تولید کنندگان خاویار بلوگا رویال درجه یک

مجموعه ی ما مفتخر است از تولید کنندگان خاویار بلوگا رویال درجه یک در سطح کشور باشد و در زمینه تولید خاویار بلوگا کیفیت بالا و قیمت مناسب را سرلوحه کار خویش قرار داده است. این دو موضوع از اصول مهم در مجموعه ما می‌باشد که باعث گردیده است علاوه بر بازار های داخلی در بازارهای خارجی نیز حضور یابیم و بتوانیم محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماییم و رضایت مشتریان عزیز را هم در داخل ایران و هم در کشورهای دیگر کسب کنیم.

خاویار بلوگا رویال درجه یک از با ارزش ترین مواد غذایی موجود در دنیا است که دارای ارزش تغذیه ای بسیار بالایی می باشد این محصول دارای انواع مختلفی است که از جمله بهترین انواع خاویارها می توان به خاویار بلوگا رقم 1 اشاره کرد این محصول از ماهیان دریای خزر تولید می شود به همین دلیل ما می توانیم بهترین نوع این محصول را تولید و پخش کنیم.

تولید کنندگان خاویار بلوگا رویال درجه یک

بارز ترین ویژگی های خاویار بلوگا رویال تازه

بارز ترین ویژگی های خاویار بلوگا رویال تازه خاویار بلوگا تازه یکی از محصولات بسیار با ارزش است که در بین تمام خاویارهای دنیا کیفیت بالاتری دارد این محصول از فیل ماهی های دریای خزر به دست می آید، فیل ماهی نام ماهی بزرگ در دریای خزر است که بهترین و با ارزش ترین خاویار دنیا را تولید می کند. خاویارهای تولید شده توسط این ماهی دارای سایزهای بزرگی هستند همچنین این محصول دارای درخشانی خاصی است، از نظر طعم نیز طعمی بسیار بهتر و خوشمزه تر نسبت به دیگر انواع خاویارها دارد.

ماهی خاویاری بلوگا بهترین نوع خاویار را در دنیا تولید می کند به همین دلیل است که بسیاری از مصرف کنندگان این محصول را انتخاب می کنند، این محصول دارای انواع ویتامین های ب،دی و دیگر ویتامین های مورد نیاز برای بدن می باشد ضمن این که انواع مواد معدنی مورد نیاز برای بدن هر فردی نیز در این نوع خاویتر وجود دارد شما می توانید خاویار را با تخم مرغ و نان میل کنید و یا با کمی پیاز آن را مصرف کنید این محصول به عنوان یکی از مقوی ترین صبحانه های جهان شناخته شده است.

خاویار بلوگا متعلق به ایران است و از ماهیانی در سرزمین آبی ایران تولید شده اند به همین دلیل است که ایران را قطب تولید خاویار در دنیا می شناسند شاید برایتان جالب باشد که بدانید حدود نود درصد خاویار دنیا در دریای خزر تولید می شود.

از خصوصیات خاویار بلوگا دریایی چه می دانید؟

از خصوصیات خاویار بلوگا دریایی چه می دانید؟ خاویار را می‌توان از اشرافی ترین غذاهای جهان دانست و در مجالس و عروسی های بزرگ از این خاویار استفاده نمود. استفاده از خاویار به صورت خام است؛ اگر خاویار را بپزیم خواص آن از بین می‌رود. معمولاً خاویار را در وعده ی صبحانه سرو می کنند. خاویار بلوگا دریایی به سبب داشتن رنگ شفاف خاویار به این نام مشهور گردیده است. خاویار بلوگا در انواع مختلف سه صفر، امپریال، رویال درجه یک و درجه دو در بازار عرضه می‌شود.

کیفیت خاویار را بر اساس سایز، قطر بیشتر تخم ها و دانه های خاویار درجه بندی می کنند. یک خاویار باکیفیت نباید له باشد و اینکه پوست خاویار نیز باید سالم باشد و بر این اساس خاویار ها نام گذاری و قیمت گذاری می کنند. خاویار بلوگا از بهترین نوع ماهی خاویار می باشد که نسبت به امپریال ان دارای دانه های ریز تری است، اما همان عطر و بوی مطبوع را دارا است و از لحاظ رتبه‌بندی جزء برترین ها می باشد.

هنگام خرید خاویار بلوگا دریایی رعایت نکاتی ضروری است تا بتوان بهترین خرید را انجام داد. خاویار را باید از فروشگاه های معتبر و برندهای به نام خریداری کنیم همچنین داشتن مجوز بهداشتی از سازمان دامپزشکی حائز اهمیت میباشد خاویار را باید در بسته بندی های درست و کاملاً بهداشتی خرید کرد و دقت نمایید که محصول به صورت کامل پلمپ شده باشد همچنین رعایت موازین بهداشتی در تولید و بسته بندی خاویار از اهمیت بالایی برخوردار است و داشتن تاریخ تولید و انقضا می‌تواند دال بر تازگی خاویار باشد.

آشنایی مختصر با خاویار بلوگا طلایی

آشنایی مختصر با خاویار بلوگا طلایی خاویار بلوگا طلایی که از آن به عنوان خاویار فیل ماهی نیز یاد می‌کنند، به عنوان با ارزش‌ترین خاویار در جهان شناخته شده است و کشور ایران مفتخر است از تولید کنندگان اصلی خاویار در سطح جهان باشد و بتواند خاویار بلوگا را با کیفیت بسیار بالا و نمونه صادراتی به کشورهای دیگر عرضه کند. مجموعه ما از فروشندگان انواع خاویار بلوگا ایرانی در سطح کشور می باشد و توانسته این محصول با کیفیت در و درخور منزلت مشتری به بازار ارائه دهیم‌.

خاویار بلوگا رویال درجه یک یکی از بهترین و مشهور ترین خاویار های تولید شده در داخل کشور می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. کارخانه های تولید کننده این نوع خاویار بعد از بسته بندی و آماده سازی آن را از طریق شرکت های پخش به بازار ارسال می کنند. لیست این شرکت های پخش را می توان به جست و جو در سایت های اینترنتی به دست آورد.

خاویار بلوگا طلایی نوعی خاویار بسیار با کیفیت می باشد که از فیل ماهی به دست می آید، دارای خواص و شاخصه های بسیار خاصی می باشد که ما در این جا به آن ها اشره می کنیم: سایز و اندازه ی این تخم خاویار ها در حدود 3 میلی متر می باشد که دارای عطر و طعم بسیار بی نظیری می باشد. رنگ این دانه ها قهوه ای روشن می باشد.

دلیل این که این نوع خاویار نسبت به دیگر محصولات مشابه گران تر است این است که خاویار بلوگا رویال از فیل ماهی به دست می آید و این ماهی در حدود 3 سال یک بار شروع به تخم گذاری می کند و شکارچیان اقدام به شکار بی رویه این نوع ماهی کرده اند. امروزه برای جلوگیری از انقراض این نوع ماهی ها آن ها را در استخر های خاصی پرورش می دهند، طعم این نوع خاویار نسبت به خاویار های دریایی هیچ تفاوتی ندارد و هم چنان دلنشین است. مهم ترین شاخصه و ویژگی این نوع محصول درخشش و شفافیت بیش از حد آن است که در بسته های 25 تا 100 گرمی در بازار به فروش می رسد.

قیمت انواع خاویار بلوگا رویال درجه یک

قیمت انواع خاویار بلوگا رویال درجه یک قیمت خاویار بلوگا از طریق نمایندگی های فروش این محصول و فروشگاه های معتبر انجام می پذیرد، خاویار بلوگا رقم ۱ به عنوان باکیفیت ترین محصول خاویاری در دنیا با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا بسته بندی شده و تمامی مجوزهای لازم از نهاد های مختلف بر روی این بسته بندی ها درج شده ضمن این که بسته بندی های ما به گونه ای هستند که هیچ کس نمی تواند در آن ها دخل و تصرفی کند و تا زمان رسیدن به دست مشتری در مکان هایی با شرایط دمایی بسیار مناسب تر از آن چیزی که در بازار کشور است نگهداری می شوند و به دست مشتری می رسند. شما می توانید همین اکنون این محصول مطمئن را از وب سایت معتبر ما خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما