توزیع کنندگان خاویار آسترا صادراتی

از خوشمزه ترین و خوش خوراک ترین انواع فرآورده‌های دریایی می‌توانیم به خاویار اشاره داشته باشیم، در حال حاضر ما با انواع متنوعی از خاویار مواجه هستیم که یکی از آنها خاویار آسترا صادراتی میباشد.

توزیع کنندگان این نمونه از خاویار همه تلاش خود را انجام می دهند تا با کیفیت ترین آنها را در اختیار مشتریان خود در اقصا نقاط کشور قرار دهند و در مواردی به ارائه عمده آنها می پردازند.

توزیع کنندگان خاویار آسترا صادراتی

خصوصیات غذایی مهم خاویار آسترا ژله ای

خصوصیات غذایی مهم خاویار آسترا ژله ای ماهیان خاویاری �ویار گران‌قیمتی را تولید می نمایند و جز گونه های بسیار با ارزش به حساب می آیند این ماهیان دارای رفتارهای تغذیه ای خاص خود هستند و در صورت کمبود غذا و تغذیه نامناسب خاویار با کیفیت و الهی تولید نخواهد شد در حال حاضر خوراک ماهیان خاویاری بر اساس اطلاعات علمی روز دنیا تهیه می‌شود و از خوراک آنها می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

انواع پودر ماهی با کیفیت (کیلکا، ساردین، موتو و فانوس ماهیان)

کنجاله سویا

  • کنستانتره‌های پروتئینی گیاهی
  • آرد گندم
  • گلوتن گندم
  • گلوتن ذرت
  • ژلاتین
  • روغن‌های گیاهی و ماهی
  • لستین
  • مکمل‌های معدنی و ویتامینه
  • مواد محرک سیستم ایمنی و مواد جاذب غذایی

همه چیز درباره خاویار آسترا پرورشی

همه چیز درباره خاویار آسترا پرورشی خاویار آستارا پرورشی از گونه های تاس ماهی بوده که اندازه دانه آن نسبت به خاویار بلوگا کوچکتر می باشد، این نوع خاویار از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار است و طیف گسترده‌ای از رنگ های خاکستری تیره تا زیتونی روشن را دربر می‌گیرد.

خاویار آستارا در خانواده خاویار بسیار کمیاب بوده که تنها در مناطق دریایی خاصی تولید می شود، این خاویار بیشتر از همه در استان مازندران تولید می‌شود و در استخر های متنوعی به صورت پرورشی یافت می‌شود. به دلیل ویژگی ظاهری به این خاویار لقب خاویار طلایی هم میدهند طعم فندقی خاص این خاویار را از بقیه انواع خاویار ها متمایز ساخته است.

خاویار آسترا پرورشی از طعمی لذیذ برخوردار بوده و نیرو بخش می باشد، هضم و جذب این محصول بسیار راحت است و از انواع ویتامین ها و مواد معدنی برخوردار است. آنها دارای درصد بالایی از پروتئین ها هستند که کلیه اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن را تامین می نمایند بنابراین برای ترمیم بافت و ساخت هورمون و آنزیم بسیار موثر هستند.

با استفاده از خاویار می توان سیستم ایمنی را تا حد بسیار بالایی افزایش داد و انواع ویروس ها و باکتری ها مبارزه کرد، اما این محصولات می‌توانند باعث از بین رفتن کلسترول بد خون شوند و بسیاری از مشکلات قلبی و عروقی و بدن را کاهش دهند، علاوه بر این منبع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند که می‌ توانند رادیکال‌ های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند را از بین ببرند.

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار آسترا نارنجی

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار آسترا نارنجی خاویار آسترا نارنجی از نمونه خاویار با خواص درمانی بسیار زیادی است که افراد کثیری همواره به دنبال تهیه نمونه با کیفیت آن می باشند، این ماده غذایی منبع غنی از انواع ویتامین آ، ب، آنزیم، آهن و …می باشد که می‌تواند بسیاری از مشکلات مربوط به سلامتی بدن انسان را رفع نماید.

در خاویار اصلی ترین مسئله حفظ کیفیت اصلی محصول می باشد، البته خاویار آسترا نارنجی از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است؛ در این قسمت به ارائه برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت و شما در انتخاب خرید باید به تمامی این موارد توجه داشته باشید تا بتوانید خاویار با کیفیتی را تهیه نمایید.

خاویار باکیفیت آسترا نارنجی از دانه های سالم و یکدستی برخوردار می‌باشد و فاقد مایع تخمدان و هر ماده اضافی است، در درون این محصول هیچ گونه له شدگی وجود ندارد و نه زیاد سفت و نه زیاد نرم است به این صورت که دارای قابلت ارتجاعی می باشد. دانه های خاویار آسترا درخشان و براق است و دارای جلای مناسب می باشد.

علاوه بر این این نمونه خاویار زیاد شور و تلخ نیست، شوری و تلخی زننده در آن ناشی از ماندگاری و فساد محصول می باشد، توجه داشته باشید که خاویاری که رنگ پس می دهد تقلبی است و از خرید آن اجتناب نمایید، خاویار خود را حتماً از اماکن تحت نظارت کنترل کیفی تهیه نمایید تا کیفیت محصول شما تضمین شده باشد.

خاویار آسترا نمونه ای از خاویارها بوده که جذب و هضم آن بسیار سریع در بدن اتفاق می‌افتد و منبع غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی می‌باشد. در این نمونه خاویار درصد زیادی پروتئین وجود دارد که برای عضله سازی و ترمیم بافت‌ ها بسیار مفید می باشد، علاوه بر این در ساخت هورمون و آنزیم های مختلف بسیار موثر است.

خاویار آسترا از گونه‌های تاس ماهی بوده که به عنوان نایاب ترین خاویار معرفی شده است، این نوع خاویار از طعم مطلوبی برخوردار است و رنگ روشنی دارد، به همین دلیل آن خاویار طلایی هم گفته می‌شود.

خاویار آسترا نسبت به خاویار بلوگا از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار می باشد بنابراین افراد می توانند با هر توان مالی نسبت به خرید آنها اقدام نمایند.

این نوع خاویار بیشتر از همه در استان مازندران تولید می شود و به صورت دریایی و پرورشی ارائه خواهد شد، نمونه دریایی خاویار آسترا نسبت به نوع پرورشی آن گران تر و نایاب تر می باشد، خاویار آسترا از رنگ خاکستری تیره تا زیتونی روشنی برخوردار بوده و دانه‌ هایی با اندازه متوسط دارد.

از خاویار آسترا برای کاهش سطح کلسترول خون و پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی استفاده می شود، علاوه بر این به عنوان تسکین درد قوی معرفی شده و می تواند سرطان را بهبود ببخشد.

مراکز پخش مستقیم خاویار آسترا صادراتی

مراکز پخش مستقیم خاویار آسترا صادراتی با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد این محصول بازار پخش خاویار آسترا ژله ای بسیار داغ می باشد و افراد در اقصی نقاط کشور نسبت به خرید آن ها از خود رغبت نشان می دهند، در این زمینه روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها بهترین و باکیفیت‌ترین خاویار خود را تهیه نمایید و خریدی به صرفه داشته باشید.

قیمت خاویار آسترا نسبت به سایر خاویارها ارزان تر میباشد و شما میتوانید با تهیه عمده خود خرید را مقرون به صرفه تر نمایید و در ازای پرداخت پول کمتر به محصول بیشتر و با کیفیتی دست یابید.

شما می‌توانید خاویار آسترا رقم ۲ خود را از فروشگاه اینترنتی ما تهیه نمایید با این وجود دست واسطه را از معامله حذف خواهید کرد و مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام می دهید

از طرفی بازار صادرات خاویار آسترا صادراتی بسیار داغ می باشد در این زمینه بازرگانان بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را در اختیار مشتریان کشورهای خارجی قرار می‌دهند و با فروش آنها در نهایت ارز خوبی را وارد کشور می نمایند.

در این زمینه فروشگاه اینترنتی ما بهترین و با کیفیت ترین انواع خاویار را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد و می توانید با حفظ کیفیت اصلی و به صورت عمده محصول با کیفیت خود را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما