توزیع انواع خاویار سوروگا 15 گرمی

توزیع خاویار سوروگا 15 گرمی :پخش خاویار دریای خزر توسط فروشندگان اصلی انجام میشود و بدون واسطه به فروش میرسد تا نتوانند قیمت آن را افزایش دهند .و برای مشتری عمده بهتر است که از تولید کننده یا فروشنده اصلی خاویار را تهیه نماید .کارخانه خاویار در ایران با استانداردهای جهانی هم مطابقت دارد .

محصول خاویار سوروگا 15گرمی در بسته بندی ظرف شیشه ای می باشد و در یخچال میتوان تا ۳ ماه نگهداری کرد در دمای ۱ تا ۴ذدرجه سانتی گراد .

توزیع انواع خاویار سوروگا 15 گرمی

مشخصات انواع خاویار سوروگا

مشخصات انواع خاویار سوروگا تولیدات خاویار سوروگا دارای انواع مختلفی است .خاویار ازون برون در استخرهای استانهای گیلان و مازندران به دلیل نزدیکی به دریا تهیه می شود .بعلت صید بی رویه ماهیان خاویاری تعداد این ماهیان در دریا رو به کاهش بوده بنابراین تولید کننده های خاویار برای پرورش این ماهیها ی خاویاری تمهیداتی اندیشیده اند .که یا در استخر یا در قفسهایی در دریا ماهی ازون برون پرورش میدهند .خاویار ازون برون دارای انواع مختلفی است خاویار سوروگا رویال و خاویار سوروگا درجه یک و خاویار سوروگا درجه دو

خاویارهای تولید ایران یکی از بهترین خاویارهای جهان هستند .

فروشگاه خاویار سوروگا :مکان مناسب برای خرید خاویار سوروگا خرید به صورت انلاین است .و بعضی فروشگاه ها خاویار را با ماشین یخچالدار در محل تحویل میدهند .

در اروپا واردات خاویار سوروگا و خاویارهای دیگر رونق فراوان دارد .خاویار ایرانی از بهترین خوراکی های تجملاتی و اشرافی در تمام دنیا است .

در دنیا خاویار ایرانی اصل که در گیلات و مازندران پرورش میدهند را مروارید سیاه مینامند .طعم این خاویار بسیار عالی است چون ماهیان خاویاری را در آب دریا پرورش میدهند .

ویژگی مهم خاویار سوروگا

خاویار تخم های ماهی های خاویاری میباشد که بارور نشده اند و خیلی خوشمزه میباشد و بسیار مغذی .

خاویار سوروگا سرشار از پروتئین و انتی اکسیدان میباشد که به رنگهای تیره و روشن تهیه میشود .

خاویار به دلیل داشتن املاح فراوان در درمان بیماریها مفید می باشد .خاویار جیوه ندارد .

برای درمان بیماریهای استخوانی و تقویت حافظه بسیار مفید است برای تمرکز ذهن و بدلیل داشتن پتاسیم به تقویت قلب کمک میکند .

یک تقوبت کننده عالی برای بدن است که هر آنچه بدن نیاز دارد در ان است .

و به دلیل دارا بودن ویتامین آ برای پوست و مو هم مفید است برای رفع چین و چروک پوست هم استفاده میشود .برای تنظیم کلسترول و فشار خون مفید است و مانع از مسدود شدن رگها میشود .

خاویار دارای نمکهای معدنی مثل ید می باشد که در خانمهای باردار باعث افزایش ضریب هوشی جنین میشود .

برای افراد دچار کم خونی ناشی از فقر آهن بسیار مناسب است به دلیل داشتن آهن فراوان .

عصاره خاویار پوست را از اشعه مضر آفتاب محفوظ نگه میدارد و کیفیت پوست را بالا میبرد و از خشکی و آلودگی پوست جلوگیری میکند .

پوست راتمیز میکنند و خاویار را به صورت ماسک روی پوست قرار میدهند .و بعد از مدتی میشویند .

خاویار یک صبحانه اشرافیست و میشود تنها میل کرد یا با زرده تخم مرغ به شکل خام

یا خیلی جزئی با سبزی معطر و یا نان و کره و یا روی نان بروسکتا .

گونه های اصلی خاویار سوروگا

گونه های اصلی خاویار سوروگا خاویار سورگا چندین نوع دارد که دو مورد آن درجه یک و درجه دو مربوط به شیلات میباشد .و دونوع آن درجه یک و درجه دو پرورشی میباشد و یک مورد هم خاویار دریایی است .

یک نمونه از خاویار سوروگا خاویار قرمز میباشد که توزیع کننده خاویار سوروگا قرمز آن را با قیمت بسیارمناسب در اختیار مصرف کننده قرارداده است .

ایران دارای چندین محصول صادراتی است که یکی از انها خاویار میباشد .

خاویار های صادراتی ایران که از ماهیان مختلف خاویاری برداشت می شود چندین نوعند .مثل خاویار بلوگا که از فیل ماهی میگیرند و به آن خاویار امپریال هم میگویند.فیل ماهی بزرگترین ماهی دریای خزر میباشد و تخم آن هم بزرگترین تخم خاویاری است که عطر و طعم وصف ناپذیری دارد .و از نظر قیمت هم گرانترین نوع خاویار است .اسم خاویار بلوگا بسته به اندازه آن میباشد سایز دانه ها از ۲/۵بالاتر باشد امپریال یا رویال و اگر کمتر از ۲/۵باشد بلوگا درجه یک مینامند .

خاویار آسترا که تخم ماهی ماده تاس ماهی می باشد و چون دارای رنگ روشنی است به آن خاویار طلایی میگویند .و طعم خیلی خوبی دارد مثل گردوی تازه .

خاویار آسترا از سه گونه ماهی خاویاری تولید میشود به نامهای چالباش و قره برون و شیپ

خاویار سوروگا یا خاویار ازون برون .ماهی ازون برون کوچکترین ماهی خاویاری است که بدلیل پوزه بلند به آن ازون برون میگویند که در زبان ترکی یعنی دماغ دراز .

خاویار سوروگا از نظر اندازه ریزتر از خاویارهای دیگر میباشد و رنگ آن خاکستری روشن تا خاکستری تیره است .

خاویار بری یا سیبری که بومی ایران نیست و این ماهی در رودخانه و آب سرد سیبری زندگی میکند .

خاویار آن شباهت به خاویار سوروگا دارد .

تفاوت خاویار اصل با تقلبی:

خاویار اصل دارای طعم و مزه عالی میباشد و کیفیت آن درجه یک است و تودهای و ژله ای نیست .

خاویار کلاسیک یا فشرده از رقمهای مختلف خاویار که دانه های خاویار آنها در طی فرآیند از کیفیتشان کاسته شده تشکیل شده .و به همین دلیل که کیفیت آن نسبت به سایر خاویار ها پایین تر است قیمتش نیز کمتر است .

صید ماهیان خاویاری در دریا ممنوع است به دلیل صید بی رویه ماهی خاویاری و به دلیل آلوده بودن بستر رودخانه هایی که این ماهیها در ان تخم ریزی میکردند تخم ریزی این ماهیان دچار اختلال شده است .و از تعداد آنها بسیار کاسته شده است .

بهترین ماهی برای پرورش ماهیهای خاویاری فیل ماهی است چون رشد بسیار بالایی دارد و هم از گوشت آن میتوان استفاده کرد و هم خاویار آن گران ترین خاویار است .

برای تعیین جنسیت ماهی خاویاری از دستگاه سونو گرافی استفاده میکنند بعد از بلوغ ماهی .

خاویار یک غذای بسیار گران است چون برای به دست آوردن خاویار چندین سال باید صبر کرد مثلا فیل ماهی که ده سال طول میکشد تا برای اولین بار خاویار بدهد وجدا از مسئله زمان مغذی و انرژی زا بودن آن نیز باعث گران شدن خاویار است

خواص بی نظیر خاویار سوروگا

با خرید خاویار سوروگا به منبع انواع ویتامینها و مواد معدنی مثل امگا ۳ دست پیدا میکنید .امگا۳ به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند و برای گردش خون و قلب بسیار مفید است .و کل نیاز یک روز ویتامین B12یک فرد برطرف میکند .ویتامین AوB آهن و سلنیوم و منیزیم و آهن از جمله موادی هستند که در خاویار موجود می باشد .

برای جلوگیری از فشارخون و حملات قلبی مفید می باشد و با بازسازی هموگلوبین به بهبود کم خونی بدن کمک می کند و عضلات بدن را قوی میکند و ضد استرس و ضد سردردهای میگرنی میباشد .

نحوه پرورش خاویار سوروگا

نحوه پرورش خاویار سوروگا ماهیان خاویاری از گونه های کم نظیر هستند که از عصر ژوراستیک تا الان زیسته اند .گونه های خاویاری در حهان ۲۷ نوع هستند که پنج نوع ان در دریای زندگی میکنند .و این دریا بزرگترین منبع ذخایر خاویار جهان است بالاتر از نود درصد .

پنج گونه ماهی خاویاری دریای خزر عبارتند از اوزون برون و گلد یا چالباش و شیپ و فیل ماهی و قره برون .اوزون برون یادماغ دراز ،کوچکترین ماهی خاویاری دریای خزر است و اکثر مردم فقط این ماهی را به عنوان ماهی خاویاری میشناسند .ماهی اوزون برون در دریا در ۸ تا ۱۲ سالگی بالغ میشود و قامت یک متر تا یک و نیم متر دارد ..

خاویار در واقع تخم ماهیان ماده خاویاری میباشد و خاویار سوروگا تخم ماهی ماده اوزون برون است.

به علت برداشت زیاد ماهیان خاویاری از دریا تعداد این ماهی رو به کاهش است .از این رو تولید کننده خاویار سوروگا رو به پرورش ماهیان خاویاری آورده اند در شرایط خاص .

ماهیان خاویاری را در استخرهای مخصوص پرورش میدهند داخل استخر با موادی پوشانده میشود که نرم باشد و بدن ماهی حین تماس دچار آسیب نشود و در بعضی جاها از آب دریا استفاده میکنند .

و یا قفسهای بزرگی در دریا قرار میدهند و ماهیها را در آن پرورش میدهند به همین علت طعم خاویار پرورشی ایران بسیار عالی است و در کشورهای دیگر متقاضی زیاد دارد .

تخم ماهی باید وقتی ماهی زنده است گرفته شود .و با دستکش و ارام .چون ماهی نباید دچار استرس شود و یادچار ترس از مرگ بشود چون ماده ای ترشح میکند که در تخم ها یا خاویار طعم تلخ ایجاد میکند و خاویار خراب میشود .

با مالش ملایم تخمها را از هم جدا میکنند و لایه نازکی که اطراف آن هست را جدا میکنند باید به نرمی اینکار انجام شود چون ضربه از کیفیت خاویار می کاهد .در سطل ریخته و نمک به ان اضافه میکنند .در قوطی شیشه ای یا چینی یا فلزی بسته بندی میکنند و روی درب قوطی برای خاویار سوروگا حرف اس حک میکنند و معمولا درب ان قرمز است .رنگ درب قوطیها برای هر خاویار فرق میکند .

اوزون برون پرورشی به دلیل کوتاه بودن طول عمر زودتر بالغ میشود و سرعت تولید مثل ان بالاست و در سن ۵ تا ۶ سالگی بالغ میشوند و وزن متوسط ان نه تا دوازده کیلوگرم میشود و نسبت تخم ان به گوشت بالاتر از نوع دریایی ان است .

میزان کالری خاویار سوروگا

در اینجا میزان کالری خاویارها و میزان کالری خاویار سوروگا را بررسی میکنیم :

خاویارها بسته به رنگ آنها کالری متفاوتی دارند :

خاویار سیاه در هر۱۰۰ گرم ۳۰۰ کالری دارد .

و خواص آن مثل خواص کلی که نام بردیم شامل آنتی اکسیدان و باعث کاهش فشار خون و حملات قلبی و تقویت سیستم ایمنی در برابر ویروسها و ضد افسردگی و استرس و ضد میگرن و محکم کردن استخوانها و بهبود بیماران کم خون میباشد .

خاویار قرمز در هر ۱۰۰ گرم ۲۳۰ کالری موجود است .

و این خاویار هم مقادیر بالای ویتامین EوAوB12وBوDدارد که به دستگاه گوارش کمک میکند برای سوخت و ساز بدن مفید است و دارای امگا۳ و امگا ۶ میباشد .

کالری خاویار طلایی در هر ۱۰۰ گرم ۷۰ کالری میباشد .

که مثل خاویارهای دیگر سرشار از ویتامین و املاح معدنی میباشد برای بیماریهای قلبی و فشار خون و سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است .برای ناراحتی های اعصاب و افسردگی درمان است .آنتی اکسیدان برای پیشگیری از سرطان و برای پیشگیری از بیماریهای گوارش و بیماریهای التهاب مفاصل بسیار کارساز است.

برای خوردن خاویار ،آن را باید به صورت خام استفاده کرد .در کنار تخم مرغ یا ماهی سالمون ،با کره ،و سبزیجات و بهتر است در وعده صبحانه خورده شود تا انرژی و مواد مغذی و لازم بدن در طی روز جذب بدن شود .

فروش انواع خاویار سوروگا 15 گرمی

فروش انواع خاویار سوروگا 15 گرمی قیمت خاویار سوروگا را فروشنده اصلی تعیین میکند .این فروشندگان بهترین قیمت را تعیین میکنند که به نفع مصرف کننده باشد قیمتی منصفانه .

و برای خرید بهتر است که آنرا از تولید کننده یا فروشنده اصلی خریداری کند چون واسطه ها به دلیل سود بیشتر بر قیمتها می افزایند .

پخش خاویار سوروگا از طریق اینترنت و به صورت انلاین هم میسر شده و خرید ان از خرید حضوری راحت تر است .

بسته بندی خاویار ایرانی که برای صادرات انجام می شود باید زیبا وچشم نواز باشد با بتواند مورد صادرات انجام بگیرد و باید کلیه مجوزها و پروانه بهداشتی اخذ کند .

کارخانه بسته بندی خاویارهای تولید شده از دریا یا به صورت پرورشی را در بسته لندیهای قوطی و شیشه ای به مشتریان عرضه میکند در وزنهای ۱۰ گرم و ۱۵ گرم و۵۰ و ۱۰۰ گرم و ۲۰۰ گرم و ۳۰ گرم

بهتر است برای خرید خاویار تازه به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد و یا از طریق اینترنت از سایت های معتبر به صورت آنلاین تهیه کرد .

خاویارهای اصل دارای درهای پلمپ شده می باشند و تاریخ تولید و تاریخ انقضا دارند و همینطور پروانه و کد بهره برداری دارند ولی خاویار تقلبی هیچکدام از اینها را ندارد و کیفیت آن بسیار پایین تر از خاویار اصل میباشد .

خاویارهای درجه یک ایرانی خواص درمانی زیادی دارند که درمان بیماری قلبی و آلزایمر و افسردگی و حتی بیماریهای گوارشی را شامل میشوند

برای فروش خاویار آنرا در وزنهای دویست گرم و صدگرم و پنجاه گرم و سی گرم و ۱۵ گرم بسته بندی میکنند .اما علاوه بر وزن ،نوع خاویار موجود در بسته ها هم مهم است .برای شناسایی خاویار درون آنها از نوارهای رنگی استفاده میکنند .

نوار آبی برای خاویار فیل ماهی که بهترین خاویار و گرانترین آنهاست .

نوار زرد برای خاویار تاس ماهیها

نوار قرمز برای خاوبچیار ماهی ازون برون

بالاترین وزن قوطی بسته بندی خاویار دو کیلو میباشد .

خاویار را در قوطیهایی که از قبل بررسی میشوند تا نقصی نداشته باشند میریزند و قبل از پلمپ دو بار هواگیری میشود و شورآب ان خارج میشود .

قیمت گران خاویار هم علاوه براینکه خواص بسیار زیادی دارد بع دلیل ماهی های خاویاری هم میباشد چون چندین سال طول میکشد تا بالغ شوند و به نرحله تخم ریزی برسند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما