توزیع کنندگان خاویار آسترا اصل

خاویار آسترا اصل امروزه در تمام نقاط ایران قابل دسترسی است. زیرا توزیع کنندگان فعالی با پخش گسترده خاویار آسترا امکان دسترسی به این غذای دریایی اشرافی را آسان تر کرده اند و مجموعه ما به عنوان یکی از معتبر ترین توزیع کنندگان این محصول خاویار آسترا را به صورت کاملاً مستقیم به دست مشتریان می‌ رساند و با این شیوه قیمت بسیار بالای خاویار را کاهش می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های خاویار آسترا اصل با ما همراه باشید.

توزیع کنندگان خاویار آسترا اصل

خاویار آسترا پرورشی چه ویژگی هایی دارد؟

خاویار آسترا پرورشی چه ویژگی هایی دارد؟ خاویار یک محصول غذایی دریایی است که از نژاد های گران قیمت ماهی ها به دست می آید. ماهی خاویار به عنوان یک غذای اشرافی نیز به حساب می‌ آید و اکثر افراد طبقه مرفه این محصول را به عنوان صبحانه مصرف می‌ کنند.

خاویار آسترا به صورت پرورشی در ایران تولید می‌ شود. زیرا در سواحل دریای خزر ماهی های خاویاری آسترا به مقدار زیادی وجود دارند و طبیعی است که در خطه شمالی کشور مراکز زیادی به پرورش خاویار آسترا فعالیت داشته باشند. خاویار آسترا پرورشی دارای ویژگی ها و مزایای زیادی است که برای آشنایی بیشتر شما با این محصول قصد داریم به معرفی کلی آن بپردازیم.

خاویار های آسترا دارای رنگ بندی محدودی هستند. معمولاً رنگ تخم ماهی خاویار آسترا به رنگ خاکستری تیره یا زیتونی روشن است و اندازه دانه‌ های آن متوسط است. چیزی که بیشتر از همه مورد اهمیت قرار گرفته می‌ شود، یکسان بودن اندازه دانه‌ های خاویار آسترا پرورشی است. این دانه ها باید از لحاظ شکل و اندازه کاملا شبیه به هم باشند و نیز بافت محکمی داشته باشند.

آسترا پرورشی تازه دارای طعمی شبیه گردوی تازه است. از همین جهت باب میل اکثر افراد قرار می‌ گیرد. این غذای دریایی بر خلاف سایر محصولات غذایی دریایی بوی ضخم ندارد و شفافیت بسیاری در دانه های آن دیده می شود. خاویار آسترا پرورشی دارای خاصیت آرام بخشی و نشاط آور است. از همین جهت مصرف آن باعث می‌ شود که استرس و اضطراب کاهش پیدا کند.

پخش انواع خاویار آسترا اصل

پخش انواع خاویار آسترا اصل خاویار آستارا دارای فواید دارویی و درمانی فوق العاده ای است که در جهت حفظ سلامت بدن نقش مهمی دارد. زیرا مصرف این محصول غذایی باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ هایی مانند بیماری‌ های دستگاه گوارش و التهاب مفاصل می شود و نیز این محصول سرشار از امگا ۳ است.

تمامی این ویژگی‌ ها باعث می‌ شود که روز به روز طرفداران این محصول افزایش یافته و به دنبال آن پخش خاویار آسترا روز به روز به میزان بالاتری صورت گیرد و و این محصول غذایی در اختیار متقاضیان داخلی و خارجی قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما