توزیع کنندگان خاویار شور عمده

کشور ایران از بزرگ ترین و مهم ترین مکان های تولید خاویار شور عمده و پرورش ماهی های خاویاری است.خاویار جزو محصولات بسیار باارزش و گرانبهاست. هر ماهی خاویاری نیاز به ۱۲ الی ۱۶ سال دارد، تا خاویار تولید کند. بنابراین می توان گفت، این قیمت برای خاویار درجه یک، گران نیست، زیرا تولید و بدست آوردن آن سخت و زمان بر است.

خاویار های تولید شده ایرانی به دلیل دریای خزر، در ایران موجود هستندخاویار از مواد غذایی پروتئین دار و مفیدی است. همچنین یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران به شمارمی رود. این محصول کمیاب در حفظ سلامتی ثاتیر بسیار مثبتی دارد.خواص زیادش باعث شده افرادی که به فکرسلامتی وتامین نیازهای بدن خودهستنداین ماده ی غذایی مهم رادراولویت برنامه ی غذایی خودقراردهند.مصرف روزانه خاویار می تواند علاوه بر رفع نیازهای تغذیه ای، بر سلامت و زیبایی افراد نیز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

خاویار شور صنعتی دارای بهترین اسیدهای چرب دارای ویتامین ب ۱۲میباشدومفید برای بینایی وهمینطور یکی از داروهای بهبود در افسردگی وبرای از بین بردن ناتوانی جنسی آقان مفید است.خاویار سرشار از امگا ۳، آنتی اکسیدان، پروتئین، آهن و سایر مواد معدنی می باشد.

توزیع کنندگان خاویار شور عمده

خاویار شور پاستوریزه چه ویژگی هایی دارد؟

خاویار شور پاستوریزه چه ویژگی هایی دارد؟ خاویار شور پاستوریزه دارای مشخصات استاندارد است.رنگ درخشان، بوی خوب، طعم و اندازه متناسب، از شاخص ترین مشخصات خاویار شور پاستوریزه می باشند.فرآیند پاستوریزه کردن خاویار یک جز اصلی در فرآیند فرآوری آن می باشد.پاستوریزه کردن خاویار، باهدف حفظ کیفیت و موادسالم،در دمای ملایم انجام می شود تا طعم ومزه آن تغییر نکند.ویژگی پاستوریزه بودن خاویارشور،مدت زمان ماندگاری بالای آن است و سبب میشودنگهداری کوتاه مدت خاویار در دمای اتاق امکان پذیر گردد.پاستوریزه بودن،عامل نگهداری خاویار شور است که ممکن است دارای مواد نگهدارنده شیمیایی یا بدون آن باشد.تمامی مراحل آماده سازی خاویار با دقت انجام میگیرد. همین ویژگی تخصص و دقت سبب شده است که خاویار شور پاستوریزه مورداستقبال کثیری قرارگیرد.

هر غذایی، طعمی و مزه خاص خود را دارد. برخی از آن ها شیرین، برخی تلخ، برخی دیگر ترش، برخی هم شور هستند. خاویار شور پاستوریزه جزو مواد غذایی است که بدون دست خوردگی، طعم شور خود را دارد. اما شوری این ماده غذایی، به گونه ای است که خداوند آن را طبیعی در آن نهاده است و دارای مواد مغذی فراوانی می باشد. خاویار ایران در جهان بسیار طرفدار دارد.خاویارپاستوریزه،از بسته بندی استاندارد مطلوب برخورداراست، طعم و مزه طبیعی دارد،رنگ آن ثابت و طبیعی است، قیمت آن متناسب با کیفیتش میباشد همچنین دارای برندهای شناخته شده میباشد.

3 نکته مهم در مورد خاویار شور صنعتی

3 نکته مهم در مورد خاویار شور صنعتی ماهیان خاویارصنعتی دردمای 15 الی 27درحه سانتیگراددرآب پرورش پیدامیکنند.تمام انواع خاویار، خاویار شوراست. اما خاویار شورصنعتی ،از جمله خاویار دان استریل، فشرده و پاستوریزه میباشد.این نوع خاویار جهت پاکسازی ویکدست شدن،از فرایند غربال عبور می کنند. سپس نمک زده و تحت فشار قرار میگیرند.مراکز تولیدی خاویار، با استفاده از به روز ترین روش ها و بهره مندی از برترین کارشناسان این حوزه، اقدام به پرورش انواع ماهی خاویاری و تولید انواع خاویار می نمایند. این مراکز تولیدی با استفاده از ماشین آلات پیشرفته صنعتی، خاویارهای مرغوب و با کیفیت را بسته بندی می نمایند تا این محصولات رادر نهایت کیفیت و سلامت به دست مصرف کنندگان عزیز برسانند.

بازار خرید خاویار شور عمده

بازار خرید خاویار شور عمده بازارخرید خاویار شور عمده ،انواع خاویار های مرغوب و پاستوریزه را جهت خرید ارائه کرده است. خرید انواع خاویارهای با کیفیت تولید شده ایران در مراکز مربوطه به فروش میرسد.

خاویارشورعمده ی وقتی درنهایت کیفیت ارائه شود، بی شک اعتماد به آنها بیشتر بوده و می توان راحت تر خریداری نمود. به همین دلیل بازارفروش ومراکزپخش این محصول، به مشتریان خود در مورد کیفیت و طعم خوب خاویار اطمینان کافی می دهند.

مراکزفروش، علاوه بر دارا بودن انواع مختلفی از محصولات با کیفیت، طیف قیمت مناسبی را نیز برای آنهادر نظرگرفته اند؛ به طوری که همه مشتریان و متقاضیان بتوانند با توجه به بودجه خود، نسبت به خرید محصول مد نظرشان اقدام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما