توزیع کنندگان خاویار طلایی ایران

خاویار طلایی ایران یکی از خاویار های باکیفیت می باشد که از طعم بسیار عالی و بی نظیری برخوردار می باشد که به دلیل ارزش غذایی بالا دارای خواص گوناگونی است و یکی از خاویار های محبوب محسوب می شود که خواهان بسیار زیادی دارد و جز محصولات درجه یک صادراتی می باشد که به کشور های مختلف صادر می گردد. توزیع کنندگان خاویار طلایی ایران با عرضه بی واسطه برترین نوع آن با مشتریان مختلف ارتباط برقرار می کنند و آن را با قیمت ویژه عرضه می نمایند.

توزیع کنندگان خاویار طلایی ایران

از خصوصیات خاویار سالمون طلایی چه می دانید؟

از خصوصیات خاویار سالمون طلایی چه می دانید؟

خاویار سالمون طلایی یکی از خاویارهای اصیل و با کیفیت ایرانی می باشد که دارای رنگی طلایی و شفاف می باشد و از طعمی فوق العاده و بی نظیر برخوردار می باشد، این محصول علاوه بر طعم عالی دارای ارزش غذایی بسیار زیاد و بی نظیری است و یکی از خاویار های اعلا و محبوبی محسوب می شود که به کشور های مختلفی صادر می شود و در بازار جهانی نیز جایگاهی خاص را به خود اختصاص داده است.

این نوع خاویار به بهترین صورت تهیه می گردد و محصولی بسیار سالم می باشد که در بسته بندی های مخصوص و با استحکام و مقاومی تهیه می شود و بازار فروش داخلی و خارجی ارسال می گردد که نوع بسته بندی خاص آن به خوبی از کیفیت و ارزش غذایی آن محافظت می نماید و یکی از برترین نوع خاویار طلایی محسوب می شود که دانه های شفاف و درشت آن نشانه مرغوبیت و تازگی آن می باشد و هر چه شفافیت آن کمتر باشد کیفیت آن کمتر است و هر چه کدر تر باشد نشانه کهنگی آن است.

این محصول یکی از خاویار های بسیار مقوی و پر خواص می باشد که به سلامت قلب بسیار کمک می نماید و با داشتن امگا ۳ عملکرد قلب و مغز را بالا می برد و همچنین یک تقویت کننده و مکمل غذایی عالی محسوب می شود.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار طلایی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار طلایی

فرایند تولید خاویار طلایی به این صورت است که ماهی های خاویار را در مکان مناسب قرار می دهند و بعد از جداسازی نر و ماده ها ماهی های ماده را در جایگاهی مناسب پرورش می دهند و با کنترل سلامت آنها و با استفاده از غذاهای مناسب و مقوی به پرورش این ماهی ها می پردازند تا این خاویار ها به بهترین صورت تهیه شوند بعد از این که خاویار ها بالغ و رسیده شدند غذای ماهی ها را کم می کنند تا چربی های دور تخم ها آب شود.

در مرحله بعد قسمت انتخایی شکم ماهی را برش می زنند و خاویار ها را از آن بیرون می نمایند و بعد تخم ها را به صورت مناسب پاکسازی می کنند و هر نوع ضایعاتی را از روی خاویار ها و آن ها را مورد شستشو قرار می دهند و بعد از پاکسازی خاویار را در بسته بندی های مناسب و مرغوب قرار می دهند و به بازار خارجی و داخلی ارسال می نمایند.

انواع خاویار از نظر عطر و رنگ و مزه با هم تفاوت دارند و یکی از برترین و مقوی ترین مواد غذایی محسوب می شود که انواع آن بخصوص در خارج از کشور خواهان و محبوبیت بالایی دارد.

صادرات عمده خاویار طلایی ایران

صادرات عمده خاویار طلایی ایران

صادرات خاویار طلایی ایران به صورت عمده به کشور های مختلفی انجام می گیرد که صادرات آن را می توان نشان دهنده کیفیت بالا و ارزش غذایی فوق العاده آن دانست و در واقع مهر تاییدی بر ارزش غذای بالایی این محصول می باشد، خرید بی واسطه و مستقیم بهترین روشی است که مشتری می تواند با استفاده از آن به تازه ترین و خالص ترین نوع این محصول با قیمت تولیدی و ارزان دست یابد.

قیمت و نخ واقعی این محصول ارزان می باشد به شرطی که مشتری آن را مستقیما از فروشنده برتر و معتبر خریداری نماید چرا که تنها با روش خرید آنلاین و مستقیم است که مشتری به کیفیت برتر و تازه آن با اطمینان دست می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما