توزیع کنندگان خاویار بلوگا کنسروی

خاویار را می‌توان یکی از مغذی ترین مواد در جهان بیان کرد که طرفداران زیادی در کشورهای اروپایی دارد، این ماده مغذی و پر انرژی علاوه بر طعم بی‌نظیر، فواید زیادی نیز برای سلامتی دارد و می‌تواند در سلامتی انسان نقش بسزایی را ایفا نماید. خاویار از اشرافی ترین و گران ترین مواد غذایی می باشد که زینت‌بخش مهمانی است. مجموعه ما از توزیع کنندگان خاویار بلوگا اصل کنسرو می باشد و این محصول را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می کند.

توزیع کنندگان خاویار بلوگا کنسروی

پیشگیری از آلزایمر با مصرف خاویار

پیشگیری از آلزایمر با مصرف خاویار خاویار را می‌توان جزء مواد غذایی دانست که علاوه بر طعم و خوشمزه، انرژی زا می باشد و و در افزایش نیروی بدن برای انجام فعالیت های روزمره تاثیر بسزایی دارد. خاویار عملیات هضم و جذب را با سرعت بالایی انجام می دهد و به سبب داشتن انواع ویتامین ها و مواد معدنی مفید به عنوان یک ماده مغذی برای بدن ضروری می باشد، یکی از فواید بی نظیر مصرف خاویار پیشگیری از ابتلا به آلزایمر و فراموشی می باشد طبق تحقیقات انجام شده مصرف این محصول بی نظیر می تواند در پیشگیری از این بیماری خطرناک جلوگیری به عمل آورد.

خاویار بلوگا که از آن به عنوان خاویار فیل ماهی نیز یاد می کنند، به عنوان با ارزش ترین نوع خاویار در جهان شناخته می‌شود و کشور ایران مفتخر است از تولید کنندگان اصلی خاویار در سطح جهان باشد و بتواند خاویار بلوگا را با کیفیت بسیار بالا و نمونه صادراتی به کشور های دیگر عرضه کند. خاویار بلوگا در انواع مختلفی سه صفر، امپریال، رویال، درجه یک و درجه دو در بازار عرضه می شودد.

درجه بندی کیفیت خاویار بسته به سایز، قطر بیشتر تخم ها و دانه های خاویار و همچنین له نبودن بودند خاویار و اینکه پوست خاویار سالم باشد تفکیک می شود و بر اساس آن نامگذاری و قیمت گذاری می گردد. خاویار بلوگا از بهترین نوع ماهی خاویار میباشد که نسبت به امپریال دارای دانه های ریزتری است اما همان عطر و بوی مطبوع را دارد و از لحاظ رتبه‌بندی جزو اولین ها می باشد.

مرکز عرضه خاویار بلوگا

مرکز عرضه خاویار بلوگا در هنگام خرید خاویار بلوگا بسته بندی شده رعایت نکات ضروری می باشد تا بتوان بهترین خرید را انجام داد. اولین که خرید خاویار را از مراکز معتبر و برندهای به نام انجام دهیم تا نسبت به کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل نماییم، همچنین نسبت به بسته بندی صحیح و بهداشتی بودن خاویار اطمینان حاصل گردد و به تاریخ تولید و انقضای محصول نیز توجه گردد.

خاویار باید به صورت کنسرو شده و پلمپ شده به فروش برسد. عمده فعالیت ما در مرکز عرضه خاویار بلوگا میباشد و مفتخریم محصول با کیفیت بالا به مشتریان عزیز عرضه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما