توزیع کلی خاویار بری سیاه

یکی از محصولات متعلق به کشورمان که در گروه محصولات غذایی قرار داشته و ارزش و جایگاه بسیار مهمی را دارا می باشد، خاویار است که به انواع و اقسام گوناگون تقسیم بندی شده و تنها محدود به یک نوع نخواهد بود. برای مثال می توان خاویار بری سیاه را نام برد که از کیفیت صددرصد برخوردار بوده و در زمره خاویارهای صادراتی جای گرفته است. اکنون توزیع کلی خاویار بری سیاه اصل و درجه یک امکانپذیر گشته و فرصت سفارش آن را خواهید داشت.

توزیع کلی خاویار بری سیاه

خاویار بری چه ویژگی هایی دارد؟

خاویار بری چه ویژگی هایی دارد؟ خاویار محصولی نام آشنا برای همه ما بوده و اگرچه آن را به دلیل قیمت زیادی که دارد، چندان استفاده نمی کنیم و تنها سراغ خاویار را از میزهای پذیرایی اعیانی می توان گرفت، اما کم و بیش آن را دیده و میدانیم که در مجموع چه مشخصاتی دارد، اما چیزی که از آن بی اطلاع هستیم، انواع خاویار موجود می باشد.

لازم به ذکر است این محصول ارزشمند با تنوع بسیار بالایی همراه بوده و اگر بخواهیم به یکی از بهترین انواع آن اشاره کنیم؛ می توان خاویار بری را نام برد که از چنین ویژگی های برجسته ای برخوردار می باشد:

  • این محصول که از ماهی سیبری حاصل می گردد، ارزش غذایی فوق العاده ای را به همراه داشته و مملو از پروتئین، ویتامین و مواد معدنی می باشد.
  • این نوع خاویار دارای رنگ تیره یا سیاه بوده و در مقابل خاویار رنگ روشن مانند خاویار سرخ و خاویار نارنجی قرار گرفته است.
  • همچنین از دیگر ویژگی هایی که به این خاویار تعلق دارد و لازم است به آن اشاره کنیم؛ وجود دانه های ریزتر در این محصول می باشد.
  • مزه آن شبیه به طعم گردو بوده و از این لحاظ نیز با دیگر خاویارهای موجود، متفاوت خواهد بود.
  • از محصولات بومی دریای خزر به حساب آمده و ارزش تجاری بالایی را داراست، یعنی بخش عمده ای از صادرات خاویار روی این محصول متمرکز شده است.
  • به علاوه از دیگر ویژگی های مثبت این محصول، قیمت مناسب تر آن به نسبت سایر خاویارهاست.

پخش انواع خاویار بری سیاه

پخش انواع خاویار بری سیاه خاویار بری با توجه به طعم ویژه، کیفیت بسیار بالا و از همه مهمتر قیمت کمتری که نسبت به سایر محصولات مشابه دارد، به شدت مورد توجه و استقبال از سوی خریداران داخلی و خارجی قرار گرفته و به آمار فروش بالایی در تمامی حوزه های فروش دست یافته است.

لذا تقاضا برای این محصول، همچنان بالا بوده و به منظور تامین تقاضای موجود از این محصول است که برترین مراکز توزیع کننده خاویار که مجموعه فوق نیز در راس آنها قرار گرفته، اقدام به پخش خاویار بری سیاه در انواع مختلف نموده و آن را در بسته بندی های مناسب و با ظرفیت های گوناگون 30 و 50 گرمی عرضه نموده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما