توزیع کننده خاویار سوروگا پرورشی

خاویار سوروگا به صورت دریایی و پرورشی موجود می باشد که خاویار پرورشی به دلیل دارا بودن املاح و مواد معدنی فراوانی که دارد از طرفداران بیشماری برخوردار است.

توزیع کننده خاویار سوروگا این خوراکی دریایی خوشمزه و پرخاصیت را در کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده و به طرق مختلفی در اختیار متقاضیان آن در اقصی نقاط جهان قرار داده و هدف آن جلب رضایت مشتریان و متقاضیان و رفع نیاز آن ها و تامین نیاز بازار های داخلی می باشد.

توزیع کننده خاویار سوروگا پرورشی

خصوصیات غذایی مهم خاویار سوروگا پرورشی

خصوصیات غذایی مهم خاویار سوروگا پرورشی به طور کلی خاویار تخمک های بارور نشده از تخمدان جنس ماده ماهیان خاو یاری می باشد، دارای انواع مختلفی همچون بلوگا، سوروگا، سالمون و…. است که هر کدام دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند، یکی از انواع پر طرفدار این غذای دریایی خوشمزه و پرخاصیت خاویار سوروگا می باشد که به صورت دریایی و پرورشی موجود می باشد.

خاویار سوروگا پرورشی به صورت پرورشی و تحت مراقبت های ویژه در استخر های مخصوص و بزرگ به صورت کاملا بهداشتی و تميز تهیه و تولید می‌ شود، ارزش غذایی این خاویار بسیار بالا بوده و سرشار از املاح و مواد معدنی ارزشمندی همچون انواع ویتامین، پروتئین، منیزیم، کلسیم، آهن، فیبر، آنتی اکسیدان و… است که برای سلامتی و درمان بسیاری از امراض بدن مفید می باشند.

از خصوصیات غذایی این خوراک دریایی خوشمزه و مقوی می توان به طبع گرم آن اشاره کرد که دارای طبعی گرم بوده و برای افراد سرد مزاج بسیار عالی می باشد، این ماده غذایی علاوه بر خاصیت تغذيه ای بالا دارای خاصیت دارویی و درمانی بالایی می باشد که در زیر به نمونه ای از خواص غذایی و درمانی این محصول اشاره می کنیم:

  • این خاویار دارای آنتی اکسیدان های فراوانی است که باعث نابودی رادیکال های آزاد بدن می شوند که این رادیکال ها به نوبه خود باعث نابودی سلول های مفید می شوند و در نتیجه باعث رشد سلول های سرطانی بدن شده که خاویار با خاصیت آنتی اکسیدانی خود باعث پیشگیری و نابودی سلول های مفید بدن می شود.
  • خاویار دارای آهن و کلسیم فراوانی است که باعث تقویت بنیه بدن و در نهایت تقویت انرژی می شود و برای افرادی که از ضعف و کم خونی رنج می برند مناسب است و کمک شایانی به درمان کم خونی و تقویت استخوان ها و رفع پوکی استخوان می کند.
  • دارای ویتامین های بالایی است و ویتامین های موجود در آن برای زیبایی پوست و سلامت آن مناسب می باشند، همچنین در جوان سازی پوست، جلوگیری از پیری پوست، رفع چین و چروک، بهبود عوارض پوستی و.. عالی هستند و کمک شایانی به سلامت مو و تقویت ریشه آن کرده و در جلوگیری از ریزش مو عالی می باشد.
  • داری پتاسیم فراوانی است و باعث تنظیم و کنترل فشارخون می شود، در رفع کلسترول بد خون عالی عمل کرده و باعث درمان مشکلات قلبی و عروقی می شود.
  • به دلیل فسفر فراوان باعث افزایش ضریب هوشی شده و به بهبود عملکرد مغز کمک می کند و باعث تقویت حافظه می شود، در رفع آلزایمر عالی عمل می کند.
  • به دلیل فیبر فراوان باعث شده که فرد احساس سیری کند و انرژی بدن را تا ساعت ها تامین کرده و این امر کمک شایانی به کاهش وزن و لاغری می کند.
  • به طور کلی برای تقویت قوای جسمی و جنسی، تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن رفع سردرد، میگرن، تقویت سیستم گوارشی و بهبود عملکرد دستگاه گوارش، تقویت معده و روده، تقویت زنان باردار و سلامت جنین و…مفید می باشد.

همه چیز درباره خاویار سوروگا طلایی

همه چیز درباره خاویار سوروگا طلایی خاویار یک ماده غذایی پرخاصیت و مفید است که جزو ارزشمند ترین غذا های جهان به حساب می آید ولی به دلیل قیمت بالایی که دارد اصولا در سبد غذایی مردم ايران دارای جایگاه خاصی نمی باشد، لازم به ذکر است که یکی از انواع خاویار ایرانی که نسبت به کیفیت بالایی که دارد از قیمت ارزان تری نسبت به سایر رقبای خود برخوردار است، خاویار سوروگا طلایی است.

خاویار سورگا طلایی دارای طیف رنگی خاکستری روشن تا تیره می باشد و از گونه ای از ماهی های دریای خزر به نام ازون برون تهیه می‌ شود، این ماهی یکی از ریزترین ماهی های دریای خزر است که دارای پوزه باریک و بلندی است، این خاویار داری طعم و مزه عالی، کیفیت و مرغوبیت بالا، قیمت مناسب و ارزان، شفافیت بی نظیر و… است، انداره این خاویار نهایتا تا سه میلیمتر می رسد و جزو خاویار های ریز و به هم چسبیده به حساب می آید.

از ویژگی های کلی این خاویار می توان به رنگ متمایل به خاکستری، شفافیت بی نظیر، قیمت مناسب، اندازه ریز، چسبندگی طبیعی و ارگانیک، رایحه خوشبو و عالی، طعم و مزه بی نطیر، کیفیت و مرغوبیت بالا، املاح و مواد معدنی ارزشمند و… اشاره کرد که آن را به یک ماده غذایی ارزشمند و پرخاصیت تبدیل کرده است.

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار سوروگا پاستوریزه

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار سوروگا پاستوریزه به طور کلی نود درصد از خاویار جهان توسط کشور ایران تهیه می‌ شود چرا که بیشتر ماهی های خاویاری در دریای خزر ایران موجود هستند اما به دلیل اینکه نسل این ماهی ها رو به انقراض می باشد، اکثر خاویار به صورت پرورشی تهیه و تولید می‌ شود.

امروزه باور بسیاری از عموم مردم بر این است که خاویار ایرانی فاقد بهداشت بوده و غیر اصولی می باشد اما لازم به ذکر است که این باور کاملا اشتباه است و خاویار ایرانی در محیط های کاملا تمیز و با رعایت کامل تمامی موازین و اصول بهداشتی تولید شده و سپس به صورت بسته بندی شده و وکیوم در بازار ها ارائه می شود و کاملا بهداشتی و مورد تاییدیه وزرات بهداشت می باشند

خاویار سوروگا پاستوریزه در بسته بندی های کاملا شیک و بهداشتی با رعایت استاندارد های لازم و تاییدیه وزرات بهداشت در سطح بازار های جهانی موجود می باشد و ارزش غذایی و درمانی بالایی دارد.

خرید بدون واسطه خاویار سوروگا

خرید بدون واسطه خاویار سوروگا خرید خاویار سوروگا به صورت بی واسطه و مستقیم از طریق وب سایت های اینترنتی ما امکانپذير است، به این صورت که انواع این محصول در کیفیت عالی و قیمت مناسب در وب سایت های ما به اشتراک گذاشته شده تا مشتریان داخلی و خارجی پس از مراجعه و مشاهده انواع خاویار سوروگا، پس از ثبت سفارشات لازم خرید خود را انجام داده و لذت یک خرید راحت، مطمئن و بی دغدغه را تجربه نمایند و از مزایای احتمالی خرید اینترنتی مثل تخفیف های عالی و تحویل رایگان درب منزل بهره مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما