بازرگانی فروش خاویار دریای خزر

خاویار که ملقب به الماس سیاه دریای خزر می باشد دیگر نیاز به معرفی ندارد. این محصول دریایی بی نظیر تمامی آنچه که بدن شما برای رشد و تکامل نیاز دارد را در خود گنجانده است. خاویار دریای خزر تقریبا در سراسر جهان شناخته شده است. قطعا شما نیز مانند تمامی مشتریان خواهان خرید خاویار اصل و درجه یک هستید. بازرگانی فروش خاویار این خواسته شما را برآورده می کند و انواع خاویار درجه یک را به فروش می رساند.

بازرگانی فروش خاویار دریای خزر

اطلاعاتی درباره خاویار الماس دریایی

اطلاعاتی درباره خاویار الماس دریایی تا به حال اسم خاویار الماس دریایی به گوشتان خورده است؟ اگر جواب منفی است دیگر فرصت آن رسیده است که تنها یک بار آن را امتحان کنید تا شیفته آن شوید. این خاویار بی نظیر رنگی به روشنایی الماس و جلوه ای به درخشندگی خورشید دارد. این نکته را نیز بدانید که تنها ماهی های ایرانی دریای خزر این نوع خاویار بی همتا را درون خود گنجانده اند. در اصل شما در حال خرید و مصرف یک محصول خوشمزه ایرانی هستید!

این خاویار دقیقا مانند الماس گران بها و کمیاب بوده و در یک کلام گل سرسبد تمامی خاویار های اصیل ایرانی است. اگر شما نیز خاویار را تنها با رنگ سیاه و تیره آن می شناسید باید بدانید که خاویار سفید به مراتب گران تر و خوش طعم تر از خاویار سیاه است. در واقع هر چه رنگ خاویار سفید تر باشد بر ارزش غذایی و قیمت آن افزوده خواهد شد. خاویار الماس را باید زود نوش جان کنید زیرا سریعا فاسد می شود.

بافت نرم، رنگ الماس گونه و طعم منحصر به فرد این خاویار تمامی چیز هایی هستند که توجه شما را به خود جلب می کنند. این محصول شگفت انگیز از ماهی های زال و شور به دست می آید. باور کنید که پس از خوردن خاویار سفید خاویار های تیره رنگ را به طور کلی فراموش خواهید کرد. خاویار های الماس ایرانی حاوی مقادیر قابل توجهی از امگا 3 و سایر ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن می باشند.

قیمت انواع خاویار دریای خزر

قیمت انواع خاویار دریای خزر برخی تصور می کنند که خاویار تنها برای یک عده خاص دسترس است. اگر شما آرزوی خرید خاویار را در سر خود می پرورانید و تهیه آن برایتان دشوار است باید بدانید که می توانید این محصول را در بسته بندی کوچک سفارش دهید. بسته بندی های کوچک یا مینیاتوری قیمت کمتری داشته و برای تمامی افراد مناسب می باشند.

عوامل زیادی در قیمت خاویار دخیل هستند که از جمله آن ها می توان به برند، بسته بندی و وزن خاویار اشاره نمود. خاویار های دریای خزر همگی از لحاظ کیفیت و طعم حرف اول را می زنند. البته قیمت تمامی انواع خاویار یکسان نمی باشد زیرا برخی خاویار های گران قیمت و برخی نمون های ارزان تر را خریداری می کنند. معمولا نرخ این دسته از محصولات دریایی به صورت گرمی و یا کیلویی محاسبه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما