توزیع مستقیم خاویار سفید صادراتی

خاویار سفید صادراتی یک خوراکی گرانبها بوده که در رستوران های اشرافی دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. این خوراک دریایی به صورت سوخاری و بخارپز مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام طعم مختص به خود را دارند. خواص خوراکی و درمانی در این دانه های ریز و چرب بسیار زیاد بوده و می تواند به تقویت بدن هم کمک زیادی کند. توزیع مستقیم این نوع خاویار در بازار باعث شده تا با حذف واسطه ها با کمترین هزینه به دست مصرف کنندگان برسد.

توزیع مستقیم خاویار سفید صادراتی

همه چیز درباره خاویار سفید پاستوریزه

همه چیز درباره خاویار سفید پاستوریزه خاویار سفید پاستوریزه دارای سطح کیفی بالا بوده و به صورت کاملا استریل فرآوری می شود تا طعم خوبی داشته باشد. این دانه ها به رنگ سفید هستند و پوسته ای نازک دارند که به دور دانه های گرد خاویار کشیده شده است و همگی کاملا سالم هستند و هیچ گونه له شدگی هم ندارند بنابراین در رستوران های لاکچری از آن استفاده می کنند.‌

پاستوریزه کردن باعث می شود تا محصول ماندگاری زیادی داشته باشد و قرار گرفتن آن درون بسته بندی های کنسروی و پلمپ مانع از نفوذ آلودگی به داخل آن می شود.‌ اضافه کردن افزودنی های مفید باعث شده تا در فرآیند پاستوریزه کردن محصول عطر و طعم بهتر و ماندگاری بیشتری پیدا کند و بتوان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

این خوراک دریایی در واقع همان تخم ماهیان خاویاری است که به راحتی از داخل بدن ماهی استخراج می شود. میزان چربی و پروتئین این ماده بسیار زیاد بوده و مصرف آن می تواند تمام املاح معدنی و ویتامین هایی کل بدن به آنها نیاز دارد را به خوبی برطرف سازد. نمونه های سفید بسیار نرم هستند و بافتی ترد دارند که شما می توانید آن را به قسمت های کوچکتر هم تقسیم کنید.

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار سفید تازه

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار سفید تازه خاویار سفید تازه کاملا نرم و براق بوده و زمانی که لز داخل بسته بسته بندی خارج می شود کاملا سالم بود و هیچ گونه له شدگی و خرد شدگی ندارد. استفاده زیاد مردم از این ماده طبیعی و ارگانیک باعث شده تا سطح پرورش ماهیان خاویاری در کشور چندین برابر شود که در این صورت میزان تولید خاویار هم بیشتر شده و برای صادرات فراهم می شود.

خاویارهای سفید همه یکدست هستند و برای پذیرایی در مهمانی های لاکچری گزینه مناسبی هستند. پروتئین زیادی که این ماده دارد باعث شده تا عضلات و ماهیچه ها به خوبی تقویت شوند که در این صورت بدن سلامتی خود را حفظ می کند. سفید بودن این محصول بهترین راه شناخت آن به شمار می رود و شما می توانید به راحتی آن را شناسایی کنید.

این فرآورده سالم فاقد افزودنی مضر بوده و برای اینکه به صورت کاملا سالم و با کیفیت اولیه به دست مصرف کنندگان برسد درون بسته بندی قرار می گیرد.‌

قیمت انواع خاویار سفید صادراتی

قیمت انواع خاویار سفید صادراتی قیمت خاویار سفید صادراتی در بازار متفاوت بوده و بر اساس کیفیت و نوع آن مشخص می شود‌. هر چه کیفیت بالاتر باشد علاوه بر دوام و ماندگاری بیشتر ارزش بالاتری را هم به خود اختصاص می دهد.‌ هر چه سایز بسته بندی بزرگتر باشد ظرفیت بالاتری هم دارد و بدین‌ترتیب قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهد و مقرون به صرفه است.

تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا قیمت ها ثبات چندانی نداشته باشد بدین ترتیب شما می توانید از طریق این سایت نرخ های بروز را دنبال کنید. هزینه هایی که برای پرورش و استخراج خاویار صرف می شود همگی بر قیمت آن تاثیر گذار است و نحوه و میزان فروش هم باعث شده تا قیمت ها رو به افزایش باشد.

هر چه حجم فروش بیشتر می شود قیمت آن هم با مراتب بالاتر می شود که در این صورت مشتری می تواند با خرید به صورت عمده از تخفیفات خوبی بهره مند شود و این نوع خرید صرفه اقتصادی زیادی برای او به همراه داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما