توزیع کننده خاویار زرد پرورشی

خاویار ایران یکی از بهترین انواع خاویار های تولید شده در جهان می باشد و دارای طعم و مزه عالی و کیفیت بسیار خوبی است و مشتربان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. امروزه توزیع کننده خاویار زرد پرورشی این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت عمده یا جزیی به خریداران ارائه می کند و با توجه به مرغوبیت و خواص فراوان استقبال بسیار خوبی از خرید خاویار صورت می گیرد.

توزیع کننده خاویار زرد پرورشی

اطلاعاتی در خصوص خاویار زرد

اطلاعاتی در خصوص خاویار زرد خاویار زرد از بهترین ماهی خاویاری به نام چالباش گرفته می شود که دارای رنگی زرد یا طلایی است و بسیار خوشمزه و پرخاصیت می باشد. این محصول بسیار خوشرنگ بوده و از بسته بندی مناسبی برخوردار است همچنین تمامی مشخصات محصول مانند تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت و وزن آن و … بر روی بسته درج شده است و مشتری با اطمینان کامل می‌تواند اقدام به خرید نماید‌.

ماهی چالباش یکی از ماهیان دریای خزر می باشد و به صورت پرورشی نیز تولید می شود و از آن بهترین و با کیفیت ترین انواع خاویار به دست می آید. خاویار به شیوه ای کاملا بهداشتی در کارخانه های تولید کننده فرآوری و بسته بندی می شود و پس از آماده شدن با ضمانت کیفیت راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد. خاویار یکی از غذاهای لوکس و گرانقیمت به شمار می آید و مصرف‌ آن در حفظ سلامتی‌ بدن و پیشگیری از امراض مختلف بسیار مفید است.

قیمت انواع خاویار زرد پرورشی

قیمت انواع خاویار زرد پرورشی قیمت خاویار زرد پرورشی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، نوع بسته بندی و .. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت انواع خاویار پرورشی در خرید و فروش های عمده و مستقیم به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

یکی از ساده ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع خاویار مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا‌ هر روز بروزرسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید از راهنمایی مشاوران ما برای خریدی بهتر و مناسب تر استفاده کنید و پس از انتخاب و ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر و با بهترین بسته بندی به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است و خرید آنلاین به دلیل مزایای فراوان طرفداران زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما