خرید انواع خاویا بلوگا اصل

اولین و بزرگ ترین مرکز خرید انواع خاویار بلوگا اصل در کشور تولید کنندگان این ماده خوراکی و به خصوص در نواحی دریای خزر می باشند.

اگر خریدار و فروشنده انواع خاویار بلوگا می باشید، قطعا به دنبال خاویار اصل با قیمتی مناسب هستید. در این راستا بهتر است مستقیما به تولید کنندگان مراجعه و از آنها خرید نمایید تا هم صاحب اصل جنس شوید و هم هزینه های خرید شما بسیار کاهش یابد.

خرید انواع خاویا بلوگا اصل

خاویا بلوگا چیست؟

خاویا بلوگا چیست؟ دریای خزر منبع و قطب اصلی انواع خاویار رنگی و سیاه و از جمله خاویار بلوگا می باشد، چرا که آبی تمیز و پاک دارد و درون آن سرشار از تغذیه مناسب بوده و شرایط مطلوبی برای ماهیان دارد و از این رو درصد زیادی از خاویار جهان مختص این منطقه می باشد.

انواع خاویار بلوگا نیز در دریای خزر یافت می شود و در واقع زیستگاه اصلی آنها به شمار می آید. بلوگا یکی از صدها نوع خاویاری است که در دسته خاویارهای رنگی جای دارد.

بلوگا (Beluga) از فیل ماهی (Huso) حاصل می شود. فیل ماهی از بزرگ ترین ماهی های جهان است که وزن زیادی تا حداکثر هزار و پانصد کیلوگرم دارد.

این ماهی حدود صد سال عمر می کند و به فسیل ماهی هم معروف است که حدود چهارده یا پانزده سالگی به بلوغ رسیده و آماده تخم ریزی است.

گفته می شود حدود پانزده درصد فیل ماهی را خاویار تشکیل می دهد. تخم فیل ماهی درشت است و از این رو بلوگا که از حاصل می شود بزرگ است و رنگ آن هم خاکستری روشن یا تیره است.

خاویار دارای بافتی لطیف بوده و طعمی غنی و خامه ای دارد و بوی آن هم مطبوع است. بلوگا از نوع نادر و کمیاب انواع خاویار است و از این رو بسیار ارزشمند و گرانبها است و طرفداران و خریداران بسیاری را جذب خود می کند.

عطر و بو و طعم بلوگا بی نظیر است و خواص سرشار و ترکیبات فراوان دارد. کیفیت بلوگا بسیار زیاد است و در میان انواع خاویار رتبه اول را به خود اختصاص داده است که البته بر اساس قطر و اندازه دانه هایش دسته بندی و طبقه بندی می شود.

قیمت بلوگا هم بر اساس کیفیت و ریز و درشت بودن دانه هایش تعیین می شود.

خواص انواع خاویا بلوگا

  • خاویار بلوگا مانند دیگر انواع خاویار نوعی غذای مقوی و خوش طعم و پر خاصیت می باشد و قطعا اگر خانواده ها از خواص خاویار مطلع شوند از خرید و مصرف آن غافل نمی شوند. برخی از این خواص عبارت است از:
  • خاویار بلوگا سرشار از انواع مواد مغذی و مفیدی مانند اسید آمینه یا ایزولوسین می یاشد که برای بدن لازم است.
  • خاویار بلوگا یه علت داشتن امگا3 فراوان، می تواند برای دزمان و بهبود بخشیدن به بیماری هایی چون درمان قلبی و عروقی بسیار موثر و کمک کننده باشد.
  • از خواص دیگر انواع خاویار بلوگا موثر بودن آن برای کمک به درمان بیماران افسرده مبتلا به افسردگی می باشد، چرا که حاوی اسید های چرب غیر اشباع است و اثر خوبی برای اعصاب دارد.
  • خاویار بلوگا می تواند با داشتن املاح زیاد به تقویت کردن و سلامت بخشیدن به سلول های عصبی مغز کمک کند و باعث بهبود عملکرد مغز شود.
  • بیشتر بخوانید: ماهی شیر
  • بلوگا ماده مفید دیگری را به وفور در خود جای داده و آن آهن فراوان است. برای همین هم جهت درمان بیماری کم خونی به کار می رود و افراد کم خون و ضعیف بهتر است به طور مداوم و متعادل از آن بخورند.
  • خاویار بلوگا ترکیبات دیگری چون آنتی اکسیدان زیاد دارد برای همین هم در جلوگیری ایجاد سرطان در افراد و تشکیل سلول های سرطانی بسیار تاثیر دارد و باید در رژیم غذایی جای گیرد.
  • خاصیت مهم دیگر انواع خاویار کمک به درمان بیماری های گوارشی و نیز پیشگیری از آن ها می باشد.

خاویا بلوگا را از کجا بخریم؟

خاویا بلوگا را از کجا بخریم؟ کشور ایران به علت اینکه تولید کننده بزرگ و صادر کننده شناخته شده انواع خاویارها می باشد، و در واقع این ماده غذایی بومی ایران هست، مزارع های بزرگ پرورشی خاویار می باشد.

گفته می شود که صنعت پرورش ماهیان خاویاری در کشور ایران بسیار تازه و جوان است و شاید قدمت و عمر آن حدود 10 سال باشد و خاویارهای موجود در آن هم زیاد است که یکی از انواع این ماده خاویار بلوگا می باشد.

از این رو شرکت های تولیدی انواع خاویار و از جمله خاویار بلوگا در ایران بسیار زیاد می باشد. هر شرکت و نمایندگی آنها ویژگی های تولیدی خاص خود را دارد و تولید برترین خاویار بلوگا در آنها صورت می گیرد.

این تولید کنندگان در واقع خود از اولین و برترین مراکز خرید خاویار بلوگا می باشند که اصل جنس را با قیمتی استثنایی و ارزان به خریداران می فروشند. اغلب تولید کننده ها در سراسر کشور نمایندگی فروش و توزیع خاویا بلوگا دارند که تعدادشان هم کم نیست.

آنها خاویار مرغوب و با کیفیت بالا را به قیمت درب کارخانه به متقاضیان عرضه می دارند و خود از دیگر گزینه های مناسب خرید خاویار بلوگا هستند.

خاویار بلوگا از محصولاتی است که فروش اینترنتی آن رواج فراوانی دارد که توسط سایت های اینترنتی معتبر با داشتن تیم پشتیبانی قوی و با تجربه به مشتریان خود خدمت رسانی می کنند.

این فروشگاه های مجازی نیز از ارائه کنندگان خاویا بلوگا هستند که جنسی مطلوب و درجه یک را سریع و راحت و در اسرع وقت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در این روش دلال ها حذف می شوند و قیمت خرید خاویار کمتر شده و از این جهت مکان خوب و مناسبی برای خرید این ماده است.

زمان ماندگاری خاویا بلوگا

انواع خاویار و از جمله خاویار بلوگا غذایی گران قیمت و مفید است و چون قیمت نسبتا بالایی دارد باید درست و صحیح نگهداری شود تا مدت بیشتری عمر کند و عطر و بوی خود را حفظ کند.

به طور کلی خاویار بلوگا غذایی حساس است و اینکه معمولا در حجم و وزن کم به فروش می رسد برای آن است که زود خورده شود و مجبور نباشیم مدتها از آن استفاده کنیم.

گفته می‌شود اگر خاویار پلمپ بوده و درب آن باز نشود تا حدود یک ماه هم عمر می کند. اگر درب خاویار باز شد مسلما عمر و زمان نگهداری آن هم کاهش می یابد و شاید حدودا ۲ هفته سالم بماند.

زمان ماندگاری خاویار به نوع ظروفی که در آن قرار می گیرد هم وابسته است و اگر در ظروف مخصوص سرو خاویار باشد یا ظروف استیل نباشد و شیشه ای باشد، بسیار بهتر بوده و مدت بیشتری عمر می کند.

نوع نگهداری و مکان مناسب نیز ماندگاری خاویار را کم یا زیاد می کند. مثلا اگر در یخچال و دمای کم و پایین باشد و در مقابل نور و گرما نباشد عمر بیشتری خواهد داشت ولی در عین حال باید مواظب بود که خاویار یخ نزند.

اگر درب خاویار باز شد باید سعی شود که دوباره درب آن محکم بسته شود تا هوا به درون آن نفوذ نکند و فاسد نشود، در این صورت عمر و زمان ماندگاری آن طولانی تر می شود.

همچنین باید توجه داشت که اگر این محصول از خاستگاه اصلی خود یا برندهای معتبر و فروشگاه و مراکز خرید صاحب نام و مورد اعتماد خریداری شود، مسلما کیفیت و جنس بهتری دارد که در زمان ماندگاری آن بسیار اثر بخش است.

روش نگهداری خاویا بلوگا

روش نگهداری خاویا بلوگا خایار ماده خوراکی مفید و خوش طعمی است که مانند هر ماده غذایی دیگر باید تازه و سالم باشد و برای رسیدن به این هدف بهتر است روش نگهداری صحیح آن را بدانیم.

از آنجایی که خاویار بلوگا خواص و املاح زیادی دارد و باید این خواص حفظ شود چه بهتر که سریعا پس از خرید میل شود و چندان طولانی نگهداری نشود، در این صورت هم تازه تر است و هم خاصیت های مفید خود را بیشتر و بهتر حفظ می کند.

خاویار با گرما و حرارت رابطه خوبی ندارد و از این جهت حتما باید در مکان سرد و یا یخچال قرار گیرد و در مکانی که در معرض تابش نور خورشید و گرما است قرار نگیرد. دمایی که برای نگهداری خاویار بلوگا مناسب تر است چیزی حدود پنج درجه بالای صفر تا پنج درجه زیر صفر است.

اگر هنگام خرید خاویار بلوگا دقت کرده باشیم می بینیم که این محصول در ظروف بسته بندی کوچک و در حجم کم قرار دارد و این خود نشان دهنده آن است که بهتر است آن بسته یکباره مصرف شود.

از این رو اگر درب خاویار باز شود ممکن است نگهداری طولانی آن سخت باشد و خراب شود، پس اگر پس از باز شدن پلمپ ظرف خورده شده و چیزی از آن باقی نماند بهتر است.

ظروف استیل برای نگهداری خاویار بلوگا جنس مناسب و خوبی نیست و ظروف دیگر هم باید میکروب زدایی شده و کاملا خشک باشد.

اگر درب ظرف باز شده است باید نایلونی زیر درب قرار گیرد و سپس بسته شود و در فریزر قرار گیرد تا عطر و طعم و خواص اولیه خود را حفظ کند.

نحوه مصرف خاویا بلوگا

خاویار بلوگا به صورت های مختلف و بر اساس ذائقه و مزاج افراد مصرف می شود. بعضی افراد معتقدند که اگر خاویار تنها و بدون مواد دیگر میل شود بهتر است و خواص خود را بیشتر و زودتر بر بدن می گذارد.

اما برخی نیز تمایل دارند خاویار بلوگا را همراه دیگر مواد غذایی سرو کنند. تحم مرغ رایج ترین ماده ای است که با خاویار خورده می شود و گاهی همراه آن از کره هم استفاده می شود.

از دیگر چاشنی هایی که با خاویار مصرف می شود موسیر و یا اسفناج می باشد. اگر کسی دوست داشته باشد خاویار طعم دار باشد از پودر فلفل هم استفاده می کند و کسانی که به غذای ترش علاقه دارند روی خاویار لیمو ترش می ریزند.

خاویار گاهی همراه انواع نان مثل نان سفید یا نان تست هم خورده می شود و برخی نیز آن را با پیاز میل می کنند. خاویار همراه سبزی های معطر هم مصرف می شود. پوره سیب زمینی هم از دیگر خوراکی هایی است که با خاویار مصرف و خورده می شود.

بهتر است خاویار سریعا پس از خریدن مصرف شود و اگر درب آن باز شد در یک وعده غذایی که بیشتر صبحانه است همه آن کاملا خورده شود تا احیانا در اثر باز شدن دربش و یا نگهداری طولانی مدت خراب و فاسد نشود، چرا که قیمت آن هم نسبتا بالا است.

اما با این حال اگر خاویار را یکباره نخوردید حتما باید در دمای کم و زیر صفر نگه داشته شود و حداکثر تا دو هفته بعد از باز شدن ظرف آن مصرف شود، در این صورت خاویار خراب نمی شود و اثرات مفید فراوان تری خواهد داشت.

اگر خاویار هنگام خوردن کم کم مصرف شود و مثلا قاشق پر نشود و یا طولانی مدت و پشت سر هم خورده نشود، بهتر است چرا که امکان دارد زیاده روی در مصرف آن باعث زدگی شود.

گفته شده است که برای مصرف خاویار قاشق پلاستیکی و سرامیکی مناسب تر است و از قاشق آهنی یا استیل استفاده نشود، زیرا که ممکن است طعم مطلوبی زیر زبان ایجاد نکند. می توان خاویار را به عنوان پیش غذا یا یک وعده کاملی چون صبحانه مصرف نمود.

فروش انواع خاویا بلوگا اصل

فروش انواع خاویا بلوگا اصل خاویار از خوردنی های مقوی و خوشمزه ای است که از دیرباز تاکنون مورد استفاده مردم بوده است.

از آنجایی که یکی از قطب های اصلی و پرورش این ماده در ایران است، مسلما فروشگاه های فروش و پخش خاویا بلوگا هم در کشور زیاد است و این ماده همه جا در دسترس می باشد.

اصلی ترین و بزرگ ترین فروشگاه عرضه و خرید خاویا بلوگا تولید کنندگان می باشند که خاویار با کیفیت و اصل را با قیمتی مناسب به خریداران می فروشند.

با خرید مستقیم و عمده خاویار بلوگا از آنها می توان قیمت خرید کمتری پرداخت، زیرا از این طریق واسطه ها حذف می شود.

به دلیل اینکه خاویار بلوگا غذایی مقوی و خوش طعم می باشد و با ذائقه بسیاری از ایرانیان متناسب است، خریداران و طرفداران زیادی را جذب خود نموده است و از این روی خرید و فروش و بازرگانی خاویا بلوگا رونق فراوانی دارد.

در این راستا بسیاری از سایت های معتبر و بزرگ اینترنتی با داشتن تیم پشتیبانی قوی و با تجربه در زمینه خرید و ارائه خاویا بلوگا در انواع مختلف ایرانی فعالیت دارند و جنس اصل و مرغوب را با قیمت مناسب و ارزان به دست مشتریان می رسانند.

به علت این که در خرید اینترنتی هیچ دلالی وجود ندارد تا قیمت ها را افزایش دهد، از این جهت قیمت خاویا بلوگا کمتر می شود و علاوه بر آن محصول آسان و سریع و نیز در اسرع وقت به دست خریداران می رسد. این سایت ها خود از مهم ترین و بهترین مرکز فروش خاویار بلوگا محسوب می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما