را در دسترس خود قرار داد.

بازار خرید خاویار صنعتی ایرانی

آشنایی با خاویار سیاه صنعتی

آشنایی با خاویار سیاه صنعتی

امروزه در حال حاضر خاویار سیاه صنعتی درجه یک خواص خیلی زیادی نسبت به خاویار های دیگر دارد و تولید آن هر روز بیشتر می شود که مورد تایید پزشکان هم قرار گرفته است. خاویار سیاه همان تخم ماهی می باشد که مورد استفاده و مصرف قرار می گیرد خاویار سیاه و هم چنین مواد مغذی دیگری که دارد باعث شده محبوبیت بیشتری در بین انواع خاویارهای دیگر داشته باشد و همینطور می توان خاطر نشان کرد که از خاویار سیاه به جای داروهای شیمایی از خاویار مواد غذایی برای بیماری های مختلف خطرناک استفاده کرد.

البته نا گفته نماند که مزایا و خواص خاویار سیاه بی نهایت است چون این غذا از مواد معدنی و مغذی بسیاری برخوردار می باشد و تمامی آنچه که یک انسان برای بقای زندگی و جوان ماندن خود نیاز دارد را می توان در خاویار سیاه پیدا کرد. خاویار سیاه دارای فسفر ویتامین، پروتئین، امگا است که بصورت طبیعی می توان همه ی این ها را با خوردن آن بدست آورد.

مزیت های خاص خاویار صنعتی فشرده

مزیت های خاص خاویار صنعتی فشرده

خاویار صنعتی فشرده پس از جداسازی از ماهی در مرکز تولید به علت پارگی و شکستگی تخم حالت و فرم طبیعی خاویار را از دست می‌دهد به طوری که اکثر تخم‌های خاویارها حالت له‌شدگی دارند که در این صورت تخم حاصله به صورت فشرده در می‌آید که تا حدودی فرمول ساخت این نوع خاویار با خاویار های دیگر متفاوت است.

برای ساخت خاویار فشرده ابتدا لازم است خاویار را در آب با شوری بسیار بالا که قبلا جوشانده شده مخلوط می‌کنند و سپس در درون پارچه تمیز مخصوص، آبگیری می‌گردد. و به مدت ۳۰ دقیقه این فرایند آب‌گیری ادامه دارد. سپس خاویار به صورت یک رولت استوانه‌ای شکل می‌گیرد و در صورت نیاز در بسته بندی متفاوت قرار می‌گیرد. در حالی که این نوع خاویار، با توجه به نوع ساخت آن به علت شکستگی تخم و شتسشوی آن بخشی از مواد غذایی و ترکیبات معدنی نظیر اسیدهای آمینه، اسید های چرب و ویتامین و مواد معدنی را از دست می‌دهد و یکی از نقاط ضعف خاویار فشرده نمک بسیار زیادی دارد و بسیار شور است به طوری که بعد از مصرف خاویار فشرده این حس شوری در فرد مشخص می شود که انگار یک قاشق نمک خالص را خورده باشد.در نتیجه مصرف این نوع خاویار برای افرادی که دارای بیماری های قلبی و عروقی نظیر فشار خون هستند، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. خاویار پرس، همچنین شکل و ظاهری زیبا ندارد.

پخش خاویار صنعتی ایرانی به صورت مستقیم

پخش خاویار صنعتی ایرانی به صورت مستقیم

خاویار سرشار از ویتامین ها، املاح معدنی، پروتئین و چربی است. مصرف آن در پیشگیری از ابتلا به بیماری های مفصلی، دستگاه گوارش و سرطان بسیار موثر است از همین رو پخش خاویار صنعتی ایرانی به عنوان یک صنعت پرسود و گران قیمت، به صورت صنعتی، می تواند نقش مهمی را در توسعه اقتصادی و ایجاد شغل ایفا کند.

لازم به ذکر است که تولید خاویار در ایران، به عنوان مروارید سیاه صنعتی با توجه به وجود دریای خزر که بیش از 90 درصد تولید ماهیان خاویاری را به خود جای داده است و پخش آن به صورت صنعتی می تواند یک فعالیت پرسود و پر رونق باشد و این باعث شده است تا شرکت هایی در این زمینه اقدام به سرمایه گذاری کنند. از اینرو پخش خاویار صنعتی ایرانی به صورت عمده و مستقیم به کشور های جهان صورت میگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما