توزیع انواع خاویار سوروگا تالش

توزیع انواع خاویار تالش سوروگا به صورت مستقیم انجام می شود. فروش بیشتر به صورت عمده انجام می شود تا خریداران از سراسر کشور بتوانند با قیمت مناسب تر خریدشان را به صورت یکجا و در زمان کوتاه تری انجام دهند.

در سال های اخیر توزیع و فروش انواع خاویار به صورت غیرحضوری هم رونق گرفته است. در این روش مشتری می تواند خاویار سوروگا تازه را به صورت اینترنتی سفارش دهد. توزیع در این روش محدودیت زمانی نداشته و به صورت شبانه روزی انجام می شود.

توزیع انواع خاویار سوروگا تالش

آشنایی مختصر با خاویار سوروگا پرورشی

آشنایی مختصر با خاویار سوروگا پرورشی

یکی از بهترین و محبوب ترین انواع ماهیان خاویاری از نوع سوروگا می باشد. البته در ایران این نوع خاویار را با نام اوزون برون می شناسند. این نوع خاویار کوچکترین نوع خاویاری است که در دریای خزر رشد می کند.

نوع پرورشی آن در دریاچه های مصنوعی پرورش یافته و شرایط نگهداری خاصی را می طلبد. این نوع خاویار بیشتر جنبه صادراتی دارد و به همین دلیل در شرایط دمایی ویژه بین صفر تا 3 درجه سانتی گراد نگهداری می شود.

برای آنکه بتوان بهترین نوع این خاویار را پرورش داد به مدت زمان زیادی نیاز است. انواع پرورشی خاویار سوروگا برای رسیدن به بهترین کیفیت در حدود 7 سال زمان لازم دارد. گوشت این خاویار هم طعم لذیذی دارد و به کشورهای مختلف صادر می شود.

این نوع خاویار بیشتر در بسته بندی های 50 و 100 گرمی عرضه شده و نسبت به انواع دیگر خاویارها طعم بهتری دارد. باکیفیت ترین نوع خاویار سوروگا یا همان اوزون برون را می توانید از روی رنگ آن تشخیص دهید. اگر این خاویار تازه باشد، به رنگ خاکستری روشن دیده می شود.

مزیت های مهم خاویار سوروگا تازه

مزیت های مهم خاویار سوروگا تازه

اگر از مصرف کنندگان خاویار باشید می دانید که خاویار سوروگا از نظر طعم و مزه به طور کلی کیفیت، نسبت به دیگر انواع خاویار سرآمد می باشد. این خاویار به دلیل دارای بودن ریز مغذی های فراوان هم در داخل و هم در خارج از کشور مشتریان زیادی دارد.

از مزیت های مهمی که می توان برای خاویار تازه سوروگا برشمرد، شامل موارد زیر می باشد.

  • بوی بسیار خوبی دارد. خاویار سوروگا تازه رایحه ای ملایم داشته و بوی خوش از آن به مشام می رسد.
  • اگر سوروگا تازه باشد، دانه های آن به هم چسبیده هستند.
  • رنگ طبیعی خاویار سوروگا متمایل به خاکستری می باشد. هرچه از مدت تولید آن بیشتر گذشته باشد، این رنگ به تیرگی می گراید.
  • خاویار سوروگا نسبت به دیگر انواع خاویارهای تولید شده در کشور قیمت مناسب تری دارد.

خاویار تازه سوروگا در بسته بندی های متنوعی عرضه می شود. همین امر سبب شده تا علاقه مندان به این ماده غذایی گرانقیمت اما پرخاصیت بتوانند بر اساس نیازی که دارند نوع خاصی از بسته بندی را انتخاب و خریداری کنند.

امروزه بسته بندی این نوع خاویار به صورت کیلویی، کاسه و گرمی عرضه می شود. وزن مخصوص بسته بندی ها بر روی آنها درج می شود تا خریدار بتواند با آگاهی کامل برای خرید اقدام کند.

مراکز فروش خاویار سوروگا تالش

مراکز فروش خاویار سوروگا تالش

مراکز فروش خاویار سوروگا تالش را به صورت عمده و بی واسطه انجام می دهند. فروش مستقیم توانسته است تاثیر مثبتی بر روی قیمت تمام شده این نوع خاویار به نفع مصرف کننده داشته باشد.

در سال های اخیر برای فروش بهتر و سریعتر، انواع خاویار سوروگا پرورشی به صورت آنلاین هم عرضه می شود و مشتریان در اقصی نقاط کشور می توانند بدون مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهند.

سایت ما به عنوان فروشنده مستقیم بهترین نوع خاویار تالش را با قیمت عمده عرضه می کند. چون فروش بدون واسطه انجام می گیرد قیمت های اعلام شده بسیار مناسبتر از نرخ هایی است که در بازار آزاد می توانید مشاهده نمایید.

فروش بدون محدودیت زمانی بوده و خریدار می تواند هر ساعت از روز که فرصت کافی در اختیار داشت جهت خرید و ثبت سفارشات خود به صورت عمده یا جزیی اقدام نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما