تولید کننده خاویار بری پرورشی

خاویار یکی از گرانترین مواد خوراکی در دنیا به حساب می آید که خواص و فواید بی نظیری دارد. خاویار انواع مختلفی از جمله خاویار بری دارد که طعم و مزه بی نظیری دارد و بیشتر به صورت پرورشی است. خاویار بری ارزش غذایی بالایی دارد و در بسته بندی چند گرمی عرضه می شود. تولید کننده خاویار بری پرورشی به روش های مختلفی این محصول خوشمزه را به فروش می رساند که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد.

تولید کننده خاویار بری پرورشی

دانستنی ها در مورد خاویار بری سیاه

دانستنی ها در مورد خاویار بری سیاه همانطور که می دانید خاویار به عنوان مروارید سیاه شناخته شده است که خاصیت روز افزونی دارد و از انواع ماهیان از جمله ماهی بری سیاه به وجود می آید خاویار بری سیاه به خاطر اینکه طعم و مزه دلنشینی دارد طرفدار بسیار زیادی دارد در ادامه دانستنی ها در مورد خاویار بری سیاه را برایتان بازگو می کنیم که شامل موارد زیر است.

این خاویار بری متعلق به کشور روسیه می باشد که و متعلق به ایران نیست و در حاشیه دریای خزر کنار رودخانه بیشتر وجود دارد و زندگی می کند وزن این ماهی ۵۰ تا ۱۰۰ کیلو گرم نمی رسد و همچنین به ۲ متر نمی رسد قبلا با چکش و یا میله بر سر ماهی کوبانده و ان را بیهوش می کردند و از گوشت ماهی و همچنین خاویار آن استفاده می کردند

ولی امروزه با بهوش کرده ماهی از عمل سزارین استفاده می کنند و پس از اینکه خاویار را از داخل شکم ماهی خارج کردند آن را به داخل دریا می اندازند این عمل را تا ۶ بار انجام می دهند از این رو به این ماهی بری فسیل ماهی نیز گفته می شود دارای تیغه های آبششی و پوزه کوتاه و در حالت عادی ۶۰ سال عمر می کند و از رنگ طوسی تا سیاه است این ماهی خاویاری بیشترین شباهتش به ماهی خاویار چالباش است.

همه چیز در مورد خاویار بری اصل

همه چیز در مورد خاویار بری اصل از آنجا که خاویار به عنوان اشرافی ترین مواد خوراکی به حساب می آید جایگاه ویژه ای در حفظ و سلامتی افراد مختلف دارد و افراد برای بدست آوردن انرژی لازم و بیرون کردن امراض مختلف از این خاویار بری اصل استفاده می کنند. خاویار دارای رنگ های زیادی است ولی در این میان خاویار بری اصل سیاه می باشد.

خاویار بری در اصل متعلق به روسیه است که به آن فسیل ماهی دریای خزر گفته می شود چون افراد برای بدست آوردن خاویار کمیاب این ماهی را حدود ۶ بار عمل سزارین می کنند و از ان بهره لازم را می برند خاویار بری سرشار از مواد مغذی، املاح معدنی، ویتامین ها و پروتئین می باشد. از جمله خواص ان می توان به مدارد زیر اساره نمود.

  • سرشار از آنتی اکسیدان است و دارای ویتامین A می باشد که برای تقویت بینایی چشم‌ و همچنین برای از بین بردن تنبلی چشم و جلوگیری از آب مروارید از آن استفاده زیادی می کنند و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.
  • این فرآورده دارای مقادیر قابل توجه ای آهن می باشد که خونسازی را افزایش می دهد و کرختی و بی حالی را از افراد دور می کند و روند پیری را به طور چشم گیری کاهش می دهد چون موجب طراوات و شادابی پوست صورت می شود.
  • داشتن امگا ۳ از دیگر فواید زیاد آن است که موجب تقویت حافظه و کاهش فراموش و آلرایمر در بزرگسالان می شود با داشتن پتاسیم فراوان کمک به کاهش فشار خون در افراد می گردد.

صادرات انواع خاویار بری پرورشی

صادرات انواع خاویار بری پرورشی خاویار بری اصل از جمله مواد خوراکی صادراتی به حساب می آید که سرشار از مواد مغذی است انواع خاویار پرورشی به دلیل تغذیه مناسب طرفداران زیادی دارد و محبوبیت زیادی دارد صادرات خاویار بری به کشور هایی همچون عراق، چین، ترکیه و کشور های حاشیه خلیج فارس صورت می پذیرد.

خریداران می توانند به صورت کاملا تضمینی انواع خاویار بری پرورشی را از طریق وب سایت های مربوطه ببینند و نسبت به خرید آن اقدام نمایند از آنجا که به صورت عمده به فروش می رسد قیمت بسیار استثنایی دارد و خریداران آن بسیار زیاد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما