تولید کننده خاویار سیاه مرغوب

خاویار نامی است که به تخم های ماهی های ماده خاصی اطلاق می شود، که دارای ارزش غذایی بسیار زیادی برای سلامتی انسان ها است و قیمت بالایی هم دارد، از این رو این محصول در حجم زیادی تولید می گردد، واحد های بزرگ تولید کننده خاویار سیاه مرغوب و درجه یک، این محصول طبیعی را بعد از استخراج کردن از بدن ماهی ها، در قوطی های مخصوصی بسته بندی کرده و به فروش می رسانند.

تولید کننده خاویار سیاه مرغوب

دانستنی ها در مورد خاویار بری سیاه

دانستنی ها در مورد خاویار بری سیاه ممکن است که خیلی از شما عزیزان تا به حال نام خاویار بری سیاه را نشنیده باشید و مانند اکثر مردم گمان کنید که خاویار تنها محدود به چند نوع ماهی می باشد، اما باید بگویم که اصلا اینطور نیست.

  • این نوع خاویار از گونه متفاوتی از ماهی های دریایی که ماهی سیبری نام دارند حاصل می گردد و از لحاظ ظاهر کمی با مدل های دیگر خاویار متفاوت است، اما از نظر مزایا تقریبا با آن ها برابر می باشد.
  • ماهی های سیبری که از چند سال پیش به دریای خزر وارد شده اند، دارای تخم های سیاه رنگی هستند که از نظر شکل، طعم و خواص شبیه به خاویار های معمولی به نظر می رسند و از این رو آن را استخراج کرده و در بازار های مصرف سطح دنیا عرضه می نمایند.
  • این ماهی ها به دلیل اینکه خیلی سریع تر به سن بلوغ و دوره تخم ریزی می رسند و زودتر می توانند وارد پروسه تولید کردن خاویار شده و برای واحد های تولیدی سود آوری داشته باشند، خیلی مورد توجه تولید کننده ها قرار گرفته اند.
  • این نوع خاویار به دلیل اینکه یک گونه جداگانه محسوب می شود و کمی جدیدتر است، نرخ ارزان تری نسبت به مدل های قدیمی و اصلی خاویار دارد، اما دارای جایگاه ویژه ای در عرصه تجارت و صادرات بین المللی کشور ما می باشد و طرفداران زیادی هم در همه جای دنیا دارد.

همه چیز در مورد خاویار سیاه دریایی

همه چیز در مورد خاویار سیاه دریایی خاویار سیاه دریایی که یک غذای بسیار گران قیمت، لوکس و لاکچری در دنیا محسوب می شود و یکی از اجزای وعده صبحانه خانواده های ثروتمند جهان است، در اصل تخم های ماهی های خاویاری یا تاس ماهی ها و همچنین ماهی های سیبری می باشد.

  • تخم این ماهی ها به صورت دانه های کروی شکلی به رنگ های مختلف از جمله مشکی، خاکستری یا نقره ای، سبز زیتونی و در مواردی طلایی دیده می شود و منبع بسیار غنی از اسید های چرب ضروری بدن همچون امگا3 و امگا6 است و تاثیر فوق العاده ای در سلامتی دستگاه قلب و عروق انسان دارد.
  • این محصول به علت داشتن مقدار زیادی فسفر در بافت خود، موجب تقویت شدن مغز شده، سلول های خاکستری رنگ مغز را افزایش می دهد، حافظه انسان را قوی تر می کند و موجب یادگیری بهتر و بیشتر می شود.
  • درضمن این تخم ها دارای میزان قابل توجهی ویتامین دی هستند که در کنار کلسیم به تقویت کردن بافت های استخوانی و عضلانی بدن کمک می نمایند.

قیمت انواع خاویار سیاه مرغوب

قیمت انواع خاویار سیاه مرغوب برای تعیین کردن به روز ترین قیمت خاویار سیاه در بازار های خرید و فروش داخلی و خارجی به فاکتور هایی که کیفیت محصول را نشان می دهند توجه می شود، که شامل برند محصول، شکل بسته بندی کردن خاویار و شرکت تولید کننده آن هستند، فروشگاه هایی که به روش های مختلف محلی یا حضوری و مجازی به معامله کردن انواع و اقسام خاویار سیاه مرغوب می پردازند، این محصول را به دلیل عرضه بدون واسطه و مستقیم به مشتریان خود، با در نظر گرفتن نرخ بسیار مقرون به صرفه ای ارائه می دهند، اگر شما عزیزان هم به دنبال خرید این محصول هستید، می توانید از طریق این وب سایت جهت ثبت کردن سفارش و تهیه خاویار اصل اقدام کنید و با انجام دادن این کار خود را از مراجعه حضوری به دفاتر فروش آن در سطح کشور ما بی نیاز سازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما