تولید کننده خاویار سیاه صادراتی

خاویار سیاه صادراتی سرشار از آهن و اسید فولیک می باشد که خاصیت خون سازی به آن می دهد و گلبول قرمز های خون را چند برابر می کند و خون مورد نیاز بدن را تامین می کند و مانع از کم خونی و فقر آهن می شود.

تولید کننده خاویار سیاه صادراتی برای این که جذب مشتری کند و بیشتر مرا مر توزیع از آن جا نیاز خود را تامین کنند باید از خاویار های درجه یک و باکیفیت برای فروش استفاده کنند تا افراد همیشه از آن جا نیاز خود را تامین نمایند و از فواید آن بهره مند شوند.

تولید کننده خاویار سیاه صادراتی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار سیاه

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار سیاه اولین قدم برای تولید خاویار سیاه، تشخیص تر یا ماده بودن می باشد که متخصصان بیو تیکنیک باید ماهی های خاویار ماده و تخم گذار را شناسایی کنند و در استخرهای جدا بریزند تا تخم گذار ها در موقع خود تخم گذاری کنند و غذاهای آن ها با توجه به سن، وزن و دوره زمانی متفاوت می باشد و برای هر کدام غذا را درون استخر خود می ریریزند و بعد از گذشتن دوره و زمان لازم، متخصصان آن را دسته بندی می کند و بلوغ آن ها را تشخیص می دهند تا دوره بعدی شروع شود.

سپس دوره روزه داری شروع می شود که در این دوره، به ماهی ها غذا داده نمی شود تا چربی های اطراف خاویار خارج شوند سپس خاویار ها را از استخر جمع آوری می کنند و برای تولیدو فرآوری انتقال می دهند. سپس کنار شکم ماهی را پاره می کنند و گناد و خاویار را از آن خارج می کنند و درون آب خنک قرار می دهند و بعد آواز آن فرد متخصص جداسازی خاویار، گناد و خاویار را روی الک می کشد تا گناد ها از بین رود و فقط خاویار ها بماند سپس خاویار ها را با وارسی و دقت بالا بشوید تا تمام آلودگی ها از آن دور شود و فقط خود خاویار باقی بماند.

دستگاه خاویار ساز با توجه به وزن خاویار نمک به آن اضافه می کنند و بعد از اضافه کردن نمک آن ها را بسته بندی می کند.

مزیت های خاص خاویار بری سیاه

مزیت های خاص خاویار بری سیاه خاویار بری سیاه غنی از پتاسیم می باشد که فشار خون بالا را تنظیم می کند طوری که مانع از بروز فشار خون می شود طوری که با خوردن روزانه آن کمبود پتاسیم درون بدن را جبران می کند و سدیم های اضافی بدن که سیب فشار خون بالا شده را از بین می برد که این عمل تا زمانی ادامه پیدا می کند که هر دو ماده مغذی به تعادل برسد و سدیم و پتاسیم به حد نصاب برسد از این فشار خون را تنظیم می کند و مانع از بروز بیماری ها می شود.

ویتامین آ درون خاویار بهترین گزینه برای دید بهتر در شب می باشد زیرا این ماده مغذی جشن را تقویت می کند و بینایی و دید را افزایش می دهد طوری که با خوردن آن ویتامین جذب چشم می شود و مانع از شب کوری و آب مروارید می شود.

افرادی که دچار مشکلات قلبی می باشند برای درمان و جلوگیری از سکته قلبی باید از خاویار استفاده کنند تا امگا 3 درون خاویار جذب بدن شود و مشکلات قلبی را برطرف می سازد و قلب را تقویت می کند و هم چنین فیبر های درون خاویار کلسترول های بد و اضافی را رفع می کند و کلسترول های مفید را چند برابر می کند و مانع مشکلات قلبی می شود.

خاویار سرشار از کلسیم می باشد که کلسیم ها جذب استخوان و دندان می شود و آن ها را تقویت می کند و بهترین گزینه برای زنان باردار می باشد و مانع از پوکی استخوان می شود.

عرضه بدون واسطه خاویار سیاه صادراتی

عرضه بدون واسطه خاویار سیاه صادراتی عرضه خاویار سیاه صادراتی، به بازار سود قابل توجهی را به ارمغان می آورد زیرا این نوع خوراکی سرشار از انواع مواد مغذی و املاح معدنی می باشد که خاصیت دارویی و درمانی، دارد که این نوع خوراکی بیشتر افراد از آن خریداری می کنند که بیشتر افراد از آن خریداری می کند و هم چنین عرضه خاویار، به دلیل طعم و مزه عالی و بی نظیر دارد که بیشتر افراد از آن خریداری می کنند.

عرضه بدون واسطه خاویار سیاه صادراتی به دلیل بدون واسطه بودن قیمت پایینی دارد که بیشتر افراد از آن جا نیاز خود را تامین می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما