بازار فروش خاویار ایرانی مرغوب

خاویار ایرانی مرغوب یکی از معروف ترین خاویار های کل خاورمیانه و حتی جهان به شمار می رود که در اکثر موارد از دریای خزر صید می شود و دارای کیفیت بسیار مناسبی است. در بازار فروش خاویار ایرانی مرغوب این محصول در انواع بسیار متنوعی در اختیار خریداران قرار می گیرد. بازار فروش خاویار مرغوب ایرانی بسیار پر رونق است به صورتی که حتی کشورهای اروپایی نیز آن را شناخته و خواهان خریداری آن هستند.

بازار فروش خاویار ایرانی مرغوب

باکیفیت ترین انواع خاویار دریایی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خاویار دریایی کدامند؟ دریای خزر در حدود ۹۰ درصد از خاویار کل جهان را تامین می کند، اما یکی از مهمترین مواردی که در این زمینه وجود دارد، این است که تمامی خاویار های صید شده از دریای خزر دارای کیفیت‌های یکسان نیستند و خاویار هایی که از گونه های خاصی از ماهیان صید می شوند، کیفیت برتر و بالاتری دارند.‌ به صورت کلی اگر بخواهیم به برترین انواع خاویار موجود در بازار اشاره کنیم باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • خاویار تاس ماهی: تاس ماهی یکی از ماهیهای نسبتاً بزرگ دریای خزر است که تا حدود ۲۰۰ کیلوگرم نیز وزن دارد. خاویار تاس ماهی در اکثر موارد خاویار آسترا نامیده می شود که دارای کیفیت بالا و مناسبی است، اما اندازه آن نسبتاً ریز است.
  • فیل ماهی: فیل ماهی نیز یکی از ماهیان نسبتاً بزرگ دریای خزر به شمار می رود که خاویار آن به عنوان شاه خاویار های دریای خزر شناخته می شود و اندازه نسبتا بزرگ تری نسبت به خاویار تاس ماهی دارد.
  • ماهی بلوگا: خاویار دریایی ماهی بلوگا نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به صورتی که به آن لقب امپریال داده اند. برای صید این خاویار ماهی حداقل باید ۱۲ ساله باشد‌. بعد از صید این نوع ماهی حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد وزن آن را خاویار تشکیل می دهد.

پخش انواع خاویار ایرانی مرغوب

پخش انواع خاویار ایرانی مرغوب پخش انواع خاویار ایرانی مرغوب و تمامی نقاط جهان انجام می شود، اما جالب است بدانید مواردی که در بالا نام برده شدند، یکی از خاویار هایی هستند که در جهان بیشترین میزان پخش را به خود اختصاص می دهند.

پخش خاویار ایرانی نه تنها در بازار داخلی ایران بلکه در بازارهای جهانی به مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و کشورهای مختلف به خصوص کشورهای خاورمیانه و کشورهای اروپایی خواهان به خریدار خاویار ایرانی هستند و ایران هر ساله درآمد ارزی بسیار زیادی از صادرات خاویار به سایر کشورهای جهان دارد.

امروزه پخش خاویار ایرانی در بازار جهان روش های اینترنتی مانند سفارش از سایت‌های اینترنتی و یا سفارش های ایمیلی نیز امکان پذیر می باشد و خریداران این محصول می‌توانند محصول مورد نظر خود را به روشهای متفاوتی سفارش داده و خریداری نمایند، بنابراین بازار پخش به خارج از ایران نیز رونق بیشتری پیدا نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما