توزیع کننده خاویار اصل روسیه

کافی است یک بار طعم خاویار اصل روسیه را چشیده باشید تا متوجه علت محبوبیت این غذا در سر تا سر دنیا شوید. این غذای لوکس طعم بی نظیری دارد که سبب شهرت آن در دنیا شده اما به دلیل تولید محدودی که دارد قیمت آن نسبتا بالا است. مجموعه بازرگانی مهر خاویار، سابقه عالی در زمینه توزیع انواع خاویار از جمله خاویار اصل روسیه دارد که با خرید از آن می توان خاویار را با قیمت مناسب تری خریداری کرد.

توزیع کننده خاویار اصل روسیه

آشنایی با خاویار سالمون اصل

آشنایی با خاویار سالمون اصل به طور کلی به تخم ماهیان به ویژه ماهی های خاویاری، خاویار گفته می شود. خاویار ماهی ها در کنار وجه اشتراکاتی که دارند تفاوت های جزئی نیز دارند که این تفاوت ها آن ها را از یکدیگر متمایز می کند. یکی از انواع خاویار، خاویار سالمون است که در ادامه با آن بیش تر آشنا خواهیم شد.

ویژگی های ظاهری خاویار سالمون اصل تفاوت زیادی با بقیه انواع خاویار ها ندارد. این خاویار از دانه های کوچک کروی شکل تشکیل شده است که در کنار هم با خالت ژله ای قرار گرفته اند. این دانه ها انعطاف پذیر هستند. به بیان دیگر، دانه های خاویار خیلی سخت و یا خیلی نرم نیستند.

خاویار سالمون اصل ویژگی های شگفت انگیزی دارد که در زمینه های مختلف مانند علم طب اثر گذار است. برخی از لابراتور های بهداشتی و آرایشی از چنین خاویاری برای تولید محصولات زیبایی و دارویی خود استفاده می کنند.

برای مثال یکی از ویژگی های خاویار سالمون در بخش طب و پزشکی، کمک به کنترل فشار خون و جلوگیری یا بهبود بیماری های عروقی است‌. هم چنین در پیشگیری و درمان امراض قلبی نیز می توان از خاویار ماهی سالمون بهره جست.

مثال دیگری که از ویژگی های خارق العاده این خاویار می توان زد، تاثیر زبانزد آن در تامین کلسیم مورد نیاز بدن است. توصیه شده است در سنین رشد و یا دوران بارداری که میزان نیاز بدن به کلسیم به حد بالای خود می رسد، خاویار را در رژیم غذایی بگنجانیم.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار همان طور که ذکر شد خاویار از ماهی های خاویاری گرفته می شود، برخی از ماهی ها در آب سرد و برخی دیگر به آب با دمایی متفاوت برای تخم ریزی احتیاج دارند. لذا هر نوع ماهی به شرایط منحصر به فردی نیاز دارد.

بنابراین از حدود سنین ۳ تا ۴ سالگی جنسیت ماهی های خاویاری را مشخص می کنند و آنان را در استخر هایی با ویژگی های ویژه و مناسب قرار می دهند. در حالت طبیعی ماهی ها موعد تخم گذاری به دریاچه ها و یا محل های آبی مناسب دیگر مهاحرت می کنند تا به دما و شرایط مطلوب دسترسی داشته باشند.

به ماهی ها در استخر غذای کافی داده می شود و رسیدگی های لازم برای بهترین بهره وری انجام می گیرد. یکی از اقدامات لازم برای تولید خاویار درجه یک و مرغوب توجه به دوره روزه داری ماهی است. در این دوره ماهی ها به مدت معینی غذای کافی دریافت نمی کنند تا چربی های زائد اطراف خاویار آن ها از بین برود و خاویار مصون از مواد متفرقه باشد.

پس از آن خاویار را از ماهی جدا گرفته و عملیات لازم مانند آبکشی های مکرر برای رفع هر گونه مواد زائد و آلودگی انجام می گیرد. خاویار درجه یک مایع تخمدان و … نباید داشته باشد. بعد از انجام چنین کار هایی خاویار آماده فروش می شود.

عرضه کلی خاویار اصل روسیه

عرضه کلی خاویار اصل روسیه تولید خاویار به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط مساعد دیگر به طور گسترده در ایران صورت می گیرد. مجموعه مهر خاویار شناسنامه درخشانی در عرضه خاویار اصل دارد و علت آن تکیه به پشتکار خود و صداقت با مشتریان برای عرضه محصولی مرغوب است.

این مجموعه در تولید و عرضه هر نوع خاویار به موفقیت های بسیاری دست یافته و با امکان خرید بی واسطه و آنلاین، در صدد است تا خریدی آسان و لذت بخش را برای مشتریان به ارمغان آورد.

برای استعلام قیمت و یا سفارش خاویار می توانید به وبسایت رسمی این مجموعه مراجعه فرمایید و در صورت تمایل پس از دریافت مشاوره خاویار مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما