تولید کنندگان خاویار طلایی صنعتی

تاویار یا مروارید سیاه در دریای خزر یافت می‌شود. ایران کشوری است که در تولید خاویار سرآمد دیگر کشورها است. خاویار های دریای خزر بسیار اعلا و مرغوب می باشند. خاویارسیاه، طلایی و سرخ از این دریا گرفته می شود. تولید کنندگان خاویار طلایی صنعتی می‌کشند تا با تولید و پرورش ماهیان خاویاری نیاز کشور را به این محصول تامین کنند و همچنین برای تشکیلات خود درآمد کسب کنند.

با پرورش ماهیان خاویاری تا حدود زیادی بهای تمام شده آن نیز کاهش می یابد، در نتیجه با قیمت کمتری به دست مصرف کنندگان می رسد. خاویار طلایی که از فیل ماهی ها بدست می آید یکی از مرغوب ترین خاویار ها می باشد که خوشبختانه در کشور ما به صورت صنعتی نیز پرورش می یابد.

تولید کنندگان خاویار طلایی صنعتی

آشنایی با خاویار رنگی پاستوریزه

آشنایی با خاویار رنگی پاستوریزه همانطور که می دانید ماهیان خاویاری ایران بیشتر در دریاچه خزر زندگی می کنند. امروزه با صنعتی شدن کشور، امکان پرورش ماهیان خاویاری در استخر های ماهی ایجاد شده است و تولید کنندگان زیادی در این صنعت فعالیت می کنند.

خاویار ها در نوع های گوناگونی هستند. نوع رنگی آن در طیف رنگ طلایی تا قهوه ای روشن می باشند. البته به همه این نو نمونه ها خاویار طلایی گفته می شود. همانطور که اشاره شد خاویار طلایی از فیل ماهی ها و همچنین تاس ماهی روسیه گرفته می شود. این نوع خاویار بسیار مرعوب بوده و نسبت به دیگر خاویار ها قیمت بالاتری را دارد. خاویار رنگی پاستوریزه که در استخر های پرورش ماهی تولید می شوند نیز از کیفیت بالایی برخوردارند. این خاویار ها چون پرورشی هستند به نسبت قیمت پایینتری دارند. با وجود پرورشی بودن اما از خواص و اثرات مفیدی برخوردارند.

خاویار های رنگی پاستوریزه نیز بر ناباروری تاثیر مثبت دارد و با افزایش تخمک در خانومها باعث افزایش باروری آنها و کاهش ناباروری می شود. خوردن خاویار این منبع غذایی با ارزش باعث می شود تا سقط جنین در خانومهای باردار کاهش یابد. خاویار رنگی علاوه بر اینکه از ظاهر آن ها می توان تمیز داد، با طعم و مزه متفاوتی که نسبت به دیگر خاویار ها دارد کاملا قابل تشخیص می باشند.

مشخصات مهم خاویار سالمون طلایی

مشخصات مهم خاویار سالمون طلایی نوع دیگری از ماهیان خاویاری که خاویار آنها طلایی است، می توان به ماهیان سالمون اشاره کرد.این ماهیان علاوه بر اینکه خودشان طعم و مزه بی نظیری دارند، خاویار آنها نیز طلایی رنگ بوده و جدای از اینکه ظاهری زیبا دارد، مزه فوق العاده ای نیز دارند. بعضی از خاویار سالمون قرمز رنگ می باشد، برخی دیگر طلایی. این خاویار سالمون طلایی بسیار لذیذ بوده و جزو غذا های لوکس به شمار می رود. خاویار سالمون طلایی در بسته بندی های شکیل آماده فروش می شوند. چیزی که در مورد خاویار سالمون باید به آن اشاره کرد این است که به خاویار سالمن اشپل هم می گویند و خواص و فوایدی نظیر خاویار سیاه دارد. از نظر قیمت اما خاویار سالمون طلایی ارزان تر از دیگر خاویار های موجود می باشد.

خاویار سالمون طلایی سرشار از امگا ۳ و اسید های چرب ضروری است که مصرف آن به خانم های باردار و شیرده بسیار توصیه می شود.

قیمت انواع خاویار طلایی صنعتی

قیمت انواع خاویار طلایی صنعتی خوشبختانه تولید خاویار در کشور ما به نسبت دیگر کشور ها بسیادگر زیاد می باشد. به طوری که حدود ۹۰ درصد از خاویار های جهان از دریای خزر گرفته می شود. قیمت خاویار ها و خاویار طلایی با توجه به کیفیت آن ها سنجیده می شود. مطمئنا قیمت خاویار های صنعتی به دلیل پایین بودن بهای تمام شده به نسبت کمتر از خاویار های دریایی است. در میان خاویار ها نیز قیمت خاویار طلایی به دلیل کیفیت بالای آن ها گران تر می باشد. تولید کنندگان این محصولات با تولید خاویار های درجه یک و مرغوب در تلاش هستند تا نیاز به این محصولات را تامین کنند. به دلیل اعلا و مرغوب بودن این محصولات کشور های حوضه خلیج فارس اقدام به واردات ان از کشورمان کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما