توزیع مستقیم خاویار درجه 1 خلیج فارس

در حال حاضر توزیع مستقیم خاویار درجه 1 خلیج فارس، نمایندگی عمده فروش در سراسر کشور با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در انواع بسته بندی های متنوع به طور کاملاً استاندارد و قانونی و بهداشتی توانسته بر میزان تولیدات بیشتر محصول و همچنین جذب مشتریان زیاد افزوده و نیز با حذف واسطه از قیمت آن کاسته تا مشتریان بتوانند بر اساس نیاز و سرمایه خود آن را خریداری و مورد مصرف قرار دهند.

توزیع مستقیم خاویار درجه 1 خلیج فارس

مزیت های قابل توجه خاویار طلایی

مزیت های قابل توجه خاویار طلایی

امروزه خاویار انواع گوناگونی دارد که از مرغوب ترین، باکیفیت ترین، پرفروش ترین و نیز پرخاصیت ترین نوع خاویار می توان به خاویار طلایی اشاره نمود که همان طور که از نامش پیداست به رنگ زرد شفاف و درخشان است به همین خاطر لقب طلایی نام گرفته و نیز از محبوبیت خاصی بین طرفداران خود برخوردار می باشد.

همچنین این نوع خاویار گونه ای مرغوب از انواع خاویارهای تولید شده داخل کشور است که از تخم تاس ماهی در دریای خزر با کیفیت بالا توسط متخصصین خبره و ماهر در این زمینه با کیفیت عالی تولید و نیز با قیمت مناسب در انواع برندها با بسته بندی های متنوع چند گرمی به صورت کنسروی در بازارهای جهانی عرضه می گردد که از جنبه صادراتی و اقتصادی بالایی برای کشور برخوردار می باشد.

شایان ذکر است این گونه از خاویار، از انواع خاویارهای اصیل ایرانی به حساب آمده که با توجه به خواص منحصر به فرد و نیز خواص آنتی اکسیدانی زیادی که دارد توانسته به درمان انواع بیماری ها کمک شایانی نماید.

ضمنا اینمحصول عمده غنی از انواع ویتامین ها، پروتئین ها، چربی ها و املاح معدنی بسیار مانند: کلسیم، پتاسیم، منگنز، روی، مس، آهن، سرب و غیره می باشد که از ارزش غذایی و درمانی زیادی در نوع خود برخوردار می باشد.

نکات کلیدی در انتخاب خاویار دریایی

نکات کلیدی در انتخاب خاویار دریایی

لازم به ذکر است از نکات کلیدی در انتخاب خاویار دریایی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. دارای طعم و مزه خاص خود می باشد.
  2. دارای دانه های درخشان و شفاف است.
  3. کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی است.
  4. دارای تنوع رنگ از جمله به رنگ طلایی است.
  5. دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد.
  6. خاویار دریایی از نوع مرغوب و دانه درشت است.
  7. دارای برندهای متعدد و شرکت های تولیدی معتبر است.
  8. همچنین دارای دانه های مرغوب با سایز و اندازه متفاوت می باشد.
  9. بسته بندی های آن از نشان سیب سبز سلامت جهانی برخوردار است.
  10. از تخم انواع ماهی های دریای خزر از جمله تخم تاس ماهی تولید می شود.
  11. دارای جنبه صادراتی بالاست که در اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.
  12. به صورت پاستوریزه، در قوطی های مخصوص به روش کنسروی در بازار عرضه می شوند.

ناگفته نماند که برای انتخاب این محصول و فرآورده دریایی و غذایی با ارزش می توان با مراجعه به سایت اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیر حضوری به محصولی با کیفیت عالی و قیمت ارزان به طور سریع دست یافت.

همچنین مشتریان می توانند بر حسب نیاز و سرمایه خود و نیز با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد آن را با کیفیت مرغوب خریداری و نوش جان کنند.

عرضه کننده خاویار درجه 1 خلیج فارس

عرضه کننده خاویار درجه 1 خلیج فارس

همواره عرضه خاویار درجه 1 خلیج فارس، از طریق نمایندگی های معتبر و دارای مجوزهای رسمی و زیر نظر سازمان وزارت بهداشت صورت می پذیرد که عرضه کننده خاویار درجه یک، سعی می کند تا آن را به روش مستقیم و بدون واسطه وارد بازارهای جهانی نماید که عرضه مستقیم و بدون واسطه آن باعث شده از نرخ و قیمت محصول کاسته و نیز بر میزان تولیدات، فروش و سود بیشتر آن افزوده شده که باعث جذب مشتریان زیاد و نیز دسترسی آن ها به محصول در سراسر کشور آسان شود که از لحاظ اقتصادی از اهمیت ویژه ای برای کشور برخوردار می باشد.

باید خاطر نشان کرد که عرضه این فرآورده غذایی با ارزش از طریق مراکز و نمایندگی های عمده فروش در سراسر کشور بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده که امروزه از فروش نسبتا پایداری برخوردار می باشد و توانسته موجب اعتماد و رضایت مندی مشتریان زیادی گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما