توزیع کنندگان خاویار سبز صادراتی

از انگور دریایی یا خاویار گیاهی، اغلب به عنوان خاویار سبز صادراتی یاد می شود که ظاهری مانند خاویار ماهی دارد اما در واقع یک جلبک دریایی است – یک جلبک سبز از مناطق ساحلی هند و اقیانوس آرام. این گره های براق در واقع برگ گیاه “کاولرپا لنتیلیفرا” است. به طور سنتی آنها به صورت وحشی در کف دریا برداشت می شدند ، اما به دلیل افزایش تقاضا ، کشت خاویار سبز پرورشی به روش اصلی تولید تبدیل شده است. انگور دریایی جایگزین مناسبی است برای گیاه خواران دوستدار خاویار. در این مقاله به ویژگی های این خاویار گیاهی . همچنین نکات قابل توجه در مورد آن و چگونگی سفارش خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

توزیع کنندگان خاویار سبز صادراتی

خاویار سبز پرورشی چه ویژگی هایی دارد؟

خاویار سبز پرورشی چه ویژگی هایی دارد؟ انگور دریایی طعم تازه ای مانند طعم اقیانوس با بافتی نرم دارد که حس ترکیدن آن دذر زیر دندان صدای دلنشینی دارد. به صورت خام و به عنوان چاشنی در سالاد یا پیش غذاها خورده می شود و هر نوع پخت و پز با حرارت زیاد سبب میشود بافت آن را از بین ببرد. برای خوردن انگور دریایی تازه ، مطمئن شوید که آنها را دو بار در آب تمیز و خنک بشویید. با این کار بوی کمی ماهی موجود در جلبک دریایی از بین می رود. آن را با یک سس آغشته سویا و سرکه یا میسو امتحان کنید ، مانند آنچه در اوکیناوا برای یک سمت سالم یا میان وعده انجام می دهند.

این محصول دریایی همچنین دارای ویتامین ها و مواد معدنی است: ویتامین های A و C ، و همچنین کلسیم ، روی ، آهن ، ویتامین K و ید ، به طور دقیق. انگور دریایی بسیار کم کالری است ، اما انرژی موجود در آن از پروتئین های گیاهی سالم و اسیدهای چرب امگا 3 تأمین می شود.

3 نکته مهم در مورد خاویار رنگی

3 نکته مهم در مورد خاویار رنگی خاویار بطور کلی دارای اسیدهای چرب و مملو از امگا3 است که فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. امروزه میتوان این غذای بسیار مفید را در انواع رنگ ها یافت و البته تولیدکنندگان غذاهای دریایی دوست داران حیوانات و گیاه خواران را نیز فراموش نکرده اند و با ارائه میوه های دریایی همچون خاویار گیاهی یا خاویار سبز این شرایط را پدید آورده اند که گیاهخواران نیز از خواص این غذای شگفت انگیز بی بهره نمانند. در زیر میخواهیم چند نمونه از خواص این دانه اسرارآمیز را مورذد بررسی قرار دهیم.

  • جلوگیری از ابتلا به بیماری افسردگی و بیماری های قلبی عروقی ؛ بدلیل وجود اسیدهای چرب از نوع امگا3 با غلظت بالا.
  • وجود ترکیب غنی در خاویار که نوعی الکل چرب با زنجیره بلند است و در بدن به اسیدهای چرب تبدیل می شود. این اسیدهای چرب به دست آمده در سنتز میلین (پوشش سلول عصبی) نقش بسزایی ایفا می کند. که کوجب سلامت سلول های عصبی بسیار موثر است.
  • به عبت وجود اسیدهای چرب” امگا 3 ” در خاویار مانع از افزایش کلسترول خون و به طبع آن باعث پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی می شود.

مراکز خرید خاویار سبز صادراتی

مراکز خرید خاویار سبز صادراتی بهترین شرط شما برای یافتن انگور دریایی تازه این است که به آسیای شرقی یا جنوب شرقی بروید ، جایی که آنها پرورش می یابد و می توانید آنها را تازه پیدا کنید. اما امروزه دیگر نیازی به طی کردن این مسافت وجود ندارد.محصولات مجموعه مهر خاویار به عنوان بزرگترین عرضه کننده انواع خاویار آماده پخش و عرضه خاویار سبز بصورت عمده مشتریان عزیز ارائه می‌شود.تلاش این مجموعه فعالیت در زمینه های داخلی و خارجی و ارائه انواع خاویار اصل با کیفیت در خور شآن مشتریان خود است. تمرکز این مجموعه بر رضایت و خرسندی مشتری از محصولات خریداری شده و اطمینان از کیفیت و اصل بودن انها است. به منظور خرید انواع مرغوب خاویار رنگی، میتوانید از طریق راه های تماس معرفی شده در سایت با ما در ارتباط باشد. مجموعه مهر خاویار آماده همکاری بصورت وسیع در بازارهای داخلی و خارجی است.بنابراین میتوانید خرید خاویار سبز را بصورت آنلاین انجام دهید. انگور دریایی معمولاً بسته بندی شده در آب نمک حمل می شود. خیساندن سریع در آب شیرین ، خاویار سبز را به شکوه کامل خود باز می گرداند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما