بازار خرید خاویار ژله ای جنوب

ماهی خاویار جنوب در داخل کشور توسط نمایندگی های به مشتریان عرضه می شود. این ماهیان که از خانواده تاس ماهیان در سطح کشور می باشند از مشتریان زیادی برای مصرف برخوردار هستند ماهی خاویار استروژن نامیده می شود و در سطح بازار نیز به این نام مورد تجارت واقع می شود این گونه های در سطح کشور از قدمت چندین ساله برخوردار هستند که بر روی کره خاکی زندگی می کنند مصرف این ماهی برای علاقمندان بسیار مفید و مغذی بوده است که از این ماهی در برنامه غذایی خود استفاده می کنند.

بازار خرید خاویار ژله ای جنوب

آشنایی با انواع خاویار دریایی

آشنایی با انواع خاویار دریایی تخم هایی که درون شکم این ماهیان وجود دارد سیاه رنگ می باشد به همین علت آن ها را مروارید سیاه می نامند. دریای شمال ایران بزرگترین تامین کننده این ماده می باشد و به تنهایی می تواند میلیون ها تن از این فرآورده را صید کند و در بازار های داخلی و خارجی عرضه نماید. خاویار سیاه بسیار مشهور است به طوری که اکثر کشورهای مصرف کننده آن را به عنوان یک وعده غذایی محسوب می کنند و در وعده صبحانه آن را استفاده می نمایند.

کشور ما نمونه های مختلفی از این محصول را هر ساله صید می کند و سابقه درخشانی در تولید دارد. استان های شمالی نقش بسیار مهمی را در تهیه کردن خاویار بر عهده دارند و رقابت تنگاتنگی را با دیگر کشورهای جهان انجام می دهند. نیم بیشتری از نیازهای جهانی به وسیله ایران تامین می شود و ما با فروش سالانه خود ارز های فراوانی را به ارمغان می آوریم که باعث رشد اقتصادی می گردد.

برخی از ماهیان خاویاری قدمتی چند صد ساله دارند و که نمونه ای از آن ها در کشورمان یافت می شود و با هزینه های مختلفی به فروش می رسد. این مروارید سیاه دارای طعم و بوی بسیار خوشایندی است و به راحتی التهاب مفاصل را از بین می برد.

بارز ترین ویژگی خاویار سالمون

بارز ترین ویژگی خاویار سالمون خاویار ژله ای را می توان به دو صورت خام و پخته مصرف نمود که انتخاب هر کدام به سلیقه و مزاج افراد بستگی دارد. پزشکان طب سنتی خوردن آن را برای بیشتر اقشار جامعه توصیه می کنند، چون دارای پروتئین های بسیار زیادی می باشد که برای درمان امراض مختلف مفید است. مصرف خاویار از بروز افسردگی و به وجود آمدن بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

این ماده خوراکی از برند های برگزیده و معروفی برخوردار است که بسیاری از آن ها در بازار های جهانی خرید و فروش می شوند و علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده اند. تجار بزرگ محصولات کلی را به طور عمده خریداری می کنند، چون اجناس دارای حجم بسیار بالایی می باشد و تنوع چندین برابر بیشتر از سایر نمونه ها می باشد. در این روش هزینه حمل و نقل به عهده فروشنده می باشد و خریدار فقط نرخ اجناس را پرداخت می نماید.

بعضی از ارگان های کوچک تر کالا را به صورت خرده فروشی عرضه می کنند تا مصرف کننده قدرت تهیه کردن را داشته باشد. در روش عمده محصولات با قیمت ارزان تر و بدون واسطه به دست مشتری می رسند که این امر نقطه قوتی برای خریدار می باشد. فرآورده مورد نظر به راحتی در بین شهر های دیگر پخش می شود، چون هر استان به تنهایی دارای مراکز توزیع می باشد که آن ها کار خود را با دقت و سرعت بالایی انجام می دهند.

از خصوصیات خاویار دریایی چه می دانید؟

از خصوصیات خاویار دریایی چه می دانید؟ دریای جنوب ماهیان فراوانی را در خود جای داده که بسیاری از آن ها خاویار می باشند و اهمیت بالایی در بین صیادان بزرگ دارند. صیدهایی که از جنوب به دست می آید دارای ارزش غذایی فوق العاده ای می باشد و جزء گرانبها ترین خوراکی های روی زمین محسوب می شود. این مروارید سیاه رنگ برطرف کننده کم خونی است و به خوبی انرژی از دست رفته بدن را باز می گرداند، به همین علت ورزشکاران به وفور از آن استفاده می کنند.

قیمت خاویار دریایی بر اساس کیفیت و نوع بسته بندی مشخص می شود. جعبه هایی که برای بسته بندی انتخاب می شوند بسیار کوچک می باشند تا شرایط خرید برای افراد جامعه مهیا شود. آرم استاندارد مارکی است که بر روی تمام جعبه ها حک می شود تا فروشنده بتواند به خوبی کیفیت را به خریدار نشان دهد. امروزه شرایطی در بازار های داخلی به وجود آمده که قابل پیش بینی نمی باشد و هر روز نرخ اجناس را با هزینه های مختلفی رو به رو می کند.

این وضع موجود با کم و زیاد کردن قیمت ها توان خرید را در بین مصرف کنندگان کاهش داده و نگرانی هایی را برای قشر کم درآمد جامعه به وجود آورده است. کشور ما بهترین و اقتصادی ترین خاویار را به بهره برداری می رساند که از نظر مرغوبیت ممتاز و نمونه است و هیچ مشابهی ندارد.

پخش خاویار ژله ای جنوب به صورت مستقیم

پخش خاویار ژله ای جنوب به صورت مستقیم خاویار سالمون که به نام استروژن نیز معروف است و در گروه خانواده تاس ماهی قرار دارد، جالب است که بدانید ارزش این ماهی به گوشت آن نیست بلکه به خاویار آن می باشد، این ماهی که دارای عمر طولانی است و وزن ماهی خاویار تا به 1400 کیلو نیز می رسد و صیادان نمونه هایی از این ماهی ها را صید نموده اند که بالای صد سال عمر و وزنی بیشتر از یک تن داشته اند.

پخش خاویار دارای گونه های بسیار زیادی است که معروف ترین نمونه های این ماهی می توان به فیل ماهی اشاره نمود، فیل ماهی از بهترین نمونه ماهی های خاویار داخلی به شمار می رود که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. از دیگر ماهیان خاویار ایرانی می توان به قره برون اشاره نمود، این ماهی که در رده دوم ماهیان خاویار قرار دارد به شیوه مصنوعی نیز تولید می شود و روز به روز بر تولید آن نیز افزوده می شود.

چالباش از دیگر نمونه های ماهیان خاویار می باشد که به در رتبه سوم قرار دارد، طول آن به یک الی 2 متر و وزن آن بین 60 تا 100 کیلو نیز می رسد، سن بلوغ این ماهی 12 تا 16 سال می باشد.

شیب از نمونه دیگر ماهیان خاویار ایرانی به شمار می رود که در رده چهارم قرار می گیرد. این ماهی ها که از ماهی های مهاجر به شمار می روند برای تخم ریزی به رودخانه های ایران می آیند وزن کم و طول عمر آن در حدود 30 یال می باشد و در سن 10 سالگی نیز بالغ می گردند. اوزون برون از معروف ترین ماهی های خاویار ایرانی به شمار می رود که در آخرین رده قرار می گیرد، تخم اوزون برون نسبت به گونه های دیگر ریز تر و قیمتی ارزان تر دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما