تولید کننده خاویار طلایی ایران

یکی از با ارزش ترین مواد غذایی که در ایران رشد و پرورش خوبی دارد، خاویار طلایی می باشد که جز گرانقیمت ترین غذاهای دریایی است و بخشی از آن به سایر کشورها صادر می‌شود. تولید کننده خاویار طلایی ایران این محصول را با کیفیت بسیار بالا و با استفاده از تغذیه مناسب در محیط و دمای مناسب پرورش داده و در بسته بندی های بهداشتی روانه بازار مصرفی می کند تا مشتریان بتوانند این محصول مرغوب را به راحتی دریافت کنند.

تولید کننده خاویار طلایی ایران

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار طلایی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار طلایی تولید خاویار طلایی در کشور به صورت پرورشی انجام می شود و برخی از شرکت ها در زمینه تولید این محصول تعامل گسترده‌ای دارند و همین موضوع باعث شده خواص خاویار ها افزایش یافته و خرید و فروش آنها هم بالاتر رود.

تولید این محصول طبق فرآیندهای خاصی انجام می‌ شود که دقت بالاتر، باعث عملکرد بهتر می گردد. یکی از روشهای جدید جهت تولید این خاویار روشهای سونوگرافی در کشور است که ماهیان خاویاری تعیین جنسیت شده و نوع نر را برای گوشتی و نوع ماده را برای تولید ماهی خاویار در نظر می گیرند و برخی از آنها از دستگاه های حرفه ای تر جهت تشخیص سایز خاویار استفاده می گردد، در این فرآیند تولید تمام روش های نوین به کار گرفته شده و با بهره گیری از خطوط تولید حرفه‌ای و مدرن، این محصول را در ظرفیت بالا تولید می گرداند که سالانه مقادیر بیشتری از این محصول رشد و پرورش یافته و به صورت بسته بندی های گرمی و کیلویی روانه بازار می شود.

مزیت های قابل توجه خاویار سالمون طلایی

مزیت های قابل توجه خاویار سالمون طلایی خاویار انواع مختلفی دارد و یکی از بهترین و پرفروش ترین نمونه های آن، خاویار سالمون طلایی است که مزیت های قابل توجهی داشته و به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار بالای مواد معدنی و ویتامین ها برای بدن ضروری و لازم است. در واقع خاویار این ماهی بسیار پر انرژی بوده که طعم و بوی خوشایند داشته و سرشار از پروتئین می‌باشد، مصرف این نوع خاویار به افرادی که دچار بیماری‌های قلبی عروقی هستند، پیشنهاد می شود زیرا، خاویار سرشار از اسیدهای چرب مفید امگا ۳ و ۶ بوده که از افزایش کلسترول خون جلوگیری نمود و باعث سلامت قلب می گردد.

از دیگر مزایای مصرف این خاویار می‌ توان به جلوگیری از ابتلا به بیماری افسردگی اشاره کرد زیرا مصرف خاویار مستقیماً در سلامت سیستم های عصبی تاثیر گذاشته و افرادی که در رژیم غذایی خود این محصول را قرار می‌دهند کمتر به افسردگی مبتلا می‌شوند.

خاویار سالمون منبع عالی و غنی از آهن است که مصرف آن به افراد کم خونی ناشی از فقر آهن توصیه شده و همچنین این محصول در پیشگیری از بیماریهای التهاب مفاصل گزینه مناسبی می باشد. استفاده از خاویار در زنان باردار به افزایش هوش جنین و رشد بهتر آن کمک کرده و همچنین در در ورزشکاران موجب افزایش عضلات افزایش انرژی می گردد، بهترین زمان مصرف خاویار در وعده صبحانه است زیرا خواص خاویار در این زمان بهتر جذب بدن می‌ شود. بسیاری از افراد خاویار خام یا همراه با تخم مرغ میل کرده البته مصرف خاویار طبق ذائقه افراد تغییر می کند.

عرضه بدون واسطه خاویار طلایی ایران

عرضه بدون واسطه خاویار طلایی ایران آنچه که درباره مزیت‌های خواص خاویار گفته شد، این محصول را بسیار با ارزش دانسته و تولید و پرورش آن را در حجم بالاتر انجام می‌شود. کشور ما در چند سال اخیر در صدر جدول تولید خاویار ایرانی قرار گرفته و بخشی از آن را برای صادرات به فروش می رساند که عرضه خاویار طلایی ایرانی بدون واسطه باعث شده، مشتری با تامین کنندگان مستقیماً در ارتباط بوده و این محصول با ارزش را به صورت اصل و طبیعی تهیه نمود، با توجه به اینکه شرکت‌های مختلفی در زمینه عرضه و تولید این محصول فعالیت دارند، تشخیص و خرید نمونه‌های اصل و با کیفیت اهمیت زیادی دارد از این رو عرضه بدون واسطه کمک می‌کند که یک محصول مرغوب ایرانی را با قیمتی مناسبتر از بازار دریافت کنید.

2

  1. سلام وقت به خیر. لطفا قیمت محصول و هزینه ارسال رو توضیح دهید و نحوه بسته بندی به چه صورت است؟

    • سلام خانم مجد عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم داخل سایت و یا شماره تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما