تولید کننده خاویار سیاه کیلویی

فواید مصرف و استفاده از خوراک های دریایی برای سلامتی بر کسی ناشناخته نیست. این خوراکها می تواند ماهی یا میگو یا خاویار باشد. خاویار سیاه کیلویی از مواد غذایی بسیار با ارزش و لوکس و تشریفاتی می باشد که غالبا در شمال کشور از دریا یا مزارع پرورشی به درست می آید. در این میان خاویار تالش شهرت به خصوص دارد. علت شهرت خاویار تالش چه چیزی می تواند باشد و چرا به قطب خاویار ایران معروف است؟ با ما بمانید تا بیشتر از خاویار تالش و خصوصیات آن بدانیم.

تولید کننده خاویار سیاه کیلویی

ناگفته ها در مورد خاویار سیاه پاستوریزه

ناگفته ها در مورد خاویار سیاه پاستوریزه قبل از هر چیز بهتر مقدمه ای در مورد خاویار دریایی سالمون و وضغیت ان در ایران بیان کنیم. خاویار در ایران قدمت طولانی دارد و هم اکنون نیاز بیش از ۸۵ درصد دنیا را تأمین می‌کند. خاویـار در زمان‌های قدیم توسط بیهوشی ماهی با چکش پلاستیکی از داخل شکم ماهی خاویـار خارج می‌شد ولی با گذشت زمان با استفاده از عمل‌های جراحی این کار امکان‌پذیر شد و ماهی پس از خارج کردن تخم خاویار و باقی گذاشتن مقادیری از آن در داخل شکم دوباره به دریا باز می‌گردد. برای هر ماهی خاویـار ۱۵ تا ۱۶ سال زمان لازم است که زمان باروری و تولید تخم حاصل شود. خاویـار تخمک‌های نابارور حاصل از تخمدان ماهی خاویـار ماده است.

به واسطه قیمت زیاد این فراورده دریایی مصرف آن در ایران بسیار کم است. در ادامه به خواص خاویار اشاره خواهیم کرد. تالش به عنوان یکی از شهرهای شمالی کشور و از توابع استان گیلان می باشد. موقعیت خاص چغرافیایی این شهر منحصر به فرد است. داشتن ساحل با دریای خزر توانسته است یک مزیت بزرگ برای این شهر باشد. همانطور که می دانیم دریای خزر محل طبیعی برای پرورش خاویار است.

ماهی هایی که خاویار از آنها استحصال می شود از گذشته های دور در این دریا رشد کرده اند و طعم و مزه خاویار اصیل ایران برگرفته از خصوشیات خاص این دریاست. امکان دسترسی تالش به ساحل و احداث مزارع پرورش ماهی های تولید کننده خاویار در نزدیکی آب دریا باغث شده در پرورش ماهیان خاویاری به طور مستقیم از آب دریا استفاده شود علاوه بر این با تجهیزات موجود دما و ترکیبات اب مرتب کنترل شود تا از آلودکی و نوسانات احتمالی جلوگیری شود. تمام این امکانات و شرایط اقلیمی موجود در تالش باعث شده قطب خاویار تالش تقریبا مهمترین مکان برای پرورش ماهیان خاویاری و تولید خاویار مرغوب جهت مصرف داخلی و صادرات به سراسر دنیا باشد و بتواند نماینده واقعی ایران برای شناساندن خاویار ایرانی باشد.

باکیفیت ترین انواع خاویار دریایی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خاویار دریایی کدامند؟ قبل از هر چیز لازم است به مواد مغذی موجود در خاویار سیاه پاستوریزه اشاره ای کوتاه داشته باشیم. خاویار منبع سرشاری از ویتامین ها و مواد معدنی و اسیدهای چرب از جمله امگا 3 است. مواد مغذی دیگر شامل ویتامین های A ، E، B6، آهن، منیزیم و سلنیوم است. همچنین دارای پروتئین فراوان و سرشار از اسیدهای آمینه همچون اسید فولیک و اسید پانتوتنیک است.

از جمله مزایای و فواید خاویار می توان به موارد زیر اشاره کرد: میزان بالای اسید های چرب امگا 3 در خاویار مانع افزایش کلسترول خون می شود و بنابراین از ایجاد بیمارهای قلبی و عروقی جلوگیری می کند. از ایجاد بیماریهای التهاب مفاصل و روماتیسم جلوگیری می کند. از بروز برخی مشکلات و بیماریهای گوارشی مانند سرطان معده جلوگیری می کند اسید های چرب امگا 3 موجود در خاویار برای درمان بیماریهای تنفسی مناسب است. خاویار حاوی درصد بالای از ویتامین Aمی باشد که در شادابی و طراوت پوست و تشکیل رنگدانه های از بین رفته چشم نقش دارد.

ویتامین D خاویار باعث جذب بیشتر عناصر کلسیم و فسفر غذا می شود. سرشار از ماده معدنی آهن است و بنابراین در درمان کم خونی موثر است. با داشتن سطوح بالای پروتئین و اسیدهای آمینه برای تقویت عضلات و ماهیچه ها مفید است. به دلیل داشتن ماده ای ویژه باعث سلامت سلول های عصبی می شود و به همین خاطر برای آرامش اعصاب مفید می باشد. خاویار در ذات خود فاقد ضرر می باشد. علت اینکه برخی تصور می کنند این ماده غذایی مضر است وجود میزان اسیدهای چرب به ویژه اسد چرب امگا 3 می باشد که برخی تصور می کنند این به معنای بالا بودن چربی خاویار است. در حالی که این خاویار چنانچه به مقدار لازم مصرف شود نه تنها این چربی یا در واقع کلسترول خون را بالا نمی برد بلکه باغث کاهش آن می شود.

متاسفانه به علت با ارزش بودن خاویار و در کنار آن گران بودنش برای برخی از ایرانیان، خاویار تقلبی در بازار دیده می شود ویا از رنگدانه های شیمیایی برای تغییر رنگ خاویار استفاده می کنند. همچینن شرایط سالن و وسایل غیر بهداشتی، حمل و نقل ناسالم ماهی و یا خاویار می تواند باعث آلودگی خاویار به میکروب و باکتری های مضر برای سلامتی شود و باعث بروز علائمی مانند تهوع، اسهال، بیماریهای گوارشی و کبدی و حتی حساسیت شود.

3 نکته مهم در مورد خاویار سیاه تازه

3 نکته مهم در مورد خاویار سیاه تازه با توجه به خصوصیات بی شمار خاویار سیاه تازه سالمون طلایی و فواید بسیار زیاد آن برای بدن و سلامتی انسان، خرید خاویار تالش می تواند گزینه مناسبی برای تهیه خاویار باشد. در انتخاب خاویار باید احتیاط کرد و تا حد امکان آن را از مراکز معتبر و دارندگان مزارع پرورش ماهی خاویار تهیه کرد چون همانطور که گفتیم به دلیل قیمت خاویار بالا در ارائه آن به بازار توسط برخی افراد تقلب انجام می شود و موادی غیر از خاویار را به جای خاویار در بسته بندی های شیک می فروشند.

با توجه به اینکه خاویار علاوه بر مصرف داخلی به خارج کشور نیز صادر می شود بدون شک باید از نظر بهداشتی تضمین شده باشد چون ارسال خاویار ناسالم به سایر کشورها می توانداعتبار خاویار ایران را خدشه دار کند بنابراین خاویار در بسته بندی های خاص با داشتن تاریخ تولید و تاریخ انقضاء و با نظارت سازمان دامپزشکی به بازار عرضه می شود.خرید از مراکز معتبر فروش خاویار تالش می تواند شما را از تهیه یک خاویار مرغوب مطمئن سازد.

مراکز فروش خاویار سیاه کیلویی

مراکز فروش خاویار سیاه کیلویی روش های بسیار زیادی در تهیه فروش خاویار سیاه تالش وجود دارد که هر کسی بلد نمی‌باشد و اکثرا صیادان زبردست همچون صیادان این سایت فروشگاهی از بهترین روش های تهیه خاویار بهره گیری می‌کنند. این سایت که هم اکنون در آن هستید یکی از بهترین و معتبر ترین سایت های فروشگاهی آنلاین می‌باشد که علاوه بر اینکه محصولات تازه و ارگانیک به فروش میرسانند، قیمت ارزانی نیز برای هر کدام از محصولاتشان همچون خاویار در نظر گرفته اند و شما نیز با سفارش محصولات میتوانید در کمترین زمان ممکن محصول را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما