تولید انواع خاویار بلوگا با کیفیت مناسب

خاویار بلوگا هديه اي ازدرياي ابي وپراز بركت است كه بهتراست با خواص أن اشنا شده و حتما أن را امتحان كنيد.

تولید انواع خاویار بلوگا با کیفیت مناسب

نکات کلیدی خاویار بلوگا

نکات کلیدی خاویار بلوگا اگر اطلاعاتي كافي درباره خاويار و فوائد نداريد و انواع خاويار را نمي شناسيد ، بايد اين را بدانيد كه خاويار بلوگا مرغوب ترين نوع خاويار در جهان است.

خاويار بلوگابراي زنان باردار بهترين تغذيه محسوب مي شودو بهتراست در سه ماه اخر بارداري أن را مصرف كنند و باعث تقويت مادر و جنين مي شود.مادران باردار در خريد خاويار دقت كنند تا خاويار اصل و با كيفيت تهيه نمايند.

بايد بدانيد كه خاويار را ازنوع ماهيان خاوياري تهيه مي كنند.خاویار براساس كيفيت به دو درجه تقسيم مي شود عواملي كه در كيفيت خاويار تاثير گذارند عبارتند از: اندازه تخم خاويار، رنگ تخم، عطر، طعم، وضوح خاويار خاويار درجه يك يعني بهترين نوع خاويار كه بزرگترين ،سالم ترين و سفت ترين نوع تخم ها با طعمي دلنشين و رنگي عالي و كيفيتي خوب است.

از جمله خواص بي نظير خاویار برای سلامتي، پوست و زیبایی، ویتامین موجود در خاویار است که این ترکیبات روند پیری پوست را با مرطوب نگه داشتن ان کاهش می دهند. عصاره خاویار دارای DNA دریایی می باشد و عوامل اصلی زنده نگه داشتن سلول های پوستی مي شود و داراي اسيد نوكلئيك است و پوست شما را از اشعه ماوراي بنفش در امان نگه مي دارد

انواع مختلف خاویار بلوگا

خاويار بلوگا بر اساس كيفيت به دو تقسيم شده و ظربازار جهاني عرضه مي شود.بسياري از كشورها سعي در پرورش اين ماهي ارزشمند و گران قيمت دارند ولي ماهي خاويار يا همان فيل ماهي ايران ظر مل جهان نامي و شناخته شده است زيرا اصيل و درجه يك مي باشد.

امروز خرید خاویار خوشمزه و پرفايده بين بسياري از مردم جا باز كرده است. حال بهتر است اطلاعاتي درمورد اين هديه خداوند كه از درياي ابي است به دست اوريم.خاويار يك غذاي ارزشمند و مغذي است كه نظر بسياري از جهانيان را به خود جلب كرده است.

دليل اينكه ايران در صادرات خاويار بلوگا موفق است اصالت ماهي هاي خاوياري ايران است و به عنوان صادركننده به كشور هاي امريكا، اسيا و اروپا شناخته شده است.

مرواریدهای سیاه كوچك به نام خاویار غذایی مغذی است که به دلیل قیمت بسیار بالاي ان فقط برای افراد خاص و ثروتمند است و بیشتربه كشورهاي ديگرصادر مي شود.

ماهي هاي خاوياري شامل خاويار بلوگا، خاويار استرا، خاويار سوروگا، خاویار طلایی،خاويار پرورشي و دريايي ، فيل ماهي و قره برون، تاس ماهي و… است كه شامل ٢٧ نوع هستند كه ٦ نوع أن در درياي خزر وجود دارد

تخم اين ماهي ها باعث اهميت زياد اين ماهي ها و قيمت بالاي ان ها شده است.

. خاویار به دو دسته دريايي و پرورشی تقسیم بندی شده ومرغوب ترين ان ها می توان به خاویار بلوگا، خاویار سوروگا و آسترا اشاره نمود.

خاوياردرجه دو طعمي خوب دارد اما از تخم هاي كوچك تر و يكنواخت تشكيل شده است.بلوگا ماهي عظيم الجثه است و ممكن است ١٠٠سال عمر كنند اما ماهيان خاوياري بسيار كم شده و درخطر انقراض هستند.

فيل ماهي هر دو يا سه سال يكبار تخم مي گذارند.فیل ماهی در سن 14 تا 17 سالگی بالغ می شود. در این سن گرانترین خاویارها تولید می شود. بزرگترین فیل ماهی که تاكنون در ایران توسط صيادان شکار شده است، 620 کیلوگرم وزن داشته است.

نحوه تولید خاویار بلوگا

نحوه تولید خاویار بلوگا تخم هاي ماهی خاویاری بلوگا که شاه خاویار نامیده می شود مدتهاست كه مورد توجه بسياري از مردم قرار گرفته است و به عنوان یک خوراکی ارزشمند شناخته می شود. خاویار اصيل از درياي خزر می آید و ايران اصلي ترين صادركننده أن است.

ماهي خاوياري بلوگا ده سال زمان براي بلوغ احتياج دارد كه بتوانند تخم بگذارند میزان شوری آب برای پرورش ماهي خاويار بین 10-4 گرم در لیتر آب است دمای مناسب آب برای پرورش ماهی خاویار 15 تا 27 درجه سانتیگراد می باشد، میزان اكسیژن محلول مناسب 8-6 میلی گرم در لیتر آب باشد. خاويار نبايد ظر ظرف نقره اي سرو شود زيرا باعث تغيير طعم أن مي شود

وجود آب به میزان 30-50 لیتر در ثانیه، در پرورش متراكم جهت تولید 10-5 تن ماهی در سال كافی می باشد. پرورش ماهی خاویار,آشنایی با پرورش ماهی خاویار خاویار را در ظروف نقره ای سرو نکنید زیرا طعم آن عوض می شود

ماهیان خاویار تا زمانی که به سن تخم گذاري برسند 10 سال زمان مي برد اما در عرض این 10 سال می توانيد با فروش گوشت ماهی نر درآمد به دست اوريد.خاويار ارزش غذايي بسياري دارد و گوشت ان نيز خواص زيادي دارد

روش انتخاب خاویار بلوگا

خاوياربه سلامت چشم ها و عصب كمك مي كند.خاويار دارای ویتامین E ویتامین A و است که برای مرطوب كردن پوست ومقابله با خشکی پوست بسیار مفید است.ا ين دو ويتامين براي پوست و جوان سازي أن بسيار مفيدند. خاویار تأثیرخوبی بر سیستم گردش خون دارد و می‌تواند به پیشگیری از بیماری ام اس وپارکینسون کمک مي كند.

خاوياربه دليل پتاسيم بالا به درمان كسانيكه فشارخون بالا دارند كمك مي كند.خاويار به علت داشتم انتي اكسيدان بالا در پيشگيري ودرمان سرطان كمك مي كند.

خاویار تأثیر بسیار خوبی بر عملکرد سیستم گردش خون دارد و می‌تواند به پیشگیری از بیماری پارکینسون کمک کند. این دو ویتامین برای جوان‌سازی و طراوت پوست، سلامت چشم‌ها، افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان نیز بسیار مفید هستند. به همین دلیل، خاویار یکی از منابع اصلی آنتی‌اکسیدان به شمار می‌رود. ۲. کمک به درمان فشار خون بالا خاویار حاوی مقادیر بالایی از پتاسیم است که به مقابله با فشار خون بالا کمک می‌کند، وهمچنين به دليل اينكه داراي امگا ٣است کمک به بيماري الزايمر و پیشگیری از حملات قلبی مي كند.

خاويار خون ساز است و به توليد هموگلوبين درخون كمك مي كندواكسيژن رساني را به ساير اجزاي بدن اسان مي كند.به كسانيكه ورزش ميكنند خاويار توصيه ميشود زيرا به علت پروتئين بالاباعث تقويت عضلات وماهيچه هاميشودو به ورزشكاران عزيزو زنان باردار و كودكان درسنين رشد توصيه مي شود.

خاويار باعث سلامتي روان نيز مي شودو به درمان بيماري دوقطبي و افسردگي كمك بسياري مي كندبه علت وجود كلسيم بالا براي استخوان هابسيار مفيد است

خاويار به درمان مشکلات عصبی نظیر اضطراب و استرس وبی‌خوابی و ميگرن کمک زيادي می‌کنند. خاویار داراي ويتامين B2 و B5 است .

تاثيرات شگرف خاويار انقدر زياد است و جالب تر اينكه در درياي خزر شمال اين طلاي ناب يافت مي شود.توزیع خاویار بلوگا دركل ايران و جهان بسيار و پيشرفته است.

براي خرید خاویار بلوگا بايداين رابدانيد كه بايد توانايي اين را داشته باشيد كه خاويار اصل را ازتقلبي ان تشخيص دهيد.تولیدکنندگان ایرانی با ارائه‌ی محصولات باکیفیت خود، محصولاتي را فراهم کرده‌اند که می‌توان بدون نگرانی خاویار اصل خريداري كرد و به تمام فوائد ین ماده‌ی ارزشمند دست پیدا کرد.

به اندازه تخم هاي خاويار و بسته بندي انها دقت كرده، چون خاويار تقلبي از پارافين تشكيل شده و براي سلامتي مضر است.خاويار تقلبي را رنگ ميكنند و رنگ مشكي أن طبيعي نيست به همين علت به هرسطحي رنگ مي دهند.

همه در جستجوی خاویار بلوگا

همه در جستجوی خاویار بلوگا خاویار بلوگاازبهترین مواد غذایی است که در دل ماهی خاویاری پنهان شده است و محصول دريايي گران محسوب مي شود. خاويار از طعم بسيار خوب و لذيذي برخوردار اينو داراي پروتئین است و همچنین داراي اسید آمینه است. خاویار داراي ا چربی كلسترول و لستين است

خاویاری به شمار می رود و همچنین گفته شده است که این محصول دارای قیمت بالایی است. از انواع ماهی های خاویاری که خاویار توليد مي كنند می توان به فیل ماهی،تاس ماهي، ماهي روسي و ايراني و ماهي شيب و اوزون برون اشاره نمود و مرغوب ترين ان خاويار بلوگا است و بسبار شناخته شده و پرطرفدار است.

فيل ماهي با نام بلوگا نيز شناخته شده است.ا ين ماهي درايران بسيار صيد مي شود و رنگ اين خاويار خاكستري است.خ خاويار بلوگا جزو گرانترين خاويار در جهان است كه به خاويار الماس نيز شناخته مي شود

میزان تولید خاویار بلوگا

خاویار بلوگا را ميتوان جزو گونه اي از خاويار بسيار گران، كمياب و منحصر به فرد دانست، زیرا تولید این أن درايران بسيار محدود است قيمتي بالا دارد و قابل توجه بسياري ازجهانيان است و بيشترين ميزان توليد خاويار براي صادرات به كشور هاي ديگر ارائه مي شود.

بهترين انواع خاویار های ایران عبارتند از :

بلوگا، سوروگا وآسترا

بلوگا از ماهيان خاوياري به اسم فيل ماهي استخراج ني شود و گران و كمياب است.هریک از این خاویار هايي كه نام برديم سود فراواني براي توليد كننده خود دارند و ارائه کنندگان خاویار بلوگا باصادرات انها ميتوانندكسب و كار اين خاويار هاي ارزشمند را رونق ببخشند.

براي اينكه بتوان خاويار بلوگا رابه كشور هاي پيشرفته و مدرن صادر كرد و در بازار جهاني موفق شد بايد محصولي درجه يك را تهيه و ارائه داد.

خرید خاویار یکی از گران‌ترین غذاهای موجود در دنيا است. البته خرید أن سلیقه‌ای است. عده‌ای به خاويار علاقه دارند و عده اي از طعم أن خوششان نمي ايد. درحال حاضر به علت خواص فوق العاده و بي نظير و سرشار از امينو اسيد و پروتئین بودن خاویار مصرف کننده‌ها علاقه بیشتری نسبت به خاویار نشان داده‌اندو مورد توجه همگان قرار گرفته است.

پخش انواع خاویار بلوگا

پخش انواع خاویار بلوگا باتوجه به اینکه خاویار انواع مختلفی داشته، پخش آن نیز در بازار با در نظر گرفتن کیفیت و نوع خاويارانجام می شود.بازار خاویار بلوگا بسيار داغ است، این موضوع می تواندبراي پخش کننده خاویار بلوگا ادر افزایش مشتریان داخلی و و خصوصا خارجی هر شرکت تاثیري شگرف داشته باشد چون خاویار از طرف مشتري ها با در نظر گرفتن کیفیت و طعم آنها انتخاب و تهیه می شوند و به همين علت شركت هايي در حوزه صادرات خاویار بلوگا درجه يك شناخته مي شوند كه محصولي درجه يك با كيفيتي عالي و بسته بندي زيبا و استرليزه داشته باشد و بتوانند بين رقباي كاري خود، برتر باشند، زيرا بازار پخش خاويار بلوگا يك بازار جهاني است و طرفداران زيادي در كل دنيا دارد.

تا وقتی خرید اینترنتی هست نیازی به پیدا کردن هايپرماركت و مراکز خريدو فروش خاويار نمی باشد. مراکز فروش خاویار بلوگا کجاست؟ برای خرید خاویار اصل باید به کجا مراجعه کنیم؟ سايت هاي اينترنتي فروش خاویار یکی از بهترین منابع براي افرادي است كه دنبال تهيه يك خاويار خوب و باكيفيت هستند، می توانند به آن مراجعه کنند. خاویار اصل در ایران چند نوع می‌باشد که بهترین نوع خاویار، خاویار بلوگا است. برای خرید خاویار اصيل ايراني باید به سايت هاي معتبرو فروشگاه‌های مجاز و یا نمایندگی‌های مجاز و معتبر فروش خاویار مراجعه کرد تا خریدی مقرون به صرفه و مطمئن داشت.

خاویار اصيل ايراني چيست؟ خاويار، از تخم ماهیان خاویاری و از گران‌ترین خوراکی‌های دنيا است. خاویار یک ماده غذایی مغذي و سرشار ازانرژي است که طعم و بویی دلپذير دارد. دریای خزر به عنوان بزرگ‌ترین منبع ماهیان خاویاری در جهان، بیش از ۹۰ درصد خاویار جهان را تأمین می‌کند. فیل‌ماهی، تاس‌ماهی روسی یا چالباش، تاس‌ماهی ایرانی یا قره‌برون، ماهی شیپ و ماهی ازون‌برون یا سوروگا، گونه‌های اصلی ماهیان خاویاری دریای خزر از انواع گونهوهلي ماهي درياي خزر هستند.

خاوياراصيل ايراني توسط سايت هاي مختلف و وزن های متفاوت به صورت اینترنتی خرید و فروش می شود. همه خريداران خاويار، دنبال خاويار درجه يك اصيل ايراني هستند و قیمت خاویار بلوگا بسته به كيفيت أن قيمت گذاري شده است.

مراكزپخش خاویار جهت گسترش و بازاریابی و فروش بهتر خود در داخل و خارج کشور تلاش مي كنند تا به طور گسترده‌تری در فضای مجازی فعالیت ‌‌‌‌‌‌‌‌نمایند. برای خرید اینترنتی می‌توان به سایت ها مراجعه نمود. در تهران خاویارهای مختلفی به فروش می‌رسد که تعدادی از آنها صادراتی هستند. شناخت مرکز معتبر وباكيفيت فروش خاویار در تهران بسیار اهمیت دارد تا بتوان محصولی را خرید که مرغوب ودرجه یک باشد.

خاويار پرورشي كه درايران توليد مي شود داراي كيفيتي بي نظير و درجه يك است.و سرشار ازامگا ۳ و پروتئين است. امگا ۳ بدن را از ابتلا به سرماخوردگي و انفولانزا و افسردگی وبيماري هاي روحي رواني و كاهش كلسترول از بیماری‌های قلبی و عروقي حفظ می‌کند.

بنابراين خاويار بلوگا باتاثيري شگرف كه بر جسم دارد.به سلامتي وبهداشت روان نيز كمك بزرگ خواهد كرد.

اين طلاي باارزش داراي ويتامين هاي زيادي است و درجهت زيبايي و بهبود پوست و مو نيز به بدن كمك زيادي مي كند.از خواص بي نظير خاويار بلوگا هرچه بگوييم كم است.ب ي دليل نيست كه با قيمت بالايي كه دارد ، اين چنين مورد توجه تمام مردم دنيا قرار گرفته است و هميشه مشتريان مخصوص خود را دارد.

اگر تا به حال بهترين خاويار دنيا كه خاويار بلوگا ايراني است را امتحان نكرده ايد، حتما سري به سايت ها و فروشگاه هاي معتبر بزنيد واز يك خوراكي لذيذ و ارزشمند لذت ببريد و سفره هايتان را با وجود أن بركت بخشيده و بدنتان را سلامت و شاداب سازيد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما