توزیع کننده خاویار بری 50 گرمی

خاویار بری 50 گرمی که در ایران به نام فیل ماهی مشهور است، درشت ترین، گران ترین و کمیاب ترین نوع خاویار را داراست. بیشنه ی طول عمر، وزن و طول آن به ترتیب: ۸۰ سال، ا تن و ۶ متر می باشد. پس از هر بار تخم گذاری، مجددا پس از گذشت حدود ۲ سال شروع به تخم گذاری می کند. بین ۱۰ تا ۱۵ درصد وزن این ماهی را خاویارش تشکیل می دهد.

توزیع کننده خاویار بری 50 گرمی

3 مورد از مزایای خاویار بری پرورشی

3 مورد از مزایای خاویار بری پرورشی خاویاری که برای تولید در محیط پرورشی به زمانی در حدود ۱۲ سال نیاز دارد و طیف رنگی آن از خاکستری روشن تا خاکستری تیره و حتی مشکی متغیر است.توضیحات تاس ماهی سیبری Acipenser baerii که در مزارع ایران نیر پرورش آن مرسوم شده است نوعی خاویار با دانه های سیاه تولید می کند . این خاویار سیاه طعم بسیار خوبی دارد . قیمت این خاویار پایین نیز می باشد .

داشتن دانه های ریز این نوع خاویار سبب شده نسبت به سایر انواع خاویار قیمت مناسب تری داشته باشد . خواص خاویار بری سیاه خواص درمانی متعدد و بی نظیری دارد و یکی از موارد مصرف این خاویار در دوره نقاهت بیماری هاست . چون با توجه به قیمت مناسب و خواص بالا مصرف کننده میتواند خاویار بری پرورشی را به مدت چندین ماه متمادی استفاده نماید .

موارد مورد استفاده : یکی از موارد استفاده از این نوع خاویار بعد از شیمی درمانی هاست‌ . بسته های پنجاه گرمی خاویار بری را از لینک زیر مینوانید سفارش دهید .

یکی دیگر از خاویار هایی که در ایران تولید می گردد خاویار بری است. خاویار بری در مقایسه با سایر خاویار ها قیمت مناسبتری داشته و با طعم خوب و خواص بسیار زیاد محبوبیت بالایی در ایران پیدا کرده است. خاویار بری از ماهی خاویاری به نام سیبری به دست می آید.

ناگفته ها در مورد خاویار بری سیاه

ناگفته ها در مورد خاویار بری سیاه خاویار شرکت میراث خاویار کاسپین ایرانیان تهیه شده با آب دریای خزر و در بسته بندی زیبا که بهترین معرف و یادآور طعم اصیل خاویار ایران بوده ، این اکسیر جوانی، ماده ای غذایی سرشار از انرژی با طعم و بوی بسیار مطبوع و اشرافی ترین غذای دنیا است.

این ماده مفید غذایی دارای اسیدهای چرب امگا ۳ است که مانع از افزایش کلسترول خون و به دنبال آن باعث پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی می شود و افزودن آن به سبد غذایی در کاهش ابتلا به بیماری های التهاب مفاصل و رماتیسم، بیماری های دستگاه گوارش، بعضی از انواع سرطان و افسردگی های حاد بسیار موثر است.

خرید اینترنتی خاویار فروشگاه اینترنتی خاویار کالچر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌ها در زمینه تولید و پرورش ماهیان خاویاری اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی مستقل کرده است. شما مشتریان گرامی ‌می‌توانید از محصولات وبسایت ما که شامل انواع خاویار از جمله خاویار بلوگا، خاویار آسترا ،خاویار سوروگا و بری می‌باشد بازدید کرده و در صورت تمایل، اقدام به سفارش انواع خاویار کنید. ما نیز در در اسرع وقت و با بهترین کیفیت ممکن، محصول مورد نیاز شما را برایتان ارسال می‌کنیم.

خاویار و محصولات ویژه برای مشاهده مشخصات، قیمت و نحوه خرید خاویار، روی محصول مورد نظر کلیک کنید. لازم به ذکر است که مجموعه فرآوری کالچر دارای کد بهداشتی اتحادیه اروپا (EC)، کد غذا و داروی آمریکا FDA و همچنین داری کد (HACCP) می‌باشد مجموعه ما همچنین دارای کد بهره‌برداری دامپزشکی و استاندارد از اداره استاندارد را دارا می باشد.

هم‌چنین باید خاطر نشان کرد که مجموعه کالچر بزرگ‌ترین صادر کننده خاویار ایرانی می‌باشد و مقاصد اصلی ما اروپا، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، آسیای جنوب شرق، آسیای میانه و تا پیش از ممنوعیت‌های ورود خاویار به آمریکا، اولین صادر کننده خاویار ایرانی به صورت مستقیم به ایالات متحده آمریکا می‌باشد.

اطلاعاتی درباره فرآیند تولید خاویار بری

اطلاعاتی درباره فرآیند تولید خاویار بری ماهیان خاویاری که استورژن نامیده می‌شوند و از خانواده تاس‌ماهیان‌اند، در شمار گونه‌های آبزی کم‌مانندی هستند که از پیشینه‌ای چندصدمیلیون ساله ـ که به عصر ژوراسیک بازمی‌گردد ـ برخوردارند؛ و در این فرایند، تکامل یافته و امروز به ما رسیده‌اند. رقم گونه‌های خاویاری، به ۲۷ گونه و زیرگونه در جهان تقسیم می‌شود که از این تعداد، ۵ گونه در دریای خزر زندگی می‌کنند؛

دریایی که به تنهایی ۹۳ درصد ذخایر ماهیان خاویاری جهان را در خود جای داده‌است. اما ارزش ماهیان خاویاری نزد مردم، نه برای استفاده از گوشت آن، که برای تخم آن است و شهرتش نیز برای همین مروارید سیاه‌اش است. تخم خاویار در شمار اشرافی‌ترین صبحانه جهان است. بسیاری آن را به شکل خام یا همراه با تخم‌مرغ و آغشته به زرده آن می‌خورند؛ و گروهی دیگر آن را همراه با سبزیجات خوشبو و نان و کره.

اما در نزد برخی خوش غذاها هرچیز افزودنی به آن، خیانتی است نابخشودنی؛ آنان بر این باورند که خاویار را تنها برای بوی تند، مزه گس و شوراش باید دوست داشت. خاویار بسیار پرکالری و انرژی‌زا است و انواع گوناگون آن همچون: خاویار طلایی و سرخ و سیاه که البته در این میان خاویار سیاه از ارزشی قابل توجه برخوردار است. انواع ماهی خاویار گونه های مختلف ماهی های خاویاری: تاس ماهیان، به دو دسته ی اصلی آسیپنسر ها (Acipenser) و هوسو ها (Huso) تقسیم می شوند.

ماهیان خاویاری در دسته ی آسیپنسر ها به ۶ گونه ی زیر تقسیم می شوند: قره برون یا Acipenser Persicus چالباش یا Acipenser GueldenStaedtii شیپ یا Acipenser Nudiventris ازون برون یا سوروگا (Sevruga) یا Acipenser Stellatus بری یا Acipenser Baerii آمور استورژن یا Acipenser Schrenckii که در این میان، سه گونه ی “قره برون”، “چالباش” و “شیپ” به نام تاس ماهی یا آسترا (Asetra) مشهور شده اند. هوسو ها نیز به ۲ دسته تقسیم می شوند: بلوگا یا Huso Huso کالوگا یا Huso Dauricus حال به شرح مفصل هر یک از گونه های بالا از ماهیان خاویاری می پردازیم: قره برون نام این ماهی به معنای “دماغ سیاه” بوده و به خاطر ویژگی های ظاهری اش به این نام معروف شده است.فروش خاویار بری

این ماهی، بهترین نوع تاس ماهی در جهان است که به تازگی به عنوان یک گونه ی مستقل به رسمیت شناخته شده و اتفاقا از گونه های بومی ایران نیز هست. گوشت قره برون رنگ سفیدی دارد و چربی آن به نسبت سایر گونه ها کمتر است. طعم بسیار لذیذ خاویار آن، جذابیت این ماهی را دو چندان کرده است. خاویار این ماهی در طیف رنگی زرد طلایی تا قهوه ای تیره بوده و تولید آن در محیط های مختلف بین ۸ تا ۱۰ سال زمان می برد. اگر این خاویار، تحت شرایط ایده آل تولید شود، طعم گردو تازه می دهد.تولید خاویار بری

خاویار خود به تنهایی اشرافی‌ترین صبحانه جهان محسوب می‌گردد. بسیاری آن را به شکل خام و یا همراه با زرده تخم مرغ یا خرده پیاز میل می‌کنند و گروهی نیز به اندازه نوک قاشقی از آن را همراه با سبزیجات معطر یا قطعه کوچکی از نان و کره می‌خورند. بعضی علاقمندان خاویار، آن را سرد و با یک قاشق کوچک و بدون نان میل می‌کنند.

برخی بوی تند ماهی مانند آن و طعم شورش را بسیار دوست می‌دارند هرچند طعم و بوی خاویار ممکن است برای بسیاری اصلاً خوشایند نباشد. همانگونه که خاویار سیاه در ایران و جنوب روسیه شناخته شده‌تر است، خاویار سرخ در سیبری و خاور دور طرفداران بیشتری دارد. گرچه خاویار سرخ از خاویار سیاه ارزانتر است اما طعم و ارزش غذایی آن دست کمی از خاویار سیاه ندارد. خاویار سرخ یا سیاه را می‌توان در تمامی فروشگاه‌های مواد غذایی روسیه خریداری کرد. در اغذیه فروشی‌ها چند دانه خاویار سرخ بر روی برشی از نان با یک برگ جعفری سرو می‌شود.

مراکز فروش خاویار بری 50 گرمی

مراکز فروش خاویار بری 50 گرمی چالباش نام این تاس ماهی نیز بر اساس ویژگی ظاهری اش و به معنای “سر چال دار” می باشد. در اکثر موارد کاملا به قره برون شبیه است و تنها نقاط تفاوت، گوشت زرد تر و طعم ضعیفتر نسبت به قره برون هستند.

شیپ نام این ماهی از نام لاتین و علمی آن گرفته شده و خصوصیاتی مشابه سایر تاس ماهیان از جمله قره برون دارد، اما از تفاوت های این ماهی با دو تاس ماهی بالا، می توان به پرورشی نبودن این گونه (بنا بر دلایل اقتصادی) و همچنین ریز و کوچک بودن دانه های خاویار آن اشاره کرد.

ازون برون ازون برون به معنای “دماغ دراز” می باشد و طیف رنگی آن از خاکستری روشن تا خاکستری تیره و مشکی متغیر است. از ماهیان پرورشی نیست و خاویار آن دارای دانه هایی ریز و طعمی لذیذ است که برای تولید به زمانی بین ۶ تا ۸ سال نیاز دارند.

بری نام این ماهی نیز همانند شیپ، از نام لاتین آن گرفته شده است. برای تولید خاویار به حدودا ۴ سال زمان نیاز دارد که از ریزترین انواع خاویار به شمار می آید. خاویار این ماهی در رنگ های خاکستری تیره تا مشکی دیده می شود. این ماهی مربوط به آب های شمال روسیه بوده و به دلیل زمان کم مورد نیاز برای تولید خاویار، برای محیط های پرورشی ایده آل است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما