تولید کننده خاویار سوروگا 15 گرمی

امروزه تولید خاویار سوروگا 15 گرمی به صورت گسترده ای در حال انجام است که به دلیل حجم زیاد آن و کیفیت فوق العاده این محصول، تولید کننده را بر آن داشته تا بازار خوبی را برای عرضه آن فراهم سازد که تا حدود زیادی در رسیدن به این مقصود خود موفق بوده است.

باید یادآوری نمود که این تولید کننده عزیز با در نظر گرفتن شرایط ویژه اقتصاد کشور سعی می نماید ضمن عرضه محصول با کیفیت بالا آن را به طریق ارتباطی خاص به خصوص در فضای مجازی و از طریق درگاه های اینترنتی در اختیار مشتریان این محصول قرار دهد.

تولید کننده خاویار سوروگا 15 گرمی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار سوروگا

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار سوروگا

یکی از انواع خاویار که دارای طرفداران بسیار زیادی در سطح داخلی و جهانی می باشد خاویار سوروگا طلایی است که به دلیل طعم منحصر به فردش و نیز ظاهر بسیار جذاب و زیبای آن و همچنین بسته بندی آن به صورت ارگانیک و کاملاً بهداشتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

باید متذکر و خاطر نشان کرد که این نوع خاویار از گونه های ماهی به نام اوزن برون که بسیار ریز و نادر می باشد، استخراج گردیده که تولید آن توسط این نوع ماهی چندین سال طول می انجامد و برای استخراج آن و به دست مصرف کننده رساندنش زحمت بسیار زیادی کشیده می‌شود که به دلیل تولید آن در پروسه زمانی طولانی مدت از قیمت بسیاری نیز برخوردار است.

معمولاً این نوع خاویار دارای خواص غذایی و درمانی فراوانی است که شامل انواع ویتامین ها، امگا ۶ و ۳، پروتئین ها، فسفر، پتاسیم، کلسیم، روی، آهن، منگنز، منیزیم و از همه مهمتر خاصیت آنتی اکسیدانی و آنتی بیوتیکی آن است که نقش بسزایی در افزایش سطح حافظه و قوه ذهن، رفع عفونت های مختلف، تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن، انرژی زایی، افزایش میل جنسی، رفع مشکلات گوارشی و کبدی، افزایش میزان رشد جسمی و روانی در افراد مختلف به ویژه کودکان، سالمندان و غیره را دارد.

مزیت های قابل توجه خاویار سوروگا طلایی

مزیت های قابل توجه خاویار سوروگا طلایی

امروزه استفاده از خاویار سوروگا طلایی به دلیل داشتن ارزش غذایی و دارویی بالا و نیز مزایایی ویژه آن مورد استقبال علاقه مندان و دوستداران استفاده از این محصول گردیده است که شامل موارد زیر است:

  1. رنگ منحصر به فرد تیره و حدوداً خاکستری آن
  2. طعم خاص و ویژه این نوع خاویار
  3. راحتی در تولید و برداشت خاویار از آن
  4. طول مدت تولید کوتاه تر نسبت به سایر ماهیان خاویار
  5. قیمت بسیار ارزان تر و مناسب تر نسبت به سایر گونه ها
  6. سایز کوچک و دانه های ریز تر
  7. شفاف و براق بودن دانه های خاویار

باید متذکر و خاطر نشان نمود که این نوع خاویار ارزش غذایی همانند سایر ارقام خاویار گرانقیمت است که تنها فقط در کیفیت آن و هم چنین طعم متفاوت است و به دلیل قیمت مناسب بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

روش های فروش خاویار سوروگا 15 گرمی

روش های فروش خاویار سوروگا 15 گرمی

امروزه فروش خاویار سوروگا از طریق مراکز فروش و سایت اینترنتی معتبر ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می گیرد که اغلب این فروش به صورت عمده و در تناژ بالا می باشد که از سطح کیفیت بسیار مطلوب و قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه ای برخوردار است.

باید متذکر و خاطر نشان کرد که این محصول به صورت حضوری قابل تهیه می باشد که خریداران می توانند با توجه به مزایای ویژه این شیوه آن را بر اساس نیاز و توان مالی خود پس از بررسی کیفی و نیز استفاده از مشاوره های تخصصی کارشناسان آن را تهیه و به مصرف برسانند که رضایت مندی آنها را به همراه خواهد داشت.

آنچه که امروزه در دنیای داد و ستد مرسوم شده است خرید و فروش این نوع خاویار از طریق سایت اینترنتی آن به صورت آنلاین و غیر حضوری است که مشتریان می توانند از هر گوشه‌ای از کره خاکی آن را بدون صرف هزینه، اتلاف وقت و انرژی به کمک مشاورین و کارشناسان فروش این سایت مطابق با نیاز و توان مالی خود آن را انتخاب نموده تا در اسرع وقت تحویل گردد که یقیناً ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما