توزیع کننده خاویار سیاه خوراکی

همانطور که حتما اطلاع دارید، ایران به عنوان بزرگترین توطزیع کننده خاویار سیاه خوراکی در دنیا شناخته می شود. این گونه ماهی پرطرفدار و کمیاب، بیشتر محدود به آب های دریایی شمال ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر شده و به فروش و صادرات انجامیده است. ایران با دارا بودن بیشترین سهم از صادرات ماهی خاویار، به عنوان بزرگترین توزیع کننده خاویار خوراکی، درحال فعالیت است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

توزیع کننده خاویار سیاه خوراکی

ویژگی های مهم خاویار سیاه

ویژگی های مهم خاویار سیاه

خاویار سیاه خوراکی از بهترین و نادرترین های کشور از لحاظ ارزش غذایی دریایی به حساب می آید. این گونه ی دریایی در حقیقت غذایی تجملاتی و مرفه شناخته می شود که معمولا قیمت بالایی نیز دارند. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین توزیع کننده ها، جهت خرید خاویار سیاه آشنا کنیم که ضمن ارائه قیمتی منصفانه، بهترین های بازار را به دست مشتری می رساند.

از ویژگی ها و ارزش غذایی این الماس سیاه می شود به (بر اساس هر 100 گرم خاویار)

وجود انواع آنتی اکسیدان ها

کالری 264 kl

منبع غنی از ویتامین های A, E, D, B12, C, B6

منیزیم

آهن

کلسیم (275میلی گرم)

پروتئین (25 گرم)

کربوهیدرات (4گرم)

پتاسیم، سدیم

و امگا 3 اشاره کرد

وجود ویتامین های نامبرده، به بهبود سریع تر زخم های بدن، شادابی و سلامت پوست، تقویت کیفیت مو ها، گردش خون با کیفیت تر، رفع آثار پیری پوست و تقویت سیستم ایمنی بدن می انجامد. مصرف متعدل خاویار از ابتلا به الزامیر نیز جلوگیری کرده و حافظه را تقویت می کند. پس با یک نتیجه گیری کلی، می توان به این موضوع رسید که مصرف خاویار، ارزش مادی آن را داشته و خصوصیاتی منحصر به فردی ارائه می کند.

تخم خاویار، با دارا بودن خواص بسیاری، به بهبود قوای جنسی و بر قراری رابطه ای قوی تر کمک می کند. از دیگر ویژگی هایی که ارزش خرید خاویار را بالا می برد، به جلوگیری از خطر و سکته های عروقی می توان اشاره کرد. اگر با کم خونی دست و پنجه نرم می کنید، آهن موجود در خاویار تا حد زیادی به رفع این مشکل در بدن شما کمک می کند. جدا از لوکس بودن این محصول، اگر تنها ویژگی هایی که در ارزش غذایی و مصرفی این محصول وجود دارد را درنظر بگیریم، برای بدست آوردن تمامی این خصوصیات به صورت جداگانه، باید مبلغ خیلی بیشتری از خرید یک خاویار صرف کنیم. پس خرید خاویار یک خرید عقلانی و صرفه جویی در هزینه به حساب می آید

خرید بدون واسطه خاویار سیاه خوراکی

خرید بدون واسطه خاویار سیاه خوراکی برای خرید بدون واسطه خاویار سیاه خوراکی از مجموعه مهرخاویار، میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت، و یا پرکردن فرم ارتباطی، با مشاورین فروش ما ارتباط برقرار کرده و ضمن دریافت مشاوره های رایگان، نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما