توزیع کنندگان خاویار بلوگا اصل

خاویار بلوگا اصل یکی از انواع مرغوب و پرطرفدار خاویار تولید شده در شمال کشور است. توزیع کنندگان خاویار بلوگا با ارائه محصولی با کیفیت و اصل، علاوه بر تامین نیازهای داخلی، مشتریان فراوانی در سراسر جهان پیدا کرده‌اند. یکی از مهمترین بخش‌های تجاری خاویار بلوگا، صادرات آن به کشورهای خارجی است.

توزیع کنندگان خاویار بلوگا اصل

خصوصیات مهم خاویار بلوگا رویال

خصوصیات مهم خاویار بلوگا رویال خاویار بلوگا رویال مشخصات بارز و منحصر‌به فردی دارد. این نوع خاویار را با توجه به دانه‌های بسیار درشت آن می‌شناسند. در میان انواع ماهیان خاویاری در دریای خزر، بلوگا رویال درشت‌ترین نوع است که به دلیل رنگ براق و صیقلی آن، بلوگا الماسی نیز شناخته می‌شود.
خاویار بلوگا رویال در صورت اصل بودن، طعمی بسیار لذیذ دارد. مزه بلوگا رویال تازه شبیه به مزه گردو است و با توجه به چگونگی طبخ و چاشنی‌های استفاده شده، برای هر سلیقه‌ای دلپذیر خواهد شد.
نام دیگر خاویار رویال، خاویار امپریال است و از فیل ماهی به دست می‌آید. فیل ماهی بزرگترین ماهی خاویاری دریای خزر است که در نوع بالغ وزن آن به حدود یک تن می‌رسد. فیل ماهی‌ها می‌توانند 80 سال عمر کنند.
سایز دانه‌های خاویاری در نام‌گذاری آن‌ها نقش اساسی ایفا می‌کند.
به طوریکه اگر سایز دانه‌ها از 3 میلی‌متر بیشتر باشد خاویار رویال یا امپریال نام دارد و اگر کمتر از 3 میلی‌متر باشد، خاویار بلوگا معمولی درنظر گرفته می‌شود.
در میان انواع ماهی‌های خاویاری، فیل ماهی دارای لذیذترین نوع خاویار است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. از خاویار بلوگا ایرانی برای صادرات استفاده می‌شود.
خصوصیات مهم خاویار بلوگا رویال به شرح زیر است:
1. سایز درشت‌تر در مقایسه با انواع دیگر خاویار
2. پوسته و قوام محکم و باکیفیت
3. دارای رنگی درخشان و شفاف
4. دارای رنگ خاکستری تیره و خاکستری روشن
5. طعمی کاملا متفاوت با طعم ماهی

همه چیز درباره خاویار بلوگا دریایی

همه چیز درباره خاویار بلوگا دریایی خاویار بلوگا دریایی، خاویار بلوگا وحشی نیز نام دارد. این نوع خاویار هرگز از فیل ماهی‌های پرورشی به دست نمی‌آید بلکه در تهیه آن فقط از فیل ماهی‌هایی که در دریا زندگی و تغذیه می‌کنند، گرفته می‌شود.
شرایط طبیعی زندگی فیل ماهی‌های دریای خزر موجب شده بلوگا دریایی بالاترین قیمت در میان دیگر انواع خاویار را به خود اختصاص دهد و به ارگانیک بودن در بازارهای جهانی شهرت دارد.
حدود 18 سال طول می‌کشد تا فیل ماهی به مرحله خاویار دهی برسد. فیل ماهی از گونه ماهی‌های استروژن است که برخلاف دیگر ماهی‌های این گروه، کوشت‌خوار می‌باشد. تعداد این ماهی در دریای خزر بسیار محدود و کم است، به همین دلیل همواره سیاست‌هایی در جهت ممانعت از صید بی‌رویه آن اتخاذ و اجرا می‌شود.
15 درصد وزن حیوان بالغ از خاویار تشکیل شده و هرچه رنگ دانه‌های خاویار روشن‌تر باشد، قیمت آن بالاتر و طرفدارانش نیز بیشتر است.
هرگز کیفیت ماهی پرورشی نمی‌تواند با ماهی خاویار دریایی رقابت کند. اما در برخی فصول سال که فیل ماهی دریایی کمتری صید می‌شود، انواع پرورشی آن را که دارای کیفیت بالاتری هستند، می‌توان جایگزین نمونه دریایی کرد تا نیازهای بازار تامین شود.
خاویار بلوگا دریایی ارزش غذایی بالایی دارد. خاویار منبع غنی ویتامین A ، ویتامین E و آنتی اکسیدان است.
آنتی اکسیدان موجود در خاویار سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. ویتامین A از سلول‌های بدن در برابر فرسودگی جلوگیری کرده و به ترمیم بافت آسیب دیده پوست نیز کمک می‌کند. ویتامین E برای مرطوب نگه داشتن پوست کارایی بالایی دارد. همچنین ویتامین E خاصیت پیشگیری از ابتلا به بیماری پارکینسون داشته و برای عملکرد بهتر سیستم گردش خون بسیار مفید است.

خواص درمانی و ارزشمند خاویار موجب شده تا آن را مروارید سیاه نیز بنامند. از مهمترین خصوصیات درمانی خاویار می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:
1. کاهش دهنده فشار خون است.
2. سیستم ایمنی و عصبی بدن را تقویت می‌کند.
3. خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد.
4. تقویت‌کننده حافظه است و در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر کارایی دارد.
5. محافظت‌کننده خوبی در برابر ویروس‌ها است.
6. خاویار به افزایش سطح هموگلوبین خون کمک می‌کند.
7. به دلیل حجم بالای امگا 3 در خاویار، تاثیر ضدافسردگی دارد.
8. پروتئین‌های موجود در خاویار نقش مهمی در توسعه ماهیچه‌های بدن دارند.
9. تامین‌کننده کلسیم بدن است.
10. آهن موجود در خاویار برای جلوگیری از کم‌خونی ناشی از فقر آهن کاملا مفید است.
11. تسکین دهنده دردهای میگرنی است.
12. به کاهش استرس و اضطراب کمک می‌کند.

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار بلوگا طلایی

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار بلوگا طلایی خاویار بلوگا طلایی از ماهی خاویار آسترا ایرانی تولید می‌شود. در این نوع برخلاف خاویار بلوگا رویال یا دریایی، رنگ دانه‌های خاویار طلایی است.
تولید خاویار طلایی در ایران محدود بوده و قیمت این محصول نسبتا گران است. با توجه به ظاهر زیبا و طعم لطیف خاویار بلوگا طلایی، اغلب فروشگاه‌ها از این نوع خاویار خریداری کرده و در بسته‌بندی‌های شیک و باکیفیت به دست مشتریان می‌رسانند.
انواع خاویار‌های ایرانی عبارتند از:
*خاویار بلوگا
*خاویار سوروگا
*خاویار آسترا
*خاویار طلایی
*خاویار بری
*خاویار فشرده
*خاویار کلاسیک
*خاویار شیلات
خاویار طلایی اصل را از نوعی ماهی به نام چالباش تولید می‌کنند. به خاویار طلایی که از ماهی چالباش تولید شده باشد، آسترا می‌گویند.
رنگ این محصول گاهی زرد و گاهی نزدیک به قهوه‌ای است. انواع روشن‌تر خاویار طرفداران بیشتری دارد. خاویار طلایی نیز دارای سه نوع رویال طلایی، درجه یک طلایی و درجه دو طلایی است. نود درصد خاویار بلوگا طلایی جهان در دریای خزر تولید می‌شود که بخشی از آن دریایی و بخشی دیگر پرورشی هستند.
ماهی چالباش برخلاف فیل ماهی، گستردگی زیادی در دریای خزر دارد و به همین دلیل ایران دارنده رتبه اول جهانی در تولید خاویار بولگا طلایی است.

صادرات عمده خاویار بلوگا اصل

صادرات عمده خاویار بلوگا اصل صادرات خاویار بلوگا یکی از پرسود و ارزآورترین انواع صادرات کشور ایران است. صادرات عمده خاویار بلوگا اصل برای کشورمان رونق اقتصادی خوبی به همراه داشته و در شهرهای ساحلی که امکان تولید خاویار در آنها وجود دارد، اشتغالزایی بالایی ایجاد کرده است.
صادرات انواع خاویار نیازمند دریافت برخی مجوزهای بین‌المللی مانند مجوز دامپزشکی، مجوز قرنطینه، مجوز سایتس، کارت بازرگانی، مجوز حمل و نقل و … است.
تولیدکنندگان برتر خاویار بلوگا اصل در ایران با اخد تمامی مجوزهای لازم، به فروش عمده این ماده خوراکی ارزشمند مشغول هستند.
کیفیت بسیار عالی خاویار تولیدشده در ایران، تضمین‌کننده صادرات گسترده این محصول در بازارهای جهانی است.
سایز دانه‌های خاویار، نحوه بسته‌بندی و کیفیت کالا بر قیمت‌گذاری آن تاثیر می‌گذارد.
فروش عمده خاویار بلوگا اصل در ایران به دو روش حضوری و اینترنتی صورت می‌گیرد. در فروش اینترنتی کار با سهولت بیشتری انجام شده و خریدار بطور مستقیم با تولیدکننده در ارتباط خواهد بود.
شرکت‌های توزیع‌کننده قادر هستند با رعایت تمامی نکات بهداشتی و استاندارد، خاویار عمده خریداری شده را با بهترین کیفیت حمل و نقل به دست خریدار برسانند. این کار موجب کاهش قیمت خرید و دریافت ضمانت‌نامه معتبر از تولیدکننده می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما