توزیع کنندگان خاویار آسترا جنوب

خاویار غذایی ارزشمند و مفید در سبد غذا های دریایی بوده که طرفداران زیاد و مخصوص خود را دارد. که خواهان کیفیتی دقیق، محصولی مرغوب و اصالت ماندگار هستند.

خاویار جنوب معمولاً به شکل دانه‌ها ی مروارید مانند به رنگ های مشکی، نارنجی و … وجود دارد.

این محصول از آنجایی که از قیمت بالایی برخوردار است معمولاً افراد ثروتمند و اشرافی از آن استفاده می‌کنند سرو این غذا در تمامی وعده های غذایی صورت می‌پذیرد و در میز صبحانه به کثرت به چشم می‌خورد.

توزیع کنندگان خاویار آسترا جنوب

ویژگی های مهم خاویار آسترا طلایی

ویژگی های مهم خاویار آسترا طلایی خاصیت و فواید مهم خاویار بلوگا رویال به شرح زیر است:

۱. افرادی که فشار خون دارند این محصول به کاهش و بهبود فشار خون به دلیل پتاسیمی که دارد کمک می کند.

۲. خاویار توسعه و تقویت کننده ماهیچه های بدن است. برای خانم های باردار، کودکان و نوجوانان زیاد توصیه می شود.

۳. در دوران بارداری کلسیم مادر کم شده و استخوان ها هم ضعیف می شوند. به دلیل کلسیم بالایی که در خاویار موجود است برای خانم های باردار پیشنهاد می کنیم تا کلسیم بدن تامین شود و مادر ضعیف نشود.

۴. ویتامین D موجود در خاویار باعث حفاظت و نابودی ویروس های بدن می شود و از سیستم ایمنی بدن محافظت می کند.

۵.عزیزانی که از بیماری قلبی، سرطان، افسردگی و آلزایمر رنج می برند با خوردن خاویار طلایی می توانند از شر این بیماری ها خلاص شوید.

۶. برای انتخاب رابطه جنسی لذت بخش و خوب خاویار نوش جان کنید. دارای پروتئین کم چرب بوده تا پروتئینی که هنگام رابطه از بین رفته به سر جایش بر گردد.

۷. دارای ویتامین، کلسیم، سدیم، آهن و… است که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

3 نکته مهم در انتخاب خاویار آسترا

3 نکته مهم در انتخاب خاویار آسترا نکاتی مهم در انتخاب خاویار وجود دارد که با توجه به این نکات و اصل بودن خاویار می‌توانید پی ببرید:

۱. در انتخاب خاویار این است که خاویار طبیعی از شکل و ظاهری منظم برخوردار است ولی در حالی که خاویار های غیر طبیعی و تقلبی موجود در بازار با توجه به اینکه در قالب ها ریخته می‌شوند از شکل های نامنظمی تشکیل شده اند.

۲. در مورد انتخاب خاویار حالت لیز بودن و ژله ای بودن آن است. خاویار طبیعی نسبت به نوع تقلبی زیاد لغزنده و ژله ای نیست در حالی که خاویار های غیر طبیعی و مصنوعی موجود بسیار ژله ای است و از حالت طبیعی و معمول آن خارج است.

۳. قابل توجه است که خاویار را در بسته بندی های بهداشتی و مورد تایید سازمان بهداشت کشور که مهر استاندارد بر روی آن درج شده باشد باید خریداری کرد و در هنگام خرید به نکاتی از قبیل تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنید.

قیمت انواع خاویار آسترا جنوب

قیمت انواع خاویار آسترا جنوب خاویار آسترا را می‌توان به صورت فله ای و مستقیم از خود تولید کننده تهیه نمود و با خرید به این صورت شاهد کاهش قیمت خاویار جنوب بود که می‌توان از طریق خرید عمده و حجم بالا قیمت را کاهش و به چرخه اقتصاد و کاهش هزینه های خانواده کمک بسیار مهمی کرد.

تولید کننده خاویار آسترا طلایی در این عرصه بسیار در رقابت با رقبای بازار های داخلی و خارجی خود در حال فعالیت است، در تلاش تحویل محصولی با بهترین متد های روز دنیا در عرضه خاویار به مشتریان می باشد تا لبخندی رضایت بخش بر لبان شما مشتریان عزیز پدیدار شود.

افرادی که به دنبال محصول ما هستند می توانند به صورت مستقیم با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشند و از ارزان و مناسب بودن قیمت محصول اطمینان حاصل کنند.

مشاوران ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان هستند و بیشترین سعی خود را دارند در کمترین زمان ممکن شما را آگاه و مطمئن کنند. همچنین تولید کنندگان ما کلیه سعی خود را دارند که فروش خاویار را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای و از همه مهم تر به صورت عمده به سراسر کشور ارسال کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما