خرید انواع خاویار شور پاستوریزه

خرید انواع خاویار شور پاستوریزه هر روزه با استقبال بیشتری مواجه است و بسیاری این اکسیر سلامتی را در سبد غذایی خود جای داده اند. همه خاویار را به عنوان محصولی بسیار گران و ارزشمند می شناسند که البته با کمی مطالعه در مورد نحوه تولید آن میتوان نتیجه گرفت که قیمت بالای این محصول چندان هم بی دلیل نیست.

کشور ما بزرگ ترین صادر کننده خاویار در جهان است که این خبر از کیفیت بالای خاویار ایرانی می دهد،در ایران بخش وسیعی از خاویار در شمال کشور تولید می شود و در سراسر جهان عرضه می شود.

خرید انواع خاویار شور پاستوریزه

5 ویژگی مهم خاویار شور پرورشی

5 ویژگی مهم خاویار شور پرورشی کیفیت در خرید خاویار شور مهم ترین مسئله ای است که باید به آن توجه کنیم؛خاویار شور نیز مانند هر محصول دیگری دارای ویژگی هایی است که با آگاهی از آن ها میتوانیم خاویار با کیفیت و درجه یک را خریداری کنیم.

اینک به پنج ویژگی مهم خاویار شور پرورشی می پردازیم :

  1. خاویار شور با کیفیت پرورشی دانه های سالم و یک دست دارد و هیچ ماده اضافی درون آن ها نیست و نباید دانه های خاویار دچار له شدگی باشند تا بتوان از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد.
  2. خاویار شور پرورشی طعم و بوی لذیذی دارد و به هیچ عنوان مزه ترش یا تلخ ندارد.
  3. خاویار شور پرورشی در بسته بندی های کوچک روانه بازار می شوند تا همه اقشار جامعه بتوانند این خاویار هارا به راحتی خریداری نمایند.
  4. خاویار شور پرورشی با قیمت مناسب،محبوبیت زیادی میان مردم دارد و این ویژگی مقرون به صرفه بودن از مهم ترین ویژگی های خاویار شور پرورشی است.
  5. خاویار شور پرورشی نوعی چسبندگی طبیعی و رنگی مایل به خاکستری دارد.

اطلاعاتی در مورد خاویار شور

اطلاعاتی در مورد خاویار شور خاویار طعمی خاص و متفاوت دارد و این طعم آن را بسیارمحبوب کرده است.خاویار نیز همانند هر ماده ی دیگری طعم مخصوص به خود رادارد،خاویار کمی شور است و طعم ماهی میدهد البته این شوری به طور طبیعی درون خاویار نهفته است و دارای مواد مغذی بسیاری است.

کیفیت خاویار ها بسته به این که تخم چه نوع ماهی و آبزی باشند متفاوت است و در مراکز پخش، در قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. خاویار شور پرورشی طعمی عالی دارد و از بهترین ماهی های ایران می باشد،تولیدکنندگان خاویار شور پرورشی در کشور، با کیفیت ترین نمونه های این محصول را باتوجه به نیاز بازار با قیمتی مناسب روانه بازار می کنند.

خاویار افزون بر طعم لذیذ خاصیت های شگفت انگیزی دارد که باشناختن این خاصیت ها هر فردی مجذوب استفاده از آن خواهد شد،دراینجا به چند ویژگی مهم وپرخاصیت خاویار می پردازیم:

  • توسعه دهنده ماهیچه و مناسب برای ورزشکاران:

خاویار حاوی غلظت بالایی از پروتئین است که در رشد بیشتر ماهیچه تاثیر به سزایی دارد، علاوه براین خاویار میزان بالایی آهن دارد که همین امر سبب شده که بسیاری از ورزشکاران از این ماده مغذی به عنوان مکملی کاملا سالم و طبیعی استفاده نمایند.

  • مقابله با حملات قلبی:

خاویار حاوی مقدار زیادی امگا ۳ می باشد که موجب شده در کاهش حملات قلبی بسیار موثر باشد،همچنین برخی معتقدند که خاویار از ابتلا به آلزایمر نیز جلوگیری می کند.

  • تقویت استخوان ها:

بدن انسان در سنین رشد و دوران بارداری به حجم بیشتری از کلسیم نیازمند است که می توان با مصرف خاویار نیاز بدن خود را به خوبی تامین کنید.

از فواید دیگر خاویار کمک به درمان افسردگی، مقابله با فشارهای روحی، استرس و میگرن، محافظت در برابر ویروس ها و بازسازی هموگلوبین در بدن می توان نام برد. خاویار شور در انواع مختلفی در ایران یافت می شود: بلوگا شور، سوروگا شور، آسترا شور، بری شور،طلایی شور و…

قیمت انواع خاویار شور پاستوریزه

قیمت انواع خاویار شور پاستوریزه خرید و فروش بهترین خاویار های شور پاستوریزه ایران و سراسر جهان به صورت اینترنتی صورت می گیرند. قیمت خاویار شور با توجه به وزن،بسته بندی و نوع آن متفاوت است.فروشندگان بسیاری در کشور به عرضه انواع خاویار شور می پردازند و شما مشتریان گرامی با مراجعه به سایت میتوانید بهترین نوع خاویار را با قیمتی مناسب از ما خریداری نمایید.

ما این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت،در بسته بندی کاملا استاندارد به شما مصرف کنندگان گرامی ارائه می کنیم. تمام تلاش ما برای عرضه محصولی درجه یک وجلب رضایت مشتریان عزیزمان است.

2

  1. سلام خسته نباشید خدا قوت.. ببخشید می شه توضیح بیشتر در مورد این ماهی که من خیلی از عکس خوشم امد نمیدانم این عکس خودتون درست کردی یا خودش ماهی انجوری است؟

  2. مصرف خاویار در دوران بارداری مفید است ولی مصرف بیش از اندازه می تواند تاثیر معکوس برای مادر و جنین داشته باشد.

    خاویار مصنوعی از رنگ و پارافین تهیه می شود که برای بدن بسیار مضر است.

    مضرات خاویار سیاه هم میزان سدیم آن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما