توزیع کننده خاویار پاستوریزه صادراتی

خاویار پاستوریزه صادراتی از جمله خاویار دریایی بسیار با کیفیت و اصیل می باشد که به صورت عمده به بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی توزیع می شود. خاویار جزو گرانترین غذاها و خوراکی های موجود در بازار کشور بوده و در عین گران بودن و ارزش غذایی بسیار بالایی نیز برخوردار است. فروش خاویار پاستوریزه که از آب های آزاد و همینطور آب های پرورشی به دست می‌ آیند به صورت بسیار زیادی در کشور ما انجام می‌ شود.

توزیع کننده خاویار پاستوریزه صادراتی

ویژگی های مهم خاویار دریایی

ویژگی های مهم خاویار دریایی در اصل ارزش اصلی ماهیان خاویاری به تخم آن ها می باشد و تخم ریزی آن ها بیش از گوشت آن ها اهمیت دارد. همانطور که میدانید خاویار به تخم ماهی های خاویاری گفته می شود که دارای طعم و مزه بسیار بی نظیر و خواص بسیار زیادی هستند. در ادامه به برخی از ویژگی های مهم خاویار های دریایی اشاره کرده ایم؛

  • خاویار در رنگ های مختلفی همچون سبز، سرخ و سیاه موجود می باشند که نوع سیاه آن ها بسیار مرغوب تر و خوش طعم تر از انواع دیگر است.
  • از جمله ویژگی های مهم این محصول به درصد بالای پروتئین در آن می توان اشاره کرد. این محصول به دلیل پروتئن بالایی که دارد بسیار مناسب برای ورزشکاران می باشد.
  • خاویار به مروارید سیاه نیز معروف است. خاویار آب‌ های آزاد بسیار لذیذ تر و با کیفیت تر از خاویارهای پرورشی می باشد. اما به دلیل کمبود آن ها، نوع پرورشی نیز به صورت بسیار گسترده در بازار فروش توزیع می‌ شوند.
  • تاس ماهی، فیل ماهی، اوزون برون و ماهی سالمون از جمله ماهی هایی هستند که خاویار تولید شده از آن ها بسیار پر طرفدار بوده و در بازار فروش جایگاه بسیار ویژه ای دارد. البته این خاویارها درجه بندی کیفی خاص خود را دارند که اغلب به صورت سلیقه ای می باشد.

نکات مهم در انتخاب خاویار سالمون پاستوریزه

نکات مهم در انتخاب خاویار سالمون پاستوریزه به دلیل قیمت بالای خاویار بسیاری از سودجویان اقدام به تولید نوع تقلبی انواع مختلف خاویار های دریایی نموده و آن را به جای خاویار اصل به فروش می‌ رسانند. علاوه بر آن راه دیگری نیز برای تقلب بازی می باشد و آن فروش خاویار های پرورشی به جای خاویار های آب‌ های آزاد است.

بنابراین شما می بایست قبل از خرید انواع خاویار ها حتما نسبت به معتبر بودن مرکز خرید خود اطمینان کامل حاصل نمایید تا از اصل بودن خاویار مطمئن شوید. همانطور که گفته شد خاویار قیمت بالایی دارد و حتما می‌ بایست نسبت به اصل بودن آن اطمینان حاصل کرد تا هزینه پرداخت شده شما به هدر نرود.

قبل از انتخاب خاویار سالمون پاستوریزه حتما به کد دامپزشکی درج شده بر روی بسته آن توجه نمایید. خاویار هایی که دارای کدهای استاندارد و همچنین کدهای دامپزشکی نیستند استاندارد های کامل بهداشتی را دارا نبوده و بهتر است از خرید و مصرف آن ها خودداری کنید.

همچنین به هنگام خرید نوع پاستوریزه این خاویار ها به تاریخ تولید و تاریخ انقضای آن ها نیز دقت کنید. در کل برای اینکه خیالتان راحت باشد یک محصول عالی و با کیفیت خریداری کرده اید حتما می بایست که برند و مرکز تولید و فروش آن توجه ویژه داشته باشید.

بازار فروش خاویار پاستوریزه صادراتی

بازار فروش خاویار پاستوریزه صادراتی بازار فروش خاویار های پاستوریزه صادراتی در داخل و خارج از کشور بسیار پر رونق است‌ عمدتا در کشور روسیه در تمامی فروشگاه‌ ها خاویار پاستوریزه موجود می باشد. اما در کشور ما این محصول به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارد فقط در فروشگاه های بزرگ و معتبر یافت می‌ شود.

شما می توانید این محصول را در عالی‌ ترین کیفیت ممکن و بهترین قیمت موجود به صورت غیر حضوری و اینترنتی از وب سایت فروشگاهی ما خریداری نموده و آن را در اسرع زمان ممکن در مکان مورد نظر خودتان زمان تحویل بگیرید. کیفیت و اصالت محصولات ما کاملا تضمینی بوده و به دلیل فروش بدون واسطه از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما