توزیع کنندگان خاویار سوروگا شمال

تخصصی ترین توزیع کننده خاویار شمال آماده ارائه هر گونه خدمات رسانی به شما خریداران عمده می باشد. این عرضه کننده یکی از درجه ترین خاویار های کشور را تولید و روانه بازار می کند، علاوه بر این امکان صادرات این محصول به بازار های خارجی فراهم شده است.
توزیع کنندگان خاویار سوروگا شمال

خاویار سوروگا چه ویژگی هایی دارد؟

خاویار سوروگا چه ویژگی هایی دارد؟ خاویار را یکی از غذا های ارزشمند و گرانی می دانند که از خواص زیادی برخوردار است و مصرف مقدار کمی از آن سرشار از ویتامین ها و مواد مقوی است. خاویار به تخم بارور نشده ماهیان خاویاری گفته می شود. این ماهیان که در ادامه به انواع آن ها اشاره می کنیم در جهت استخراج خاویار پرورش داده می شوند.

به طور کلی خاویار دانه های دایره ای شکلی هستند که اندازه های مختلفی از آن موجود است. دامنه رنگی خاویار متنوع است. خاویار خاکستری، سفید، قرمز و سیاه از نمونه رنگ های خاویار است. دریای خزر ماهیان خاویاری متنوعی دارد به همین دلیل شاهد خاویار های مختلفی با ویژگی های ظاهری متفاوت هستیم.

خاویار انواع مختلفی دارد که برای دسترسی متقاضیان عرضه شده و به فروش می رسند، اما این ماده خوراکی و مغذی جزو محصولات لوکس و گران قیمت به حساب می آید. اما این ایرانی‌های نزدیک به دریای خزر بودند که تخم ماهیان خاویاری را به صورت امروزی مصرف می‌کردند و باور داشتند که خاویار خواص زیادی دارد و همچنین به آن‌ها نیرو و استقامت زیادی می‌دهد.

خاویار سوروگا شمال تامین کننده بخش زیادی از نیاز بازار جهانی است و کشور های همسایه این دریا، مناطق پرورش دهنده خاویار محسوب می شوند. سوروگا نام دیگر ماهی اوزون برن است. اگر بخواهیم ریز ترین ماهی خاویاری را معرفی کنیم باید از این ماهی نام برد. خاویاری هم که از این ماهی به دست می آید ریز است اما ریز تر از خاویار ماهی اوزن برون هم وجود دارد که در ادامه متوجه آن خواهید شد. میزان خاویاری که از این نوع ماهی گرفته می شود بین 3 تا 3/5 کیلو می باشد.

پخش انواع خاویار سوروگا شمال

پخش انواع خاویار سوروگا شمال خاویار آسترا دریای خزر یکی از انواع خاویار های دریای شمال کشورمان است. این خاویار در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی آماده عرضه به بازار های داخلی و خارجی می باشند. فروش ویژه و بی واسطه خاویار آسترا درجه یک فرصتی برای خرید آسان و قیمت مناسب این محصول است.

به همین منظور می توانید از فرصت پیش آمده بهره ببرید و خرید خود را بدون واسطه و با قیمتی مناسب از پخش خاویار تخصصی انجام دهید. خاویار های تولید شده در بسته بندی های بهداشتی آماده عرضه در اوزان مختلف می باشد، علاوه بر این به دلیل مصرف همه جایی این محصول می توان آن را به عنوان یک محصول صادراتی در نظر گرفت که در بازار کشور های دیگر متقاضیان بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما