توزیع کننده خاویار رنگی صنعتی

خاویار رنگی صنعتی، از جمله محصولات خوراکی است که حاوی مواد مفید و مغذی فراوانی می باشد. این ماده خوراکی، به دلیل رنگی بودن،‌ با خاویار معمولی متفاوت است.خاویار صنعتی رنگی، از نوع خاصی ماهی تولید شده و طرفداران بیشماری دارد. توزیع کنندگان خاویار رنگی صنعتی، این محصول را میتوانند در صورت نیاز متقاضیان، به شکل عمده نیز تولید کنند.

در حال حاضر توزیع کننده خاویار رنگی از نوع صنعتی، این محصول را، به شکل تازه و با کیفیتی بسیار عالی در بسته بندی های مختلف به صورت مستقیم و عمده، و با قیمتی منصفانه و قابل قبول، وارد بازار فروش میکند.

توزیع کننده خاویار رنگی صنعتی

شاخصه های بارز خاویار صنعتی فشرده

شاخصه های بارز خاویار صنعتی فشرده خاویار صنعتی فشرده همان خاویار پرس میباشد.‌ این خاویار، از یک نمونه ماهی خاویاری تولید نشده و از مرحله ای که غشای چربی که تخم ماهی در آن، به وجود میآید، عبور کرده است. این نوع خاویار دارای شاخصه های بارزی است که در زیر تنها به چند نمونه از آن اشاره میکنیم:

خاویارهای فشرده، در بسته بندیهای مختلف، و با وزنهای متفاوت، به کشورهای دیگر صادر میشوند، علاوه بر این، این نوع خاویار، مصارف داخلی نیز دارند. این نوع خاویار، به دلیل اینکه، تاثیرات فوق العاده ای بر روی پوست دارند، در مصارف آرایشی، بهداشتی بسیار پرکاربرد بوده و تحت عنوان “طلای سیاه” معروف است.

از خاویار فشرده، محصولاتی همچون انواع کرم های آرایشی و ژل هایی تهیه میشود، که به سلامت و جوانسازی پوست و رفع چین و چروک، و رفع هرگونه لک پوست صورت کمک فراوانی کرده؛ همچنین، این نوع خاویار برای مو و ناخن نیز بسیار مفید میباشد؛ و به رشد سریع مو و ناخن کمک میکند.

قیمت خاویار فشرده، بر حسب میزان وزن و حجمی که در بسته بندیهای مختلف دارد و نیز نوع و گونه ی ماهی که از آن، تهیه شده، متفاوت بوده و قیمت مشخصی ندارد.

5 ویژگی مهم خاویار رنگی

5 ویژگی مهم خاویار رنگی خاویار، یکی از خوراک های بسیار معروف ایرانی است؛ که از نظر خواص و ارزش غذایی قابل قیاس با خوراک های دیگر نیست این محصول خوراکی دریایی به عنوان بهترین غذا و دارو در جهان شناخته شده است.

خاویار رنگی نیز از ماهی های خاویار موجود در دریای خزر تهیه می‌شود که در به رنگهای مختلف طلایی یا زرد، قرمز یا نارنجی، سیاه و قهوه ای، در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد. این نوع خاویارهای رنگی دارای ویژگیهایی بارزی است که در زیر به چند نمونه از آن، اشاره میشود.

خاویار سیاه، خود به رنگ‌های مختلفی مانند: سیاه، زیتونی، خاکستری وجود دارد که از لحاظ اندازه و سایز از خاویار قرمز یا نارنجی کوچکتر است. خاویار سیاه، طعم و مزه گردوی تازه بی نظیری می دهد و دارای عطر و طعم فوق العاده ای است؛ اما خاویار قرمز، طعم و مزه ی خاصی ندارد و بیشتر مزه ی آن گس است. به طور کلی خاویار سیاه، ارزش غذایی بالاتری نسبت به خاویار قرمز دارد.

خاویار طلایی را به نام خاویار آسترا می شناسند؛ این خاویار از لحاظ ارزش غذایی با خاویار سیاه و قرمز برابری نکرده و خواص کمتری داشته و بسیار کمیاب است. مصرف این خاویار، در پیشگیری از برخی سرطانها، التهاب مفاصل، افسردگی، کم خونی و همچنین حملات قلبی عروقی بسیار موثر است. طعم و مزه ی این خاویار تقریباً شبیه به خاویار سیاه می‌باشد. به طور کلی خاویار طلایی جزء پرفروش ترین انواع خاویار محسوب می‌شود.

مراکز فروش خاویار رنگی صنعتی

مراکز فروش خاویار رنگی صنعتی مراکز فروش خاویار رنگی صنعتی، در سراسر ایران، زیاد است. در این مراکز ماهی خاویار زیر نظر متخصصان پرورش ماهی، پرورش یافته و کاملا ارگانیک و طبیعی تولید میشوند.

این مراکز متعدد، خاویار رنگی صنعتی را پس از تولید شدن، بسته بندی کرده و با قیمتهای مختلف، وارد بازار فروش میکنند. به طور کلی ایران، یکی از مهمترین مراکز تولید خاویار در سراسر دنیا، شناخته شده است.

نمایندگیهای فروش خاویار موجود در سراسر نقاط ایران، توانستند شرایط بسیار خوبی را برای کلیه متقاضیان در زمینه تولید خاویار فراهم نمایند. این نمایندگیها، خاویار تولید شده در بسته بندی های کاملاً استاندارد و بهداشتی را راهی بازار می کنند؛ از این رو متقاضیان می توانند به شکل آنلاین سفارش خود را ثبت و خاویار اصل و با کیفیت ایرانی را در بسته بندی های ویژه و با قیمتی مناسب دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما