خرید انواع خاویار آسترا طلایی

خاویار آسترا یا خاویار طلایی از تخم های بارور نشده تاس ماهی بدست می آید و علاوه بر طعم بی نظیرش دارای خواص و فواید زیادی است.

اگر شما تمایل به خرید عمده یا جزئی خاویار آسترا طلایی دارید، بهتر است این محصول را از عرضه کنندگان مستقیم آن خریداری کنید. خرید مستقیم خاویار طلایی با حداقل قیمت و ارزان تر از سایر بازارهای فروش صورت می گیرد.

در نهایت خرید از مراکز عرضه کننده مستقیم این محصول برای خریداران عمده صرفه اقتصادی خواهد داشت.

خرید انواع خاویار آسترا طلایی

5 ویژگی مهم خاویار آسترا

5 ویژگی مهم خاویار آسترا همانطور که اشاره شد خاویار آسترا از تاس ماهی بدست می آید. این ماهی خود دارای گونه های مختلفی است که به صورت دریایی و پرورشی دیده می شود.

اگر چه خاویار بدست آمده از گونه های مختلف این ماهی دارای طعم و مزه مشابهی است، اما رنگ خاویار استخراج شده از آن ها از رنگ خاکستری روشن تا زیتونی و طلایی متغیر است.

این نوع خاویار کمیاب اما قیمتی ارزان تر از سایر خاویارها دارد‌ . به همین دلیل تقاضا برای خرید خاویار آسترا بالا بوده و بازار فروش پر رونقی دارد.

خاویار آسترا از ماهی های دریای خزر بدست آمده و بر خلاف سایر خاویارها شوری کمتر و مزه ای شبیه به گردو و فندق دارد.

این خاویار سرشار از پروتئین، امگا 3 و امگا 6 است.‌کالری و انرژی بالایی دارد و می توان با مصرف آن بسیاری از نیازهای بدن را تامین کرد.

قیمت انواع خاویار آسترا طلایی

قیمت انواع خاویار آسترا طلایی شاید برای شما جالب باشد بدانید که خاویار آسترا از ارزان ترین نوع خاویار است. البته قیمت این نوع خاویار تابع عوامل مختلفی است.

کیفیت این خاویار همچنین نوع بسته بندی آن تاثیر بسزایی در تعیین قیمت این محصول دارد. نوع ماهی که خاویار آسترا طلایی از آن استخراج می شود می تواند قیمت خاویار حاصله را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

از سوی دیگر قیمت خاویار آسترا دریایی از قیمت خاویار آسترا پرورشی گران تر خواهد بود.

خریداران عمده در صورتی که خاویار آسترا را از عرضه کنندگان مستقیم این محصول خریداری کنند، با قیمت ارزان تری می توانند خرید خود را انجام دهند.

عرضه کنندگان مستقیم خاویار طلایی آسترا می توانند فروشگاه های اینترنتی معتبری باشند که در زمینه خرید و فروش خاویار فعالیت می کنند. خرید از فروشگاه های آنلاین خریدی آسان، مقرون به صرفه و مطمئن خواهد بود.

ذکر این نکته نیز لازم است که ورود سودجویان و متقلبان به بازار خرید و فروش خاویار سبب شده است قیمت این محصول دچار نوسانات قابل توجهی شود.

کیفیت بالای خاویار آسترا و قیمت مناسب آن سبب شده است در بازارهای جهانی از این خاویار استقبال شده و صادرات آن به منطور کسب ارز خارجی به تعدادی از کشورها صورت گیذد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما