بازار فروش خاویار آسترا طلایی دریایی

خاویار رنگی پاستوریزه که از تاس ماهی تولید می شود دارای رنگ خاکستری و قهوه ای می باشد که به آن خاویار طلایی نیز می گویند. خاویار آسترا دریایی یکی از مرغوب ترین خاویار محسوب می شود و نایاب نیز می باشد. به دلیل خواص فراوان این خاویار طرفداران زیادی در کشور و خارج از کشور دارد. بازار تجاری این خاویار بسیار گرم می باشد زیرا نسبت به سوروگا و بلوگا از قیمت پایین تری برخوردار است و هر قشری به راحتی می تواند آن را تهیه کند. این خاویار توسط نمایندگی های مختلف به کشورهای دیگر صادر می شود که از سود قابل توجهی بهره مند می شوند.

بازار فروش خاویار آسترا طلایی دریایی

مزیت های قابل توجه خاویار رنگی پاستوریزه

مزیت های قابل توجه خاویار رنگی پاستوریزه خاویار آسترا تازه از تاس ماهی تشکیل می شود که طعم عالی و رنگ روشنی دارد. این ماهی که از آن خاویار آسترا خارج می‌ شود در دریای خزر صید می شود.خاویار آسترا از سه نوع ماهی تشکیل می شود که هر کدام از آن ها خواص درمانی فراوانی دارند. می توان گفت شکل ظاهری متفاوتی نیز دارند. دانه های روشن و شفاف که از تاس ماهی باشد را خاویار آسترا نامیدند. و دارای رنگ طلایی می باشد و تاس ماهی ایرانی به دلیل بزرگ تر بودن از تاس ماهی روسی و دانه های درشت از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار است.

این محصول از خواص دارویی و درمانی زیادی برخوردار است که به کاهش کلسترول سطح خون، بهبود گردش خون، بهبود بیماریهای سرطانی، درمان و پیشگیری بیماری های قلبی و تسکین درد می توان اشاره کرد. این محصول در دریای مازندران تهیه می شود هم چنین به صورت پرورشی تاس ماهی را پرورش و از تخم آن به عنوان خاویار استفاده می کنند که خاویار دریایی از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.این محصول دارای رنگ خاکستری و قهوه ای است که قیمت پایین تری نسبت به دیگر خاویار ها دارد برای مجالس و مهمانی ها بسیار مناسب می باشد.

خاویار آسترا صادراتی یکی از با کیفیت ترین خاویار های موجود در ایران است که به صورت بسته بندی شده به کشور های خارجی از جمله کشور های اروپایی صادر می‌ شود، این خاویار کاملاً اصل است و طعم بی نظیری دارد، ارسال تمامی این محصولات با رعایت تمامی نکات بهداشتی صورت می‌ گیرد و در حین حمل ماندگاری و تازگی محصولات حفظ می‌ شود.

نکات کلیدی در انتخاب خاویار آسترا تازه

نکات کلیدی در انتخاب خاویار آسترا تازه همچنین این محصول در بسته بندی با سایز های مختلف عرضه می شود که محبوب ترین آن ها خاویار آسترا 125 گرمی است. خاویار آسترا محصولی با طیف رنگی خاکستری تیره تا زیتونی روشن، سایز دانه بندی متوسط و طعمی نزدیک به گردوی تازه دارد. محصول تولید شده آن توسط ماهی خاویار گونه تاس ماهی به مدت ۸ تا ۱۰ سال شفافیت خود را حفظ کرده و بی شک از بهترین انواع خاویار قابل استفاده است که به جلوگیری از ابتلا به بیماری های التهابی مفاصل، بیماری های دستگاه گوارش و معده و انواع سرطان کمک قابل ملاحضه ای می کند این ماده سرشار از امگا ۳ است که بهترین دارو برای درمان افسردگی و بیماری های قلبی به شمار می رود.

این محصول دانه‌هایی جدا از هم داشته و غشای آن قابل تشخیص است و حالت له یا خیلی سفت ندارد، مقدار پروتئین موجود در آن بسیار بالا می باشد و به سرعت جذب می شود، این محصول برای تمام سنین توصیه می شود و هیچ ممانعتی برای مصرف آن وجود ندارد. تاس ماهی های خاویاری ایران بسیار درشت هستند و به همین خاطر انواع خاویار آسترا که از این ماهی استخراج می شود دارای کیفیت مطلوب و اندازه ی مناسبی هستند، همچنین خاویار آسترا به خاطر شرایط مطلوب تولید و استخراج یکی از پرطرفدارترین مدلهای خاویار در ایران است.

شاخصه های بارز خاویار آسترا طلایی

شاخصه های بارز خاویار آسترا طلایی خرید خاویار آسترا به صورت مستقیم از طریق سایت حاضر سبب گردیده که با کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان این محصول با توجه به کیفیت بالای آن با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر خاویار های موجود در بازار عرضه شود. شما با حضور در سایت ما و مطالعه خصوصیات این محصول میتوانید به صورت مستقیم این محصول را خریداری کنید و در اولین فرصت آن را دریافت کنید، کارشناسان مجرب ما برای فروش این محصول به شما مشاوره می دهند و کمک می کنند بتوانید بهترین نوع خاویار را خریداری کنید. خاویار آسترا طلایی در مدل های مختلفی وجود دارد. خاویار آسترا مرغوب کارایی زیادی دارد.

مشخصات انواع خاویار آسترا طلایی: خاویار آسترا طلایی و خاویار آسترا با کیفیت انواع گوناگونی را دارد از جمله خاویار آسترا طلایی،خاویار آسترا سرخ،و خاویار آسترا سیاه که هر کدام از ویژگی خاصی برخوردارند خاویار آسترا طلایی آسترا وحشی نیز معروف است رنگ خاویار آسترا ای طلایی روشن است به همین علت به آن آسرای طلایی معروف شده است علت اینکه در رنگهای وجود مختلف وجود دارد به همین علت است که باان خاویار آسترا سیاه و یا خاویار آسترا سرخ گفته می‌شود طعم مزه فندق را دارد و بسیار خوشمزه است.

مراکز خرید خاویار آسترا دریایی

مراکز خرید خاویار آسترا دریایی مرکز توزیع انواع خاویار آسترا دریایی به صورت عمده و بسته بندی شده بهداشتی و در حجم های گرمی و کیلویی این محصول را در بازار عرضه می کند، که با مراجعه به سایت فروش این فروشندگان می توانید نسبت به خرید این خاویار با خواص فراوان اقدام کنید.

خاویار آسترا درجه یک را می توان از مرکز توزیع انواع خاویار تهیه کنید، برای دسترسی به این مراکز می توانید به سایت آنلاین و معتبر این فروشندگان مراجعه کنید و خرید خود را از این سایت سفارش دهید. اگر به دنبال خاوبار بهداشتی هستید می توانید این محصول را فروشندگان و نمایندگان قابل اعتماد تهیه کنید و درب منزل ان را دریافت کنید.

خاویار آسترا اصل خاویار فوق العاده مقوی پرارزش برای استفاده روزمره است ک مردم عزیز استفاده می کنند. یکی از موضوعاتی که امروزه در صنعت خاویار مطرح است، تولید آن به صورت صنعتی است. بدین معنا که خاویار پس از خروج از شکم ماهی به کمک دستگاه های مخصوص سورت بندی شده و برای بسته بندی آماده می شود. بهره گیری از صنعت در این حوزه کمک زیادی به میزان تولید و دقت در رابطه با خاویار باکیفیت کرده است.

لذا مجموعه های زیادی را می توان دید که به این ترتیب فعالیت خود را دنبال می کنند. به دلیل اطمینان از کیفیت خاویار صنعتی می توان شاهد تقاضای خوبی از آن در کشور بوده و مصرف کننده های زیادی آنها را سفارش خرید می دهند.ارائه دهندگان زیادی هم دارند و مشتریان زیادی هم دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما