توزیع کنندگان خاویار سوروگا سرخ

خاویار سوروگا سرخ ایرانی از نمونه های مشتری پسند در بازار خارجی و صادراتی است. این محصول لوکس از نظر خاصیت مصرفی بسیار غنی بوده که همین مزیت، افزایش میزان تقاضا برای خرید آن را به همراه دارد. بدون شک اطلاع از خواص انواع خاویار، سبب می شود تا مصرف کننده بهتر بتوانند نمونه مورد پسند خود را انتخاب کنید. به همین علت قصد داریم ضمن بررسی این موضوع، توزیع کنندگان عمده خاویار سرخ را برای سفارش صادراتی نیز معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه شوید.

توزیع کنندگان خاویار سوروگا سرخ

خاویار سرخ چه ویژگی هایی دارد؟

خاویار سرخ چه ویژگی هایی دارد؟ همه ما خاویار را به عنوان گرانترین ماده خوراکی جهان می شناسیم. محصولی فرآوری شده از تخم های ماهیان خاوری که تعداد آنها در جهان بیسار محدود بوده و همین امر خاص بودن این خوراکی را سبب شده است.
امروزه به واسطه افزایش فعالیت شبکه های مجازی حتماً متوجه شده اید که خاویار از نظر شکل، رنگ و حتی مزه و خواص مصرفی تنوع بسیار زیادی دارد. در گذشته دانه های سیاه رنگ، کوچک و براق را خاویار می گفتند. این در حالی است که امروزه شاهد عرضه این محصول با رنگ های سبز، زیتونی و سرخ نیز هستیم. علت تنوع آنها از نظر رنگ و مزه، متفاوت بودن گونه ماهیانی است که از آنها خاویار استحصال می شود.
علاوه بر این موارد باید بگوییم که این محصولات از نظر خواص مصرفی نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند. به عنوان مثال هر چقدر که گونه ماهی خاویار و نوع تغذیه آن بهتر باشد، خاصیت های خاویار تولیدی نیز افزایش می یابد.
با این حال یکی از نمونه های پرطرفدار این محصول، خاویار سرخ رنگ است که دارای طبع گرم و خشک می باشد. مصرف آن برای تقویت قوای جسمی و جنسی، رفع سلول های سرطانی و جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری های زمینه ای همواره توصیه می شود.

اطلاعاتی درباره روش تولید خاویار

اطلاعاتی درباره روش تولید خاویار روش تولید خاویار و پیروی از استانداردهای تعیین شده اهمیت زیادی در تضمین کیفیت نهایی این محصول خواهد داشت. چرا که تفکیک انواع خاویار استحصال شده از ماهیان بر حسب وزن، اندازه و حتی رنگ آنها صورت می گیرد. شستشوی صحیح و افزودن میزان مناسب نمک نیز مرحله ای حساس در حفظ کیفیت آن خواهد بود. به طور عمومی مراحل کلی و برای تولید خاویار سرخ و دیگر گونه های پرورشی عبارتند از:

  • برش دادن بخش انتهایی ماهی خاویار و خارج کردن تخم ماهی
  • ریختن خاویار و گناد ماهی در تاس های مخصوص و گذاشتن آنها در آب خنک
  • جداسازی خاویار از گنادها با دقت زیاد بدون آسیب رساندن به بافت خاویار
  • آبکشی در چندین مرحله با هدف اطمینان از خلوص خاویار
  • اضافه کردن میزان معین نمک به خاویارها بر حسب استاندارد
  • درجه بندی خاویارها بر حسب سایز و جداسازی آنها
  • بسته بندی در ظروف مخصوص و انتقال و به انبارهایی با دمای کنترل شده

بدون شک عدم توجه به هر کدام از این مراحل باعث کاهش کیفیت خاویار تولید می شود. به عنوان مثال اگر در هنگام افزودن نمک، خاویار به خوبی همزده نشوند یا در مخلوط کردن آنها زیاده روی شود، بافت اولیه خود را از دست می دهند.

خرید بدون واسطه خاویار سوروگا سرخ

خرید بدون واسطه خاویار سوروگا سرخ یکی از بهترین انواع این محصول در بازارهای جهانی، خاویار سوروگا سرخ نام دارد. این نوع خاویار از ماهی ازون برون استحصال می شود که از نظر شکل ظاهری دارای دانه های نسبتاً کوچکی است. طعم بسیار لذیذ و بافت نرم به همراه خواص درمانی، آن را به یکی از پرمصرف ترین خاویارهای دنیا بدل کرده است.
شرکت های ایرانی سهم قابل توجه ای در تامین خاویار سوروگا برای مصارف جهانی دارند. به همین علت نیز شاهد افزایش رقابت برای خرید خاویار سوروگا اصل از مراکز تولیدی از سوی خریداران عمده و شرکت های صادراتی هستیم.
در این راستا آگاهی از نوسانات بازار خاویار، نرخ ارز صادراتی، بازارهای هدف و چگونگی بسته بندی و نگهدای این محصولات اهمیت زیادی در موفقیت صادرکنندگان خواهد داشت.
با توجه به گسترش رقابت فروش انواع خاویار در بازار جهانی، مشاوران این مرکز آماده همکاری همه جانبه با شرکت های صادراتی و خریداران عمده برای عرضه بهترین نوع این محصول با هدف افزایش حاشیه سود و سهم نسبی بازار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما