بازرگانی فروش خاویار آسترا دریایی

خاویار ها انواع مختلفی دارند و گونه های آنها به 27 نوع می رسد که ما در دریای خزر 6 نمونه از این نمونه خاویار ها را داریم، همانطور که میدانیم خاویار ها دارای سه رنگ طلایی و سرخ و سیاه هستند که خاویار آسترا دریایی یکی از موارد صادراتی کشور ما به دیگر کشور ها است. بازرگانی فروش خاویار آسترا دریای خزر از صادرات و فروش این محصول سود بالایی را بدست و رونق اقتصادی بالایی را موجب می شود.

بازرگانی فروش خاویار آسترا دریایی

اطلاعاتی درباره خاویار آسترا ژله ای

اطلاعاتی درباره خاویار آسترا ژله ای خاویار آسترا ژله ای دریای خزر از ارزش غذایی و اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است که خوشبختانه در ایران نمونه های متفاوتی از آن تولید می گردند و کشور ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع خاویار آسترا شناخته شده می باشد. خاویار قرمز پاستوریزه بعد از استخراج از بدن تاس ماهی ها در شرکت‌ ها و کارخانه‌ های مختلف وارد فرآیند های پاستوریزه شدن می‌ شوند و در نهایت در بسته بندی های کاملا استاندارد و بهداشتی معرفی می گردند.

خاویار آسترا پاستوریزه دارای مدت زمان نگهداری بسیار بالاتری نسبت به نمونه های دیگر است و افراد می‌ توانند با اطمینان بسیار بیشتری این محصولات را خریداری کرده و مورد استفاده خود قرار دهند. خاویار آسترا ژله ای از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است و این محصول در راستای داشتن ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن انسان ها خواص و فواید زیادی را به ارمغان می‌ آورد و مصرف آن در رده های سنی مختلف توصیه می شود.

خاویار ژله ای دارای انواع ویتامین های گروه ب و گروه ث است که می‌ تواند به تقویت عمومی بدن کمک زیادی نماید. به همین دلیل از این محصول در رده‌ های سنی مختلف استفاده می گردد.

قیمت انواع خاویار آسترا دریایی

قیمت انواع خاویار آسترا دریایی قیمت خاویار آسترا دریای خزر بر اساس کیفیت این محصول و نحوه بسته بندی و نحوه عرضه آن مشخص می گردد. همان طور که اشاره کردیم خاویار آسترا از بدن ماهی های دریای خزر استخراج می گردد و در مرحله بعد وارد کارخانه‌ های مختلف شده و از این طریق در بسته‌بندی‌ های کاملاً پاستوریزه شده و بهداشتی ارائه می شوند.

قیمت خاویار بسته به نوع بسته بندی هایی که برای این محصولات در نظر گرفته می شود و همچنین میزان بسته بندی آنها بسیار متفاوت است و معمولاً هر چقدر وزن بسته بندی خاویار بیشتر باشد، قیمت فروش آن بالاتر می‌ رود.

قیمت خاویار آسترا دریای خزر همچنین رابطه مستقیم با نحوه عرضه این نوع کالا ها دارد. به همین دلیل امروزه بسیاری از تولید کنندگان از طریق فرآیند های اینترنتی به معرفی این محصولات می پردازند تا از این طریق از ایجاد واسطه گری های مختلف جلوگیری شده و در نهایت این محصولات قیمت های مناسب تری داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما